Презентація "Розвиток медіаграмотності на уроках зарубіжної літератури"

Про матеріал
  • Презентація присвячена актуальній проблемі формування медіаграмотності здобувачів освіти на уроках зарубіжної літератури. Розглядаються можливості використання медіаосвітніх технологій для розвитку критичного мислення та аналітичних навичок при вивченні творів зарубіжної літератури. Наводяться конкретні прийоми роботи з медіатекстами на уроках літератури, що сприяють розвитку критичного мислення та медіаграмотності здобувачів освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток медіаграмотності на уроках зарубіжної літератури. Філіппова О. О., МЛ 42

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Ме́діагра́мотність – сукупність знань, навичок та умінь, які дозволяють людям аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів і форм для різних типів медіа, а також розуміти й аналізувати складні процеси функціонування медіа в суспільстві. Основними завданнями є : Розвиток критичного мислення. Розвиток інтелектуальних навичок, необхідних для взаємодії з інформаційним простором. Розвиток уміння орієнтуватися в потоках інформації.

Номер слайду 4

Аналіз художнього тексту як медіаповідомлення

Номер слайду 5

Медіавправивправи по відбору і пошуку інформаціївибірковість інформації;створення власної колекції медіаресурсіввправи, що розвивають навички перевірки інформації“Лови помилку”;“Вірю- не вірю”;Літературний фактчекінг;“Знайди відмінності”вправи, що стимулюють медіатворчістьстворення мемів, коміксів;створення реклами вивченої теми;створення фейсбук та інстаграм сторінок;створення відеопрезентацій, цифрових історій, аудіоподкастів

Номер слайду 6

Вправа “Колекція медіаресурсів”

Номер слайду 7

Порівняння твору та його екранізації. Вправа “Чи уважний ти читач/глядач?”https://youtu.be/jiuv-re5 NPs?si=m. RD3 THqrm. Vz1 D4w-

Номер слайду 8

Літературний (або біографічний) фактчекінг. Завдання для учнів: дослідити, чи відповідають судження дійсності. Наприклад, Марк Твен “Пригоди Тома Соєра”{31714148-6 E51-4644-A8 EC-F8 F7 CDA8 BBA2}Судження (думка, яку можна підтвердити або спростувати)Факт чи фейк?Твердження (факт, правдивість якого доведена)Справжнє ім’я письменника - Семюель Марк Клеменс. Том пригостив Беккі персиком. Фільм “Пригоди Тома Соєра і Гекльберрі Фінна” 1981р. знімався в Херсонській області Бериславському районі фейкфакт. Справжнє ім’я письменника - Семюель Ленгхорн Клеменс.+

Номер слайду 9

Розвиток медіатворчості учнів:створення коміксів

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Вправа “Створи рекламне гасло”

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Створення мемів

Номер слайду 14

Формування медіаграмотності засобами проєктної діяльностіПошук та оцінка інформації. Розвиток критичного мислення. Медійна аналітика. Створення власного контенту.

Номер слайду 15

Висновок Розвиток медіаграмотності в контексті вивчення зарубіжної літератури — це інвестиція в майбутнє кожного учня і суспільства в цілому. Відкриваючи двері до глибокого розуміння текстів та інформаційного середовища, ми формуємо нове покоління, яке здатне приймати обґрунтовані рішення та вносити позитивні зміни в світ.

pptx
Додано
18 лютого
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку