Технологічна карта уроку української мови "Складнопідрядне речення з підрядним означальним"

Про матеріал
Матеріал дозволить визначити мету і цілі уроку, дібрати засоби їхньої реалізації, правильно розрахувати час.
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку української мови в 9 класі

ПІБ учителя : Середа Вікторія Анатоліївна

Тема уроку : Складнопідрядні речення з підрядними означальними

Мета: поглибити знання учнів про складнопідрядне речення,  зокрема про підрядне   

           означальне; спонукати практично застосовувати такі речення у мовленні;    

          удосконалювати вміння визначати головну та підрядну частини , ставити запитання

           до підрядної частини, формувати вміння моделювати складнопідрядні речення з

           підрядними означальними; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, вміння

           узагальнювати і робити висновки; виховувати любов до мистецтва, пісні, гордість    за культурну спадщину України.

Завдання уроку.

Навчальні: учні вміють самостійно знаходити складнопідрядні речення з підрядним означальним у тексті, ставлять розділові знаки, визначають засіб зв’язку, перебудовують прості речення з дієприкметниковим зворотом у складнопідрядні і навпаки, створюють власний текст, використовуючи складнопідрядні речення з підрядним означальним.

Розвивальні: учні аналізують, порівнюють та узагальнюють мовний матеріал.

Виховні : учні відчувають гордість за свій край, розуміють значення культурної пісенної спадщини.

Тип уроку : урок формування компетентностей

 

 

 

Етап уроку

Час

Очікувані

результати

Зміст

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

Ресурси

І. Настановчо-мотиваційний етап.

2 хв.

Створення  доброзичли-вої атмосфери, мотивація на навчання, створення ситуації успіху

Емоційне налаштування.

Пропонуєю подумки усміхнутися товаришам, побажати успіху.

За допомогою епіграфа перевіряю якість зв’язку

Емоційно налаштовуються на роботу, включаються в діловий ритм уроку.

Відеоконферен-ція Google Meet

ІІ. Актуалізація опорних знань.

5 хв.

Учні пригадують інформацію про складне речення

 Мовний диктант з використанням презентації

Стимулюю учнів до пригадування набутих раніше знань з використанням презентації

Гра « Так або ні»

Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука)

ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальгої діяльності.

1 хв.

Знайомляться з постав-леними завданнями

 Слово вчителя

Повідомляю тему і завдання уроку

Записують

дату і тему уроку

Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука)

IV. Вивчення нового матеріалу

3 хв.

Учні осмислюють новий матеріал

1.Робота  з інтелект - картою

Заповнюю з учнями інтелект - карту

Учні пригадують інформацію, опрацьовану вдома

Програма MindMeister

 

V. Виконання вправ на закріплення.

15 хв.

Отримані знання застосовують практично

1.Робота  з текстом

3. Редагування тексту.

4. Тести

Відповідаю на запитання, що виникають в ході роботи, курую процес

Опрацьовують текст, ставлять розділові знаки, замінюють складнопідрядні речення простими і навпаки

Відеоконферен-ція Google Meet, презентація.

https://learningapps.org/display?v=pstcxzi5k20

VІ. Редагування тексту.Написання есе на тему « Пісня завжди буде поміж нас» з використанням складнопідрядних речень з підрядними означальними.

1-2 хв.

Усні складають есе, використовуючи вивчені складнопідрядні речення .

Створення власного тексту з використанням набутих знань на вмінь

Пояснюю виконання домашнього завдання, стимулюю учнів до самооцінки.

Учні записують домашнє завдання .

Відеоконферен-ція Google Meet, Класрум

https://classroom.google.com/c/MjEwMzUzMzEwNTkw?cjc=azej622

 

VІІ. Підсумково-рефлексійний етап.

3-4 хв.

Учні можуть дати конкретні відповіді, чого вони навчилися і чи справдилися їх очікування від уроку

Обговорення   мети та завдань уроку

Учитель пропонує оцінити свою діяльність на уроці.

Учні  діляться враженнями від уроку

Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука),

чат Google Meet

 

Картка самооцінювання

Види діяльності учня

Бали

Спеціальна позначка (+, -, ? )

Брав участь у створенні карти розуму

0-2

 

Відповів на запитання гри «Так чи ні»

 ( кожне запитання – 0,5 бала)

0-3

 

Поставив розділові знаки на намалював схеми

0-4

 

Дав відповідь у грі learningapps

(кожна правильна підповідь – 0,5 бала)

0-3

 

 

 

 

 

Посилання на джерела, які необхідно опрацювати:

https://www.youtube.com/watch?v=hnkASzojN3M

https://www.youtube.com/watch?v=JZ6jjXWy_ek&feature=emb_logo

https://acc.cv.ua/news/chernivtsi/top-5-cikavih-faktiv-z-zhittya-legendarnogo-ukrayinskogo-poeta-i-kompozitora-volodimira-ivasyuka-42063

 

docx
Додано
6 лютого 2021
Переглядів
439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку