Розвиток емоційно-вольового компоненту соціальної сфери молодших школярів. Підготувала: Красюк Олена Миколаївна. Розвиток емоційно-вольового компоненту соціальної сфери молодших школярів
Номер слайду 2
Ні слова, ні думки, ні навіть вчинки наші не виражають так ясно і правильно нас самих і наше ставлення до світу, як наші почуття. К. Д. Ушинський
Номер слайду 3
Базові емоціїБазові емоції гарно проілюстровані в мультику «Думки навиворіт»
Номер слайду 4
Показники високого емоційного інтелекту. Великий словниковий запас. Цікавість людьми. Прийняття змін. Знання власних сильних і слабких сторін. Уміння розбиратися в людях. Уміння сприймати образи. Уміння не тримати довго образи
Номер слайду 5
Показники високого емоційного інтелекту
Номер слайду 6
Низький емоційний інтелект. Призводить до нещасть й характеризується страхами, самотністю;Агресію, почуттям провини, депресією; невпевненістю у власних силах. Труднощі в спілкуванні з іншими людьми.
Номер слайду 7
Показники низького емоційного інтелекту
Номер слайду 8
Кроки до формування емоційного інтелекту. Ранкові зустрічіЩоденник вражень. Коло вибору. Куточок настрою. Уроки читання, мови. Курс «Я досліджую світ»Виховні години
Воля – здатність людини свідомо керувати своєю психікою і поведінкою. Вчинок – вольова дія, орієнтована на інтереси оточуючих людей
Номер слайду 16
Вольові риси характеру. Цілеспрямованність Стриманність. Організованність Наполегливість. Дисциплінованість
Номер слайду 17
Це треба знати: При моральних перенавантаженнях потрібні сильні фізичні навантаження.
Номер слайду 18
Порада для самоконтролю емоційного стану. Вправа «Візьми себе в руки»Як тільки хочете когось вдарити, візьміть долонями лікті і сильно притисніть їх до грудей — це поза витриманого чоловіка.