Слова випускниці школи Іванни Яковенчук Музика Т. Петрененко Нам школи іншої не треба, Нам не потрібен інший шлях. Ми йдем від тебе і до тебе По золотих твоїх стежках. Тебе не можна не любити, Тобі не можна не цвісти, Твої ми знаєм заповіти, Тебе ми будем берегти. ПРИСПІВ: Рідна школо! Рідна школо! Серед тисячі доріг Своє серце, свою долю Ми кладем тобі до ніг, тобі до ніг! Куди б нас доля не кидала, Щоб не спіткало б нас в житті,- Ми назавжди запам’ятали До школи нашої путі. Нехай біда і зло ніколи У твої вікна не влетить. То ж будь благасловенна, школо! Нехай Господь тебе хранить! ПРИСПІВ:
Історична довідка Наша школа бере свій початок з 1937 р. Це був навчальний заклад з польською мовою викладання. Нове сучасне приміщення школи функціонує з 1992 р. Засновником школи є Шумська районна рада. З 1992 по 2019 рік школу з відзнакою закінчили 26 учнів. У 2019-2020 н.р. в школі у 9 класах навчається 82 учнів. та 30 дітей дошкільного віку.
Управляти – це значить: передбачати, організовувати, розпоряджатися, узгоджувати, контролювати. Директор школи - Андрощук Лариса Степанівна Освіта вища. Закінчила Тернопільський педагогічний інститут. Вчитель іноземної мови. “Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії”, “Старший вчитель”. На посаді директора з 2005 року. Заступник директора з навчально-виховної роботи – Безух Оксана Ярославівна Освіта вища. Закінчила Тернопільський педагогічний інститут. Вчитель географії та біології. “Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії”, “Старший вчитель”. На посаді заступника директора з НВР з 2015 року. Педагог-організатор – Ковальчук Лариса Георгіївна Освіта вища. Закінчила Тернопільський педагогічний інститут, фізико-математичний факультет та Луцький педагогічний інститут, історичний факультет. Викладає історію та правознавство (з 1990 р.). “Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії”. На посаді педагога-організатора з 2002 року.
Наш педагогічний колектив 20 досвідчених педагогів, з яких 17 мають вищу освіту, 3 – середньо-спеціальну. Серед них: - 8 вчителів з вищою кваліфі- каційною категорією; - 2 вчителів з І кваліфікаційною категорією; - 4 вчителів з ІІ кваліфікаційною категорією; - 6 вчителів мають категорію “Спеціаліст” - 3 вчителів мають звання “Старший вчитель”; - 1 вчитель - це вчитель - методист Навчально-виховний процес здійснюють:
Методичне забезпечення навчально-виховного процесу Особистісно-діяльнісний підхід до навчання Використання передових науково-педагогічних та інформаційних технологій в навчальному процесі Створення передумов для всебічного розвитку дитини Створення умов для самореалізації та активізації обдарованих дітей та молоді Створення психологічного клімату взаємодії вчитель-учень Комплексна система позакласної та позашкільної роботи, направлена на реалізацію творчих, духовних, інтелектуальних потреб дитини Безперервна освіта вчителя, стимулювання на інноваційну, експерементальну, творчу роботу
Для успішного забезпечення навчально-виховного процесу в школі працюють: Кабінети початкових класів Кабінет біології та хімії Кабінет зарубіжної літератури Кабінет історії та правознавства Кабінет географії Кабінет української мови та літератури Кабінет іноземної мови Кабінети початкових класів
Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості… А основу для формування майбутньої особистості закладають саме в дитячому садочку професіонали своєї справи Сокосюк Валентина Григорівна, Климчук Людмила Григорівна, Карпенко Лілія Анатоліївна, Гаврилюк Тетяна Миколаївна, Лазарєва Ольга Олександрівна Безліч зовсім різних мов вихователь знає, Бо до кожного з дітей він підхід свій має. Знов олівчика кладе до маленьких ручок: Додавать і віднімать вчить малих чомучок...
Ковальчук Надія Володимирівна Вчитель початкових класів ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: «Мудрість людей вимірюється не їх досвідом, а їх здатністю набувати досвід» Так схожа на матусю учителька моя, Така ж привітна і така ласкава, Я жити в неї вчуся, горнусь до неї я, Вона Країни Знань зоря яскрава!
Савчук Ганна Іванівна Вчитель української мови та літератури ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: «Перестанеш навчатися сам – не зможеш навчати інших» Навчає учнів розуміти і любити рідне слово, творчу спадщину письменників-земляків. Кожній дитині світло знань, Кожній дитині світло любові, Віру в сили свої без вагань Як запорука щасливої долі. УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
Сафанюк Світлана Володимирівна Вчитель зарубіжної літератури, української мови та літератури ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: «Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!» «Мудрість людей вимірюється не їх досвідом, а їх здатністю набувати досвід» ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА «Учитель – це скрипаль дитячих сердець: як поведе смичком, таку мелодію й почує…»
Ковальчук Лариса Георгіївна Вчитель історії та правознавства ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: Кожен може творити історію, проте лише визначна людина може її написати ІСТОРІЯ ТА ПРАВОЗНАВСТВО Карпенко Лілія Анатоліївна Практичний психолог ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: “В життя з оптимізмом" На допомогу батькам, учням, вчителям завжди прийде на допомогу практичний психолог ,,Залізо шліфують, а людину виховують,,
Ільчук Тетяна Павлівна Вчитель фізичної культури, трудового навчання ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: "Роби людям добро – воно повернеться тобі сторицею" Вчителька переконана в тому, що завжди теоретичні знання мають закріплюватися на практиці. Фізична культура та трудове навчання В здоровому тілі – здоровий дух
Корольчук Вікторія Миколаївна Вчитель образотворчого мистецтва ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: «Для того, щоб малювати, потрібно заплющити очі і співати» Мушинська Лілія Ярославівна Вчитель музики "І тільки в праці життя і краса" Музика єднає друзів, музика не знає кордонів… Музика та образотворче мистецтво
Напрямки діяльності з дитячим колективом Організація учнівського самоврядування. Забезпечення дозвілля учнів у позакласний час. Координація та сприяння роботі “Молодої Просвіти”. Максимальне залучення учнів школи до всіх форм і методів позакласної роботи. Надання методичної допомоги класним керівникам у підготовці та проведенні виховних заходів.
Ми навчаємо дітей для життя Ми повинні виховати Людину, здатну створити своє особисте життя. О. Болонський Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем. Ш. Амонашвілі Нашій школі є чимало років. Скільки ж то тут вчилось поколінь! Скільки перших і бентежних кроків, Знахідок і втрат, палких горінь... Є в нас вчителі, розумні, сивокосі, Є суворі і стрімкі в нас вчителі. Наші ранки, викупані в росах, На шкільні поділені дзвінки. У шаленім нашім сьогоденні, Серед пильних і нагальних справ Кожен з нас в труді неоціненнім На шкільному вівтарі згора. В помислах - сучасне і майбутнє, Ну, а школа - наш квітучий сад. Хай благословляться наші будні, Бо у нас чомусь так мало свят!