Презентація "Розв'язування задач і вправ з теми прямокутні трикутники"

Про матеріал
Презентація до уроку з теми "Розв'язування задач і вправ" на закріплення знань учнів про ознаки рівності та властивості прямокутних трикутників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування задач і вправ. Тема Уроку:

Номер слайду 2

Перевірка знань

Номер слайду 3

1. Кут градусна міра якого 90◦ називається …прямий

Номер слайду 4

2. Фігура, що складається з трьох точок які не лежать на одній прямій та трьох відрізків, які попарно сполучають ці точки.трикутник

Номер слайду 5

3. Відрізок, який сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони.медіана

Номер слайду 6

4. Трикутник у якого всі сторони рівні.рівносторонній

Номер слайду 7

5. Кут більший за 90*.тупий

Номер слайду 8

6. Відрізок проведений під кутом 90* до прямої називається …висота

Номер слайду 9

7. При перетині двох прямих утворюється пара рівних кутів, які називаються …вертикальні

Номер слайду 10

8. Трикутник у якого дві сторони рівні, називається…рівнобедрений

Номер слайду 11

9. Кут градусна міра якого менша 90*, називається…гострий

Номер слайду 12

10. Прямокутний трикутник, це трикутник, якщо один з його кутів дорівнює …90*

Номер слайду 13

11. Скільки прямих кутів в прямокутному трикутнику?один

Номер слайду 14

12. Сума двох гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює …90*

Номер слайду 15

13. Сторони, що утворюють прямий кут, називають …катети

Номер слайду 16

14. Сторону, яка лежить проти прямого кута, називають …гіпотенуза

Номер слайду 17

15. Які кути у прямокутного рівнобедреного трикутника?90*, 45*, 45*

Номер слайду 18

16. Чому дорівнює катет прямокутного трикутника, що лежить проти кута 30*?Половині гіпотенузи

Номер слайду 19

17. Ознака рівності прямокутних трикутників за гіпотенузою та катетом.якщо гіпотенуза та катет одного прямокутного трикутника відповідно дорівнюють гіпотенузі та катету другого, то такі трикутники рівні. 

Номер слайду 20

18. Розкажіть теорему про нерівність трикутника. Кожна сторона трикутника менша від суми двох інших його сторін. 

Номер слайду 21

19. Ознака рівності прямокутних трикутників за двома катетами.якщо катети одного прямокутного трикутника відповідно дорівнюють катетам другого, то такі трикутники рівні.  

Номер слайду 22

20. Ознака рівності прямокутних трикутників за катетом і прилеглим гострим кутом.якщо катет і прилеглий до нього гострий кут одного прямокутного трикутника відповідно дорівнюють катету й прилеглому до нього гострому куту другого, то такі трикутники рівні.  

Номер слайду 23

21. Ознака рівності прямокутних трикутників за катетом і протилежним гострим кутом.якщо катет і протилежний йому гострий кут одного прямокутного трикутника відповідно дорівнюють катету й протилежному йому гострому куту другого, то такі трикутники рівні.

Номер слайду 24

22. Ознака рівності прямокутних трикутників за гіпотенузою і гострим кутом.якщо гіпотенуза та гострий кут одного прямокутного трикутника відповідно дорівнюють гіпотенузі та гострому куту другого, то такі трикутники рівні.

Номер слайду 25

23. Що має більшу довжину: катет чи гіпотенуза? Назвіть теорему яка це підтверджує. У прямокутному трикутнику гіпотенуза більша за катет.

Номер слайду 26

24. Сторони прямокутного трикутника дорівнюють 24 см, 10 см і 26 см. Чому дорівнює найбільший катет даного трикутника?24 см

Номер слайду 27

25. У прямокутному трикутнику DEF гіпотенуза DE дорівнює 18 см, ∠D = 30°. Знайдіть катет FE. 9см

Номер слайду 28

26. Знайдіть кути рівностороннього трикутника. По 60*

Номер слайду 29

27. Один із гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює 43°. Знайдіть другий гострий кут.47*

Номер слайду 30

28. У прямокутному трикутнику MKC відомо, що ∠M = 90°, ∠C = 60°, CM = 7 см. Знайдіть гіпотенузу CK.14 см

Номер слайду 31

Розв’язування задач

Номер слайду 32

Задача 1 Мешканці трьох дачних будинків А, В і С вирішили знайти таке місце для колодязя, щоб відстань від нього до будинків була однаковою. На рис. показано, як обрали місце D для колодязя. Поясніть, чому CD=BD=AD.

Номер слайду 33

Задача 2 Через місто А має проходити автомагістраль так, щоб два населені пункти В і С розташовувались із різних боків від неї на однаковій відстані. На рисунку показано план будівництва магістралі. Поясніть, чому населені пункти будуть рівновіддалені від магістралі.

Номер слайду 34

Задача 3 Недалеко від населених пунктів А і В проходить шосе. Потрібно побудувати автобусну зупинку так, щоб відстані від неї до населених пунктів були однакові. Місце зупинки визначили так (див. рисунок): знайшли середину D відстані між населеними пунктами. Провели пряму DC┴AB і позначили на цій прямій точку С біля шосе – місця зупинки. Чи правильно визначили місце зупинки? Поясніть.

Номер слайду 35

Завдання додому. Розв’язати задачі №461, №463.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сіряченко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пономаренко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
7401
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку