Опрацювання вірша С. Жупанина "Сім вітрів” Робота над загадкою - У садочок залетів, Яблука нам обтрусив, Позривав листки з тополі І майнув у чисте поле. (Вітер)
Номер слайду 9
А, що таке вітер? Вітер – це рух потоку повітря в горизонтальному напрямі. Проблемне питання. Прослухайте вірш і скажіть: Скільки вітрів зустрів хлопчик? Виразне читання вірша вчителем
Кузня – будівля, де кують підкови "Довідкове бюро”
Номер слайду 12
Лани – рівнина, велика ділянка землі, що використовується під посіви
Номер слайду 13
Полова – відходи, одержувані при обмолоті, очищуванні зерна
Номер слайду 14
Ораниця – рілля Лунко – дзвінок
Номер слайду 15
Повторне читання вірша учнями Вибіркове читання - Де побував кожен із вітрів? - Чому сім вітрів поет називає братами? - Що в них спільного? - Як можна охарактеризувати братів-вітрів? - Який вітер вам сподобався найбільше? Чому?
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Вправи на інтонування. Гра «Диктор телебачення» Прочитати вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів.
Скласти продовження вірша. Творча робота. Робота в групах. - Уважно слухай того, хто говорить. - Не принижуй! Не критикуй! - Поважай інших. - Взаємна допомога. - Стеж за часом.
Номер слайду 20
Гра «Так чи ні» Перший вітер був у кузні Другий – у пекарні Другий гостював у ланці Четвертий – на комбайні П’ятий завітав у сад Шостий вітер з ферми Сьомий вітер – в ораницю
Номер слайду 21
Підсумок уроку Вправа « Мікрофон » — Я дізнався… — Мені сподобалося… — Хочу сказати спасибі… — Виявляється, що… — Я навчився…
Номер слайду 22
с. 112-113 (виразно читати вірш); Спробувати закінчити вірш (скласти вршик про восьмий віршик) Намалювати ілюстрації до вірша