Технологічна карта уроку української мови в 9 класі
ПІБ учителя : Середа Вікторія Анатоліївна
Тема уроку : Складнопідрядні речення з підрядними означальними
Мета: поглибити знання учнів про складнопідрядне речення, зокрема про підрядне
означальне; спонукати практично застосовувати такі речення у мовленні;
удосконалювати вміння визначати головну та підрядну частини , ставити запитання
до підрядної частини, формувати вміння моделювати складнопідрядні речення з
підрядними означальними; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, вміння
узагальнювати і робити висновки; виховувати любов до мистецтва, пісні, гордість за культурну спадщину України.
Завдання уроку.
Навчальні: учні вміють самостійно знаходити складнопідрядні речення з підрядним означальним у тексті, ставлять розділові знаки, визначають засіб зв’язку, перебудовують прості речення з дієприкметниковим зворотом у складнопідрядні і навпаки, створюють власний текст, використовуючи складнопідрядні речення з підрядним означальним.
Розвивальні: учні аналізують, порівнюють та узагальнюють мовний матеріал.
Виховні : учні відчувають гордість за свій край, розуміють значення культурної пісенної спадщини.
Тип уроку : урок формування компетентностей
Етап уроку |
Час |
Очікувані результати |
Зміст |
Діяльність |
Діяльність |
Ресурси |
І. Настановчо-мотиваційний етап. |
2 хв. |
Створення доброзичли-вої атмосфери, мотивація на навчання, створення ситуації успіху |
Емоційне налаштування. |
Пропонуєю подумки усміхнутися товаришам, побажати успіху. За допомогою епіграфа перевіряю якість зв’язку |
Емоційно налаштовуються на роботу, включаються в діловий ритм уроку. |
Відеоконферен-ція Google Meet |
ІІ. Актуалізація опорних знань. |
5 хв. |
Учні пригадують інформацію про складне речення |
Мовний диктант з використанням презентації |
Стимулюю учнів до пригадування набутих раніше знань з використанням презентації |
Гра « Так або ні» |
Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука) |
ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальгої діяльності. |
1 хв. |
Знайомляться з постав-леними завданнями |
Слово вчителя |
Повідомляю тему і завдання уроку |
Записують дату і тему уроку |
Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука) |
IV. Вивчення нового матеріалу |
3 хв. |
Учні осмислюють новий матеріал |
1.Робота з інтелект - картою |
Заповнюю з учнями інтелект - карту |
Учні пригадують інформацію, опрацьовану вдома |
Програма MindMeister
|
V. Виконання вправ на закріплення. |
15 хв. |
Отримані знання застосовують практично |
1.Робота з текстом 3. Редагування тексту. 4. Тести |
Відповідаю на запитання, що виникають в ході роботи, курую процес |
Опрацьовують текст, ставлять розділові знаки, замінюють складнопідрядні речення простими і навпаки |
Відеоконферен-ція Google Meet, презентація. https://learningapps.org/display?v=pstcxzi5k20 |
VІ. Редагування тексту.Написання есе на тему « Пісня завжди буде поміж нас» з використанням складнопідрядних речень з підрядними означальними. |
1-2 хв. |
Усні складають есе, використовуючи вивчені складнопідрядні речення . |
Створення власного тексту з використанням набутих знань на вмінь |
Пояснюю виконання домашнього завдання, стимулюю учнів до самооцінки. |
Учні записують домашнє завдання . |
Відеоконферен-ція Google Meet, Класрум https://classroom.google.com/c/MjEwMzUzMzEwNTkw?cjc=azej622
|
VІІ. Підсумково-рефлексійний етап. |
3-4 хв. |
Учні можуть дати конкретні відповіді, чого вони навчилися і чи справдилися їх очікування від уроку |
Обговорення мети та завдань уроку |
Учитель пропонує оцінити свою діяльність на уроці. |
Учні діляться враженнями від уроку |
Відеоконферен-ція Google Meet, презентація (робочий стіл ноутбука), чат Google Meet |
Картка самооцінювання
Види діяльності учня |
Бали |
Спеціальна позначка (+, -, ? ) |
Брав участь у створенні карти розуму |
0-2 |
|
Відповів на запитання гри «Так чи ні» ( кожне запитання – 0,5 бала) |
0-3 |
|
Поставив розділові знаки на намалював схеми |
0-4 |
|
Дав відповідь у грі learningapps (кожна правильна підповідь – 0,5 бала) |
0-3 |
|
|
|
|
Посилання на джерела, які необхідно опрацювати:
https://www.youtube.com/watch?v=hnkASzojN3M
https://www.youtube.com/watch?v=JZ6jjXWy_ek&feature=emb_logo