Презентація «Розв’язування вправ із теми «Логарифмічна функція і її властивості»»

Про матеріал

Презентація до уроку містить слайди, які відображаютьо окремі моменти ходу уроку, завдання для учнів:

інтерактивна гра «Закінчіть речення», гра «Знайди помилку », вправа "Знайди логарифми", дидактична гра "Математичне лото" а також слайди про практичне застосування логарифмічної функції "Про використання логарифмів" , які створені учнями.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ідея уроку: «Щоб дійти до мети, треба перш за все йти » Оноре де Бальзак

Номер слайду 2

«…Нею породжено багато з того, Що «гідне згадування», Як казали наші англосаксонські предки. Могутність її породжень Заздалегідь зумовлена її власною красою і силою, Бо вони суть фізичного втілення Абстрактної ідеї е. Англійські моряки люблять і знають її Під іменем «Гунтер». Дві шкали Гунтера – Ось диво винахідливості. Експонентою породжена Логарифмічна лінійка: В інженера й астронома не було Інструмента кориснішого ніж вона. Навіть витончені мистецтва користуються нею. Хіба музична гама не є набір неперових логарифмів? І таким чином дещо абстрактно гарне Стало предком одного з найвеличніших людських досягнень» Ода ЕКСПОНЕНТІ Елмер Брілл

Номер слайду 3

Розв’язування вправ із теми «Логарифмічна функція і її властивості» Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Логарифмічна функція і її властивості», формувати навички і вміння розв’язувати вправи із теми; викликати в учнів зацікавленість предметом алгебри, бажання вивчати його; стимулювати пізнавальну діяльність учнів, сприяти формуванню і розвитку системних знань, колективних і міжособистісних відносин, самостійності у виборі засобів, форм і методів навчання. - Розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, уміння робити висновки, спираючись на відомі факти; виховувати наполегливість у досягненні мети, акуратність. - Розвивати вміння узагальнювати, мислити логічно, робити висновки, чітко висловлювати свою думку; виховувати відповідальність, уміння працювати самостійно й у групі.

Номер слайду 4

«Після пізнього гуляння Наш Сашко свій сон останній Додивлявся до кінця, Та й від жаху спав з лиця. Ніби на уроці він Зміг за декілька хвилин, Розібравшись, як слід, Логарифм знайти. Записав усе як треба, Швидко в зошиті у себе І хотів вже відпочить, Але щось як зашумить, І ворон велика зграя Раптом у вікно влітає… Зошит, хижі, розірвали, По шматках порозтягали, Переплутали все вмить, Невідомо що робить. Я запрошую всіх вас Розбудити Сашу враз, Вороння переловити І при цьому зрозуміти Розв’язання вірний хід, Щоб позбавитись всіх бід! Логарифми мерщій знайдіть І відповіді нам скажіть »

Номер слайду 5

Використавши формулу заповнити порожні клітинки Х -2 3 0 2 3 а 7 5 а 2 в 0,04 1 а 32 343 В-1 В-2 Х 2 0 -1/2 -6 а 2 5 6 1/5 а в 9 1/36 125 1/64

Номер слайду 6

Дидактична гра “Математичне лото” Знайти продовження формули і заповнити порожні клітинки

Номер слайду 7

Номер слайду 8

В-1 Х -2 3 0 2 1 5 3 а 1/5 7 a>0 5 а 2 7 в 0,04 343 1 25 а 32 343 В-2 Х 2 0 -1/2 -2 -3 -6 1/2 а 2 5 1/81 6 1/5 2 а в 4 1 9 1/36 125 1/64

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Самостійне розв'язання вправ із “Робочих зошитів ” С - № 18, № 33(а) Д - № 16, № 33 (б) В - № 25 (б), № 33(г)

Номер слайду 12

Розв’язати рівняння, де N- порядковий номер учня у журналі: В-1. В-2.

Номер слайду 13

Відомості про використання логарифмів Логарифмічна функція моделює такі процеси: - закон зміни роботи газу; - закон зміни сили відчуття від сили збудження (психофізичний закон Вебера); - закон зміни тиску від зміни висоти; - тривалість хімічної реакції; - залежність збільшення величини банківського вкладу від пройденого часу.

Номер слайду 14

К.Ціолковський вивів формулу для розрахунку абсолютної швидкості, якої досягне ракета, коли з неї витече все паливо. Ця формула містить логарифм.

Номер слайду 15

Під час будівництва ставків необхідно враховувати кількість води, що буде прибувати ставок у період повені. Розрахунки проводяться за допомогою логарифмів.

Номер слайду 16

Що люблять, те знаходять скрізь, і було б дивно не зустрітися з логарифмами у літературі. Чому дивно? Тому що, як вірно помітив О.Блок, - найщиріша поезія, найсправжніші вірші - це “ математика слова ”. Так широке застосування функції надихнули англійського поета Елмера Брілла на написання “ Оди експоненті ”. Є поети, які не присвячували од логарифмам, але згадували їх у своїх віршах. Так у своєму вірші “ Фізики та лірики ” поет Борис Слуцький написав рядки: Потому – то, словно пена, Опадают наши рифмы. И величие степенно Отступает в логарифмы… Логарифмічні мотиви в літературі

Номер слайду 17

Побудова будинку у вигляді морської мушлі в Мехіко базується на формулі логарифмічної спіралі. Творці Наутилуса - так називається проект - спробували створити відчуття четвертого виміру, яке повинне виникати, якщо знаходитися всередині будівлі. Логарифми і архітектура

Номер слайду 18

Особливості логарифмічної спіралі вражали не лише математиків. Їх геометричні властивості, зокрема інваріантність(збереження кута), дивує і біологів. Вони вважають саме цю спіраль свого роду стандартом біологічних об'єктів різного походження. Логарифмічна спіраль – єдиний тип спіралі, яка не змінює своєї форми при збільшенні розмірів. Ця властивість пояснює чому логарифмічна спіраль так часто зустрічається у природі. Логарифми і біологія

Номер слайду 19

Як виявилося і в сільському господарстві не обійшлося без логарифмів. Наприклад, досліджуючи народження телят, виявили, що їх вагу можна обчислювати за допомогою логарифмів. Існує формула m = m0 ekt – закон, за яким відбувається ріст тварин, де m – вага у півмісячному віці , m0 - вага при народженні, e – експонента, k – коефіцієнт відносної швидкості росту, t – період часу. Логарифми у сільському господарстві

Номер слайду 20

На рисунку подано схему загальної будови людського вуха. Завитка являє собою спірально закручену трубку, утворену із 2,75 витка. Логарифм у вусі Властивості будови слухового апарату людини відповідають властивостям логарифмічної функції. Тому діапазон звуків, що сприймає вухо, низький – від шелесту листя до гуркоту грому.

Номер слайду 21

Шум і зорі об'єднуються тут тому, що гучність шуму і яскравість зір оцінюються однаковим чином – по логарифмічній шкалі. По логарифмічній спіралі закручена Галактика, якій належить Сонячна система. “ Величина ” зірки являє собою логарифм її фізичної яскравості. Оцінюючи яскравість зір, астроном оперує таблицею логарифмів, складених при основі 2,5. Гучність виражена у белах, дорівнює десятковому логарифму відповідної фізичної величини. Зорі, шум і логарифми

Номер слайду 22

Галузь застосування логарифмів дуже різноманітна: математика, література, біологія, психологія, сільське господарство, музика, астрономія, фізика і т.д. Недаремно великий німецький поет Йоган Вольфганг Гете навіть вважав логарифмічну спіраль математичним символом життя і духовного розвитку. Математика – не лише формули, графіки, але і логічне пояснення багатьох явищ, які відбуваються кругом нас

Номер слайду 23

Відомо, що консервуючи овочі, важливо знати кислотність розчину, а знаючи кислотність, можна визначати концентрацію іонів водню. Це можна зробити за допомогою логарифмічних рівнянь, використовуючи логарифм з основою 10.

Номер слайду 24

Задача. Ємність легень людини виражається функцією де х - вік людини в роках (х>10); f(x) – ємність легень у літрах. За допомогою графіка функції f(x) , зображеного на малюнку,установіть: А) у якому віці ємність легенів людини максимальна і чому вона дорівнює; Б) протягом якого часу ємність легенів більша ніж у 15 років.

Номер слайду 25

Домашнє завдання Рівневі завдання із «Робочих зошитів» С , Д - №45, №48( а,б,в) В- №47, №48 (г), Додатково: Збірник завдань для ДПА-2013: В-7, 2.2. Розв’язати рівняння: В-2* , 2.2. Розв’язати рівняння:

Номер слайду 26

Піду в математики, вірші писатиму цифрами! Шукатиму рими у коренях, навіть в іксах. Та графік параболи просто поставлю епіграфом. І душу ховатиму в мінусах. Може в плюсах. Піду в математики! Точність там, чіткість увічнені. Безпристрасний рух різних ліній, без слів і принад. А буде душа розриватись від болю і відчаю, Візьму на папері і виведу: ігрек квадрат!

Номер слайду 27

Дякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Семенова Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
21 травня 2018
Переглядів
2220
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку