Презентація " Розвиток креативної особистості шляхом впровадження медіаосвіти у освітній прцес"

Про матеріал
Презентація " Розвиток креативної особистості шляхом впровадження медіаосвіти у освітній прцес" буде корисна як класним керівникам , так і вчителям- предметникам
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток креативної особистості шляхом впровадження медіаосвіти у освітній процес в умовах реалізації Концепції Нової української школи

Номер слайду 2

2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Виховання і навчання це нескінченний процес, а виховання й освіта – процес взаємопов'язаний , бо не можна виховувати, не передаючи знань, адже тільки знання формують творчу людину.

Номер слайду 6

Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій освітній машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він, простий учитель, не зуміє вдихнути у неї життя і рух ... (Адольф Дістєрвег)

Номер слайду 7

Однак важко уявити школу без класного керівника, адже саме йому належить чільне місце в системі виховної роботи школи.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Основні напрямки роботи

Номер слайду 10

Сучасна школа сьогодні апробує і застосовує різні педагогічні виховні технології. Але найпродуктивнішими, такими, що надають учневі можливість вибору у застосуванні своїх здібностей та нахилів є такі: інформаційно-масові (ток-шоу, інформаційні вітальні, конференції, інтелектуальні ігри, подорожі до джерел рідної культури, історії, держави і права, "жива газета", флеш-моб);діяльнісно-практичні (творчі групи, екскурсії, ігри-драматизації, настільні ігри, ярмарки, народні ігри, огляди-конкурси, тренінги ; інтерактивні ( звіти класних об’єднань, КВК, фестивалі, звіти гуртків); діалогічні (рольові ігри, ринги, міжрольове спілкування, дискусії, диспути);індивідуальні (доручення, творчі завдання тощо);наочні ( презентації, виставки дитячої творчості, книжкові виставки, стінгазети, тематичні стенди, буклети, відеоролики тощо).

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

При використанні інтерактивних методів у виховному процесі діти вчаться: шукати зв’язок між новими та набутими знаннями;мають змогу робити відкриття; за допомогою різноманітних засобів доводять свої власні ідеї та думки;розвивають світогляд, логічне мислення , зв’язне мовлення;формують критичне мислення, навчаються співробітництва; виявляють та реалізують індивідуальні можливості.

Номер слайду 14

Дитина – яскраве явище у нашому земному житті, а не випадковість. Щастя багатогранне. Воно і в тому, щоб людина розкрила свої здібності, і полюбила працю, стала у ній творцем, і в тому, щоб уміти насолоджуватися красою навколишнього світу і створювати красу для інших, і в тому, щоб любити іншу людину, бути коханим, ростити дітей справжніми людьми . Дітей треба люби-ти всім серцем і, щоб їх любити так, треба вчитися у них, як слід вияв-ляти цю любов. Шалва Амонашвілі

Номер слайду 15

Будь-яка дитина є творчою індивідуальністю. В. О. Сухомлинський.

Номер слайду 16

Модель творчої особистості учня

Номер слайду 17

Класний керівник не чиновник, а священик, психотерапевт, оповідач казок, його справа – працювати з душею дитини, засівати зерна Людяності, Добра, Милосердя.І все це заради того, щоб вірили та любили, щоб не пустити дітей у нікуди, щоб дати їм можливість обпектися і водночас уберегти від опіків, щоб пам’ятати Їх і розбудити тремтливу і світлу пам’ять у Них.

Номер слайду 18

Учитись важко, А учить ще важче, Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси  усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти. Обмін досвідом

Номер слайду 19

Номер слайду 20

pptx
До підручника
Українська мова 9 клас (Авраменко О.М.)
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку