Презентація Сєрік О.В. "Самоаналіз і аналіз сучасного уроку"

Про матеріал

Мета: підвищення ефективності спостереження та аналіз уроку, вивчення та синтез оцінок основних його аспектів (організаційного, дидактичного, психологічного, виховного, санітарно-гігієнічного) в їх органічному взаємозв'язку та взаємозумовленості.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Самоаналіз і аналіз сучасного уроку Доповідь на засіданні міського методичного об’єднання вчителів природничого циклу Підготувала: вчитель біології та екології спеціаліст І категорії Сєрік Ольга Вадимівна

Номер слайду 2

Необхідно, щоб учні навчались самостійно, а вчитель управляв цим самостійним процесом і давав для цього матеріал. К.Д. Ушинский Урок – основна форма організації навчально-виховного процесу

Номер слайду 3

Мета: підвищення ефективності спостереження та аналіз уроку, вивчення та синтез оцінок основних його аспектів (організаційного, дидактичного, психологічного, виховного, санітарно-гігієнічного) в їх органічному взаємозв’язку та взаємозумовленості. Організаційний Дидактичний Психологічний Виховний Санітарно - гігієнічний

Номер слайду 4

Коротка характеристика класу, в якому проходив урок. Тема уроку, охарактеризувати її місце в загальній системі тем. Характеристика завдань уроку. Визначити ступінь складності та труднощі теми, що вивчалася на уроці. Тип та вид уроку. Етапи уроку, розв’язання навчальних завдань на кожному із них. Методи навчання. Вказати найбільш вдалі та невдалі моменти уроку, його результативність. Самоаналіз уроку

Номер слайду 5

урок високої ефективності, на науково-теоретичному та методичному рівні, мета та завдання досягнуті (аргументовані); урок середньої ефективності, на науково-теоретичному та методичному рівні, мета та завдання досягнуті частково (аргументувати); урок низької ефективності, на науково-теоретичному та методичному рівні, мета та завдання не досягнуті (аргументувати). Категорія суджень:

Номер слайду 6

Календарно-тематичний план Конспект уроку Дидактичний матеріал Урок Класний журнал Робочі, лабораторно-практичні зошити Об’єкти відстеження:

Номер слайду 7

Якість планування: діагностичність, особистісно-орієнтований прийом навчання, планування спільної діяльності з учнями. Рівень оцінювання діяльності вчителя на уроці (оцінка навчальних досягнень учнів, складання і застосування різнорівневих завдань, використання інноваційних технологій, застосування прийому самооцінювання). Якість подачі нового матеріалу, домашнього завдання: обсяг, диференціація, доцільність. Рівень організації самостійної діяльності учнів. Рівень реалізації завдань кожного етапу уроку. Показники:

Номер слайду 8

План аналізу уроку Мета відвідування уроку; Загальні відомості. Тема й мета уроку. Тип і структура уроку. Зміст уроку. Принципи навчання. Методи, прийоми й засоби навчання. Поведінка учнів. Поведінка вчителя. Результати уроку. Висновки й пропозиції.

Номер слайду 9

Якісна підготовка до уроку. Відповідність змісту уроку його завданням Доцільність використання методів та форм роботи на уроці. Використання дидактичного матеріалу. Оцінювання вчителем навчальної діяльності учнів. Правильність заповнення сторінок класного журналу. Рекомендації:

Номер слайду 10

«Урок – это зеркало общей и педагогической культуры учителя, мерило его интеллектуального богатства, показатель его кругозора, эрудиции». В.А. Сухомлинский

Номер слайду 11

Творческих успехов, дорогие коллеги!

Номер слайду 12

ppt
Додано
13 серпня 2018
Переглядів
2553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку