Презентація "Розв'язування вправ на всі дії із звичайними дробами"

Про матеріал
Презентація містить різні вправи зі звичайними дробами для закріплення знань учнів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Розв’язування вправ на всі дії із звичайними дробами

Номер слайду 2

Протягом уроку повторити та систематизувати вивчену тему; перевірити знання і вміння учнів виконувати додавання, віднімання, множення і ділення дробів, розвивати кругозір, логічне мислення, обчислювальні навички, усний рахунок, пізнавальну активність; виховувати культуру запису, мову, охайність, наполегливість, цікавість до математики.

Номер слайду 3

. Епіграф уроку: Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання. Аристотель

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання: Станція метро «Арсенальна» в Києві

Номер слайду 5

ПРИГАДУЄМО       1                2            3                    4              5           6                7                      8          Число, записане під рискою дробу2. Одна з дій першого ступеня 3. Числа, зображені двома натуральними числами, відокремленими горизонтальною рискою 4. Число, записане над рискою дробу5. Дріб, у якого чисельник менше від знаменника6. Знаменник, до якого зводять дроби з різними знаменниками7. Ділення чисельника та знаменника дробу на їх спільний дільник8. Дробову риску можна розуміти як …..

Номер слайду 6

давньоримський філософ, політичний діяч, правознавець і оратор. 106 до н. е. - 43 до н. е. Без знання дробів,ніхто не може вважати себе знавцем арифметики. Марк Тулій Цицерон

Номер слайду 7

З історії дробів     Історія виникнення дробів бере свій початок  ще з ранньої стадії розвитку людини.     Коли мисливці після полювання ділили між собою здобич, то нерідко доводилося стикатися з дробним діленням. Їм доводилося ділити 2 тварини на 3 мисливці. Ось і отримував кожний 2/3 здобичі.     Крім цього, у стародавніх людей вже починали з'являтися потреби перерахування довжини, ширини, площі і т.д. А так як результат вимірювання не завжди був цілим числом, то почали з'являтися дробові числа.

Номер слайду 8

𝟑𝟏𝟖 𝟏𝟏𝟑𝟐 𝟑𝟖𝟏 𝟏𝟒𝟒𝟗 𝟓𝟐𝟒 𝟒𝟓𝟔𝟖 𝟐𝟕𝟑𝟎 𝟏𝟕𝟑𝟎 𝟕𝟐𝟔𝟑 Завантаж потяг скоротніми дробами, клацнувши на відповідний дрібrrrr

Номер слайду 9

1) 13=∗6 184056211032 Яке число слід поставити замість *, щоб отримати правильну рівність?Натиснути кнопку з відповіддю

Номер слайду 10

ПОДУМАЙ!.

Номер слайду 11

ПРАВИЛЬНО!

Номер слайду 12

2) 45=8∗ 510561832140 Яке число слід поставити замість *, щоб отримати правильну рівність?Натиснути кнопку з відповіддюstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 13

Номер слайду 14

«Знайомство». 1 24ІБНОЧАФФІБОНАЧЧІ

Номер слайду 15

Фібоначчі (Fibonacci) італійський математик 13 століття

Номер слайду 16

«Вітрувіанська людина» Леонардо да Вінчі володіє ідеальними пропорціями, заснованими на знанні властивостей числа Фібоначчі.

Номер слайду 17

.

Номер слайду 18

Дроби і наука

Номер слайду 19

У фізиці та хімії дроби використовуються при перетворенні формул та в обрахунках.   Дроби потрібні в біології для розв’язування задач на схрещування осіб з різними ознаками.  А ще: 1/12  маси тіла людини становить кров;   ½  всієї крові міститься в кровоносних судинах;  1/5  у печінці;  4/25  у селезінці; 1/10  у підшкірних судинах;  3/50 л крові виштовхується за одне скорочення серця. Дроби необхідні для розв’язання географічних задач. Цікавим є те, що 3/4 земної поверхні  покрито водою; 1/4 – суша; 1/8 – поверхня Землі на якій можна жити; 1/8 -  пустелі, гори, ліси; 3/32 – місця , де можуть жити люди; 1/32 – поля, де вирощують врожай.   

Номер слайду 20

Розв’яжемо рівняння28+х=401. Числа при додаванні називаються: доданок, доданок, сума.2. У цьому рівнянні треба знайти невідомий доданок.3. Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок. МІРКУЮ:ддсх=40-28х=1228+х=40 Відповідь: 12.

Номер слайду 21

Задачі від вчителів 1. Задача вчителя біології Середня маса шестикласника становить 36 кг. Кров становить маси тіла дитини, а всієї крові міститься в кровоносних судинах. Яка кількість крові знаходиться у судинах?Розв’язання36 ∙112 = 3 (л) – всього крові у тілі дитини;3 ∙12 = 32 = 112 (л) крові міститься в крове- носних судинах. Відповідь: 112 л 

Номер слайду 22

2. Задача вчителя фізики Швидкість поширення звуку в повітрі становить 17/4 від швидкості поширення звуку у воді. З якою швидкістю поширюється звук у повітрі, якщо у воді він поширюється зі швидкістю 1500 м/с? Розв’язання1500 ∙174 = 6375 (м/с ) – швидкість, з якою поширюється звук у повітрі. Відповідь: 6375 м/с 

Номер слайду 23

3. Задача вчителя географії Площа суходолу на земній кулі приблизно дорівнює 150 млн. км2. Південна Америка займає 12%, а Африка – 20% суходолу. Яка площа вказаних материків?Розв’язання1) 12% = 0,12 150 ∙ 0,12 = 18 ( млн.км2) – площа, яку займає Південна Америка;2) 20% = 0,2 150 ∙ 0,2 = 30 ( млн.км2) – площа , яку займає Африка. Відповідь: 18 млн.км2; 30 млн.км2 .

Номер слайду 24

Знайти добуток чисел і Знайти частку чисел 8 і 3. Суму чисел і поділити на 4. Знайти добуток чисел , і 5. Різницю чисел 3 і помножити на 6. Розв'язати рівняння Самостійна робота719 ДКРЕОРЕКОРД

Номер слайду 25

Роберт Рекорд (англ. Robert Recorde, 1510—1558) уельський лікар і математик. Саме Роберт Рекорд в 1557 році почав використовувати знак рівності. 

Номер слайду 26

Розв'яжіть рівняння:( 23 + х) - 25 = 112; 23 + х = 112 + 2523 + х = 1510 + 41023 + х = 1910х= 1910 - 23х= 1 2730 - 2030;х = 1730 Відповідь: 1730  х : 2,5 = 31325 ; х = 31325 ∙ 2510 ; х = 88 ∙ 2525 ∙ 10  ; х = 8,8 Відповідь: 8,8 

Номер слайду 27

Площа прямокутника дорівнює 𝟑𝟏𝟑см𝟐. Знайдіть периметр прямокутника, якщо одна з його сторін дорівнює 5 см.  АВСD-прямокутника= 5см, 𝑺=𝟑𝟏𝟑𝒄м𝟐  1) 𝑺𝑨𝑩𝑪𝑫=а∙𝒃 𝟓 Дано: Знайти:𝑷𝑨𝑩𝑪𝑫 Відповідь: 𝑷𝑨𝑩𝑪𝑫=𝟏𝟏𝟏𝟑 cм. Розв’язання.𝒃=𝑺:𝒂=𝟑𝟏𝟑:𝟓= 𝟐𝟑 (см) 𝟏𝟎𝟑:𝟓𝟏= 𝟏𝟎𝟑∙𝟏𝟓= 2) 𝑷𝑨𝑩𝑪𝑫=𝟐а+𝒃= 𝟐(𝟐𝟑+𝟓)= 𝟐(𝟐𝟑+𝟏𝟓𝟑)= =𝟐∙𝟏𝟕𝟑= 𝟑𝟒𝟑= 𝟏𝟏𝟏𝟑 (см) 

Номер слайду 28

Підбиття підсумків. 1. Бліцтест125 АФМЬНЛОДТЕХЦ

Номер слайду 29

Домашня самостійна робота. Розв’язати: задачу: «Перша сторона прямокутника дорівнює 32 см, а довжина другої становить 34довжини першої Обчисліть периметр і площу прямокутника»2) рівняння 112+𝑥 25 = 114−12.3) обчислити: 1) 57:1528:29 2) 5:2039:6572 

Номер слайду 30

що про неї думають інші Чисельникте, що людинадумає про себе сама Знаменникstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 31

Як розрізати головку сиру на 8 рівних частин, виконавши лише три розрізи?

Номер слайду 32

2частини48частин. Розв’язанняrrrr

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Математики країну Ми ніколи не покинем. Усі задачі, теореми - Будемо вчити без проблеми. А найбільше до вподоби Нам усім звичайні дроби! Бажаю успіхів

Номер слайду 35

Щиро дякую за співпрацю на уроці!Бажаю подальших успіхів!Муляр Л. В., Одеса.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
8 березня
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку