Мета: підвищення ефективності спостереження та аналіз уроку, вивчення та синтез оцінок основних його аспектів (організаційного, дидактичного, психологічного, виховного, санітарно-гігієнічного) в їх органічному взаємозв'язку та взаємозумовленості.
Мета: підвищення ефективності спостереження та аналіз уроку, вивчення та синтез оцінок основних його аспектів (організаційного, дидактичного, психологічного, виховного, санітарно-гігієнічного) в їх органічному взаємозв’язку та взаємозумовленості. Організаційний Дидактичний Психологічний Виховний Санітарно - гігієнічний
Коротка характеристика класу, в якому проходив урок. Тема уроку, охарактеризувати її місце в загальній системі тем. Характеристика завдань уроку. Визначити ступінь складності та труднощі теми, що вивчалася на уроці. Тип та вид уроку. Етапи уроку, розв’язання навчальних завдань на кожному із них. Методи навчання. Вказати найбільш вдалі та невдалі моменти уроку, його результативність. Самоаналіз уроку
урок високої ефективності, на науково-теоретичному та методичному рівні, мета та завдання досягнуті (аргументовані); урок середньої ефективності, на науково-теоретичному та методичному рівні, мета та завдання досягнуті частково (аргументувати); урок низької ефективності, на науково-теоретичному та методичному рівні, мета та завдання не досягнуті (аргументувати). Категорія суджень:
Якість планування: діагностичність, особистісно-орієнтований прийом навчання, планування спільної діяльності з учнями. Рівень оцінювання діяльності вчителя на уроці (оцінка навчальних досягнень учнів, складання і застосування різнорівневих завдань, використання інноваційних технологій, застосування прийому самооцінювання). Якість подачі нового матеріалу, домашнього завдання: обсяг, диференціація, доцільність. Рівень організації самостійної діяльності учнів. Рівень реалізації завдань кожного етапу уроку. Показники: