Розвиток критичного мислення на уроках математики. З досвіду роботи вчителя Дніпровської гімназії 118 ДМР
Номер слайду 2
https://www.youtube.com/watch?v=6igl. Ghlwqc8 Що таке критичне мислення ?
Номер слайду 3
Підготовчий етап - стадія виклику. Виклик. Мотиваційна функція (спонукання до роботи з новою інформацією, стимулювання інтересу до нової теми).Інформаційна функція (виклик на «поверхню» наявних знань з теми)Комунікаційна функція (безконфліктний обмін думками).Інформаційна. Мотиваційна. Комунікаційна
Номер слайду 4
Тема уроку : Квадратні рівняння ЗНАЮ ХОЧУ ДІЗНАТИСЯ ДІЗНАВСЯ1. Види квадратних рівнянь: повних,неповних, зведених2. Означення квадратного рівняння та квадратного тричлена3. Теорему Вієта та обернену до неї теорему4. Записую формулу коренів квадратного рівняння5. Способи розв’язування неповних квадратних рівнянь6. Знаходження коренів квадратних рівнянь різних видів; 7. Застосування теореми Вієта і оберненої до неї теореми8. Знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних Таблиця ЗХДКлючові слова
Номер слайду 5
Кластер. Це графічний прийом систематизації знань у вигляді « грона» або «пучка» взаємопов’язаних фактів. (В перекладі «сузір’я» або «пучок».)
Номер слайду 6
Технологія «кластер»: Які вміння формуються і розвиваються в процесі цієї роботи? · Вміння формулювати запитання. · Знаходити головне у великому обсязі навчального матеріалу. · Встановлювати причинно-наслідкові та логічні зв'язки. · Будувати умовиводи. · Переходити від приватного до загального, сприймаючи проблему в загальному вигляді. · Проводити аналогії. · Порівнювати і аналізувати.
Номер слайду 7
II етап - Осмислення змісту. Отримання нової інформації з теми. Класифікація отриманої інформаціїЗбереження інтересу до вивченої теми. Мотива-ційна. Система-тизаційнаІнформа- ційна
Прийом «Аналіз» За якою ознакою розбили рівняння на групи?Складання таблиці «тонких» і «товстих» питань«Тонкі» питання вимагають простого, однозначної відповіді : Де? Коли? Хто? Що? «Товсті» запитання: Чому ви думаєте? Які наслідки? У чому відмінності? Припустімо, що буде, якщо ? Дайте пояснення, чому ...
Номер слайду 10
Прийом «Кубування»Суть даного прийому: З щільного паперу склеюється кубик. На кожній стороні пишеться одне з наступних завдань :1. Опиши це ... (Опиши колір, форму, розміри або інші характеристики)?2. Порівняй це ... (На що це схоже? Чим відрізняється?)?3. Проасоціюй це ... (Що це нагадує?)?4. Проаналізуйте це ... (Як це зроблено? З чого складається?)?5. Застосуй це ... (Що з цим можна робити? Як це застосовується?)?6. Приведи "за" і "проти" (Підтримай або спростуй це)
Номер слайду 11
«Кубик»: «Круглі тіла».{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}На що це схоже? Чим відрізняється?Опиши форму, розміри та інші характеристики. Як це зробили?Як і де застосовується?Опиши форму, разміри та інші характеристики На що це схоже? Чим відрізняється?Як це зробили?Як і де застосовується?
Номер слайду 12
Концептуальна таблиця «Чотирикутники» Лінії порівнян-ня. Паралелограм Прямокут-ник Ромб Квадрат Трапеція Рисунок. Властивості сторін. Власти-вості кутів. Властивості діагона-лей
Номер слайду 13
Творча майстерня. Cамостійна пошукова(творча) діяльність, яка здійснюється но основі вивченого матеріалу
Номер слайду 14
Інноваційні технологіїМи позбавимо наших дітей майбутнього, якщо сьогодні будемо продовжувати навчати їх так, як вчора. Ментальні карти. Google Forms
Номер слайду 15
Інформаційно - освітні технології Хмарні технології – це створення тестів , кросвордів , побудова графіків , ментальних карт. Посилання на авторську карту https://www.mindmeister.com/ru/978872153/_Створення кросвордів у програміCROSS, Word, Excel. Кросворди – як засіб активізації розумової діяльності учнів при вивченні математики
Номер слайду 16
III етап - Рефлексія. Обмін думками про нову інформацію. Комунікаційна функція. Спонукання до подальшого розширення інформаційного поля Оціночна функція. МотиваційнаІнформаційна функція. Придбання нових знань. Співвіднесення нової інформації і наявних знань, вироблення власної позиції, оцінка процесу. III етап
Номер слайду 17
Сінквейн
Номер слайду 18
Таблиця питань{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тонкі питання. Товсті питанняхто.. що... коли... можливо... буде... чи міг... Як звали... Чи було... Чи згодні ви... вірно... Дайте пояснення чому…Чому ви думаєте... Чому ви вважаєте... В чому різниця... Припустімо, що буде, якщо ...
Номер слайду 19
Технологія розвитку критичного мислення дає учню:• вміння критично мислити; • вміння відповідно ставитись до власної освіти; • вміння працювати у співробітництві з іншими; • бажання і вмінні стати людиною, яка вчиться протягом всього свого життя.