Мета уроку. Вчитися аналізувати інформацію в різних знакових системах (текст, візуальні й аудіовізуальні); працювати з інтернет-ресурсами;закріпити знання про типи і стилі мовлення, про художні засоби (метафору, епітети, порівняння, уособлення);закріпити знання про однорідні члени речення, вміння знаходити їх в тексті;вчитися аргументувати, систематизувати;збагачувати свій словниковий запас.
ТЛУМАЧНИЙ Словничок. Експозиція – (від латів.(латинський) expositio — виставляння напоказ, виклад) в мистецтві, розміщення в музейних і виставкових залах або на відкритому повітрі по певній системі різних художніх творів, а також пам'ятників матеріальної культури, історичних документів. Епістолярія - художні твори різних жанрів, написані у вигляді листування персонажів між собою або у яких форму листа чи послання використовують як творчий прийом, а також публіцистичні, політичні та приватні листи видатних історичних і громадських діячів. Химерний – який викликає подив, не схожий на когось звичайного або щось звичайне; незвичний, чудернацький. Язичництво – сучасна наукова назва давньої релігії, що існувала до прийняття християнства та інших світових релігій у всіх народів. Геніальність - це набір здібностей, який визначає появу творців, що мають історичне значення в житті суспільства, засвідчують нову епоху в розвитку культури, науки та науково-технічного прогресу.
ЗАВДАННЯ №11. Прочитай текст. Визнач тип і стиль мовлення. Аргументуй свою думку.2. Поміркуй, чому Олесь Гончар називає Катерину Білокур «чарівницею з Богданівки». Як ти це розумієш?4. Випиши з тексту однорідні члени речення, Підкресли відповідно до їх синтаксичної ролі. «Чарівницею з Богданівки» назвав Олесь Гончар художницю. Чарівниця... під дотиком її пензля найбуденніші, здавалось би, речі постають як вінець творіння працелюбної людини; кожне стебельце, кожна гілочка, кожна квітка співають хвалу Життю. Бог подарував Україні і світу художницю, яка свої полотна щедро засівала мальвами, червоною калиною, яскравими жоржинами, барвінком, крученими паничами, соняшниками, колоссям жита, пшениці, нагідками, ромашками, чорнобривцями... – садовими та польовими квітами рідної землі. Залишивши по собі картини – квіти-діти, які дивують, хвилюють, вражають усіх, хто їх бачив у музеях країни. Кульбабська О. В.* Знайди у тексті епітети та метафори.