Розвиваємо критичне мислення.Метод "Дерево передбачень"

Про матеріал

"Дерево передбачень" підходить для тем, що містять елемент прогнозування, або обговорень щодо розвитку якогось явища у майбутньому.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиваємо критичне мислення. МЕТОД «ДЕРЕВО ПЕРЕДБАЧЕНЬ»

Номер слайду 2

«Правильно навчає той — хто навчає цікаво» (А. Ейнштейн)

Номер слайду 3

Що таке критичне мислення?П. Торренс - “ це означає копати глибше, дивитися краще, виправляти помилки, розмовляти з кішкою, пірнати на глибину, проходити крізь стіни, запалювати сонце, вітати майбутнє".

Номер слайду 4

Що таке критичне мислення?Це - творчі здібності людини, які характеризуються готовністю до створення принципово нових ідей, що відхиляються від традиційних схем мислення і входять у структуру обдарованості.

Номер слайду 5

Що таке критичне мислення? Це процес, який починається з постановки проблеми, продовжується пошуком і осмисленням інформації, закінчується прийняттям рішення щодо розв’язання поставленої проблеми.

Номер слайду 6

Навчити учня критично мислити – це якнайкраще підготувати до життя в демократичному суспільстві.

Номер слайду 7

Критерії критичного мислення. Абстрактність - розуміння суті проблеми. Гнучкість - здатність застосовувати різноманітні стратегіїОригінальність - здатність бачити незвичайні, нестандартні ідеїСприйнятливість - чутливість до незвичайних деталей, протиріч. Швидкість - здатність бачити велику кількість ідей. Опір - це здатність не слідувати стереотипам

Номер слайду 8

Щоб зацікавити учнів роботою на уроці, необхідно подбати про гармонійне поєднання його мотиваційного, змістового та розвивального компонентів. Зміст має привабити дітей чимось незвіданим, сприяти розвивальним дидактичним цілям. Дитина має зрозуміти значущість навчального матеріалу. Невичерпаним матеріалом для навчальних занять є саме життя. Кожна складова уроку допомагає створити образ, який змушує дітей хвилюватися, уявляти, фантазувати, спонукає до активної мовленнєвої діяльності.

Номер слайду 9

При застосуванні елементів розвитку критичного мислення кожен учень відчуває, що він цікавий як особистість, пробуджується у дітей прагнення до спільної організації шкільного життя, формується здатність довільно регулювати свої дії, обґрунтовувати свою позицію і приймати думку іншого, якщо вона більш обґрунтована.

Номер слайду 10

“ДЕРЕВО ПЕРЕДБАЧЕНЬ”Підходить для тем, що містять елемент прогнозування, або обговорень щодо розвитку якогось явища у майбутньому.

Номер слайду 11

МЕТОД “ДЕРЕВО ПЕРЕДБАЧЕНЬ”

Номер слайду 12

Мета методу Навчити учнів будувати припущення щодо розвитку сюжетної лінії в оповіданні, повісті або систематизувати зроблені учнями припущення

Номер слайду 13

На якому етапі уроку доречно застосовувати – метод застосовується в основній частині уроку.

Номер слайду 14

Організація діяльності Крок 1. Учитель пропонує учням перед читанням тексту чи аналізом реальної ситуації скласти блок-схему «дерево передбачень, тобто, орієнтуючись на назву тексту, передбачити елементи його змісту. Якщо йдеться про проблему, яку потрібно розв’язати, можна передбачити варіанти розвитку ситуації.

Номер слайду 15

Організація діяльності Крок 3. Результати роботи зображують у вигляді дерева, де сама тема – це «стовбур» дерева, «листочки» - передбачення, «гілочки» - аргументи, обґрунтування передбачень.

Номер слайду 16

Організація діяльності Крок 2. Учитель пояснює, що кожне передбачення має бути обґрунтованим.

pptx
Додано
14 лютого
Переглядів
203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку