Презентація С. Жупанин "Сім вітрів"

Про матеріал
Презентація до уроку літературного читання у 3 класі С. Жупанин "Сім вітрів"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Степан Жупанин «Сім вітрів» Презентація до уроку літературного читання 3 клас

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Девіз працюючого учня: Я – учень. Я – творча особистість. Я – аналізую, запам’ятовую, вивчаю.

Номер слайду 4

Я – учень (учениця). Я ходжу до школи. Мене вчать учитися. Я все розумію, я хочу все знати.

Номер слайду 5

 Перевірка домашнього завдання Виразне читання вірша учнями «Оленчині вишивки» Читання анаграм нцесо одщ тевір марах сонце дощ вітер хмара

Номер слайду 6

Скоромовка Шепче вітер: «Ша-ша-ша! Шубку білочка знайшла!» Шепчеш ти,шепочу я, Шепче вітер : «Ша-ша-ша!»

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Опрацювання вірша С. Жупанина "Сім вітрів” Робота над загадкою - У садочок залетів, Яблука нам обтрусив,  Позривав листки з тополі І майнув у чисте поле. (Вітер)

Номер слайду 9

А, що таке вітер? Вітер – це рух потоку повітря в горизонтальному напрямі. Проблемне питання. Прослухайте вірш і скажіть: Скільки вітрів зустрів хлопчик? Виразне читання вірша вчителем

Номер слайду 10

Словникова робота. Читання колонок слів. Світлячок комбайн ферма кузня пахощі бідони пекарня врожай долина аромат

Номер слайду 11

  Кузня – будівля, де кують підкови "Довідкове бюро”

Номер слайду 12

Лани – рівнина, велика ділянка землі, що використовується під посіви

Номер слайду 13

Полова – відходи, одержувані при обмолоті, очищуванні зерна  

Номер слайду 14

Ораниця – рілля Лунко – дзвінок

Номер слайду 15

Повторне читання вірша учнями Вибіркове читання - Де побував кожен із вітрів? - Чому сім вітрів поет називає братами? - Що в них спільного? - Як можна охарактеризувати братів-вітрів? - Який вітер вам сподобався найбільше? Чому?

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Вправи на інтонування. Гра «Диктор телебачення» Прочитати вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів.

Номер слайду 18

 Гра «Добери риму» Братів...         Кузні... Дзень...          Комбайні...            Пекарні...       Вранці...      Линув...       Світанковий...          Слив...        Ораницю...

Номер слайду 19

Скласти продовження вірша. Творча робота. Робота в групах. - Уважно слухай того, хто говорить. - Не принижуй! Не критикуй! - Поважай інших. - Взаємна допомога. - Стеж за часом.

Номер слайду 20

Гра «Так чи ні» Перший вітер був у кузні  Другий – у пекарні  Другий гостював у ланці Четвертий – на комбайні П’ятий завітав у сад Шостий вітер з ферми  Сьомий вітер – в ораницю

Номер слайду 21

Підсумок уроку Вправа « Мікрофон » —        Я дізнався… —        Мені сподобалося… —        Хочу сказати спасибі… —        Виявляється, що… —        Я навчився…

Номер слайду 22

с. 112-113 (виразно читати вірш); Спробувати закінчити вірш (скласти вршик про восьмий віршик) Намалювати ілюстрації до вірша

Номер слайду 23

ppt
Додано
8 лютого 2020
Переглядів
1771
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку