Продовжувати навчати розв'язувати задачі на рух за допомогою рівнянь; відпрацьовувати навички розв'язування рівнянь та виконання арифметичних дій з раціональними числами; виконувати охайні записи у зошиті; продовжувати розвиток творчих здібностей.
Нехай швидкість туриста пішки х км/год, тоді швидкість на велосипеді (х+6) км/год. Турист проїхав 2х км,і пройшов 3(х+6) км,а разом він подолав 2х+ 3(х+6) км, що за умовою задачі дорівнює 38 км. Складаємо рівняння: 2х +3 (х+6) =38 2х+3х+ 18=38 5х=38-18 5х=20 х=20:5 х=4 Отже, швидкість пішки 4км/год, тоді швидкість на велосипеді 4+6=10 км/год. Перевірка 2*4+3(4+6)=38 (км), що відповідає умові задачі . Відповідь: 4 км/год.
Фізкультхвилинка Щоб задачі розв’язати На хвилинку треба встати Руки в боки, підтягнулись, Вліво, вправо повернулись, Нахиляємось вперед, Прогинаємось назад. Руки в кулачки узяли Свої пальці розім’яли. Головою покрутили, Скільки вистачить вам сили. Пострибали, як зайчата, Маршируємо, як солдати. Наче птах увись злітаємо, Потягнулись… і – сідаємо.