Презентація. Розвиток зв'язного мовлення у 6 класі. "Твір-опис природи на основі картини А.І.Куїнджі "Чумацький шлях" в Маріуполі"

Про матеріал
Уроки зв’язного мовлення найбільш ефективні у зрівнянні з уроками на лінгвістичну тему. Тому що уроки такого типу передовсім виховують в учнів любов до свого рідного краю, до свого міста, до своєї країни; дозволяють учням висловлювати свою особисту думку, проявити свої творчі здібності. Школярі можуть надати всі свої власні спостереження у такій формі уроку. Навіть учні з початковим рівнем знань зможуть пригадати щось зі свого дитинства, зі своїх спогадів, зі своїх особистих щоденних вражень – і отримати задовільну оцінку. Уроки розвитку зв’язного мовлення формують життєву компетентність взагалі. Урок з використанням регіонального компоненту дозволяє формувати компетентності комплексно і одночасно – готує учня до життя. Найбільш доцільним для впровадження на уроці даного типу я обрала серед усіх методик активні методи навчання та методику розвитку критичного мислення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Українська ніч», 1876

Номер слайду 2

«Вечір на Україні», 1901

Номер слайду 3

«Ніч», 1905 - 1908

Номер слайду 4

«Місячна ніч на Дніпрі», 1879

Номер слайду 5

УРОК РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У 6 КЛАСІ З ВИКОРИСТАННЯМ КРАЄЗНАВЧОГО МАТЕРІАЛУТвір - опис природи за картиною А.І. Куїнджі «Чумацький шлях в Маріуполі»

Номер слайду 6

Форма уроку : творча лабораторія. Академія мистецтв

Номер слайду 7

Пам’ятка «Структура твору-опису за картиною»

Номер слайду 8

Архип Іванович Куїнджі (1841 – 1910)

Номер слайду 9

Вміле використання теоретичних знань про живопис на практиці;Ознайомлення з творчим доробком маріупольського художника А.І. Куїнджі;Усвідомлення зв'язку художньої творчості А.І. Куїнджі з Маріуполем та з Україною;Готовність до написання твору-опису природи за картиною А.І. Куїнджі «Чумацький тракт в Маріуполі»Очікуваний результат:

Номер слайду 10

Маріуполь у ХІХ століттіЗалізничний вокзал. Будівля готелю «Континенталь», зараз Палац культури «Молодіжний»

Номер слайду 11

Картини художника у музеях світу«Дарьял. Місячна ніч», Третьяковська галерея, Москва«Пейзаж», Луганський обласний художній музей«Захід сонця в лісі», Картинна галерея Вірменії, Єреван

Номер слайду 12

Бюст А.І. Куїнджі в центрі Маріуполя. Центр сучасного мистецтва і культури імені А.І. Куїнджі в Маріуполі

Номер слайду 13

Маріупольський художній музей імені А.І. КуїнджіМаріупольська художня школа імені А.І. Куїнджі

Номер слайду 14

«Татарська сакля в Криму», 1868«Ісакіївський собор в місячному освітленні», 1869

Номер слайду 15

«Степ», 1875«Забуте село», 1874

Номер слайду 16

«Веселка», 1900-ті«Червоний захід сонця», 1890 - 1895

Номер слайду 17

Пейзаж – це картина або малюнок, що зображає загальний вигляд території, її природу. А.І. Куїнджі «Березовий гай», 1901 Т. Г. Шевченко «Місячна ніч на Косаралі», 1849 П. О. Левченко «Краєвид Харківщини, над річкою», 1900І.І. Шишкін «Ранок у сосновому лісі»,1889І.І. Левітан «Золота осінь», 1895

Номер слайду 18

Чумаки та Чумацький шлях

Номер слайду 19

Т. Г. Шевченко «Чумаки серед могил»І. К. Айвазовський «Чумаки у Малоросії»А.І. Куїнджі «Чумацький шлях у Маріуполі»

Номер слайду 20

Порівняльна характеристика картин

Номер слайду 21

Мультиплікаційний фільм «Як козаки сіль купували»

Номер слайду 22

«Чумацький тракт в Маріуполі»

Номер слайду 23

«Асоціативний кущ»брудна заїжджена розмоклатропа ДОРОГА шлях звивиста розмита глиниста

Номер слайду 24

Синтаксична роботаІ група: На передньому плані картини художник зобразив…ІІ група: У центрі картини ми бачимо…ІІІ група: На другий план картини художник помістив…ІV група: На дальньому плані картини зображені…

Номер слайду 25

Домашнє завдання Високий рівень (12-10 балів) – скласти основну частину твору;Достатній рівень (9-7 балів) – скласти вступ та висновок вашого твору;Середній рівень (6-4 балів) – скласти 10-15 словосполучень з описом природи за картиною.

Номер слайду 26

Аркуш оцінювання. Назва роботи Гра-конструк-тор «Розрізнені смужки»Порівня-льна характе-ристика картинІнтерак-тивна гра «Куб»Синтак-сична робота. Моя власна актив-ність на уроціТворча робота. Випере-джальне домашнє завдання. Оцінка за урок. Макси-мальна кількість балів  2 б.  2 б.  2 б.  2 б.  2 б. 1 б.  1 б.  12 б. Моя оцінка       

Номер слайду 27

Чи можемо ми присвоїти вулиці, проспекту чи площі в Маріуполі ім'я А.І. Куїнджі? ЗА ПРОТИ

Номер слайду 28

Маріуполь – моя Україна,Ти з дитинства в моєму житті. Маріуполь – ти моя перлина,Ти перлина моєї душі. М. Сладкова

pptx
Додано
7 грудня 2021
Переглядів
644
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку