7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики

Презентація: СИСТЕМА PECS

Про матеріал
Презентація: СИСТЕМА PECS для роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Картинні символи комунікації. Комунікативна система обміну картками «PECS» Щастя - це коли тебе розуміють! Робота Воронцової С.П.

Номер слайду 2

Альтернативна система комунікації - - це будь-яка форма мови, крім мови, яка полегшує соціальну комунікацію для дитини.

Номер слайду 3

Система комунікації за допомогою карток PECS Перший етап визначає коло її інтересів і предметів, в результаті експерименту визначаються мотиваційні стимули. Після цього на першому етапі дитину навчають дії подачі картки, вибір відсутній. На другому етапі відбувається закріплення і узагальнення досвіду подачі картки комунікативному партнеру.   На третьому етапі відбувається навчання відмінності карток, коли первинні навички комунікації вже закріплені. На четвертому етапі відбувається навчання вибору з двох бажаних предметів. Остаточним етапом в навчанні відмінності карток є навчання дитини вибирати необхідну картку з комунікаційної книги. PECS – система, що дозволяє дитині з порушеною комунікацією спілкуватися за допомогою карток при наявності у неї власного бажання щось отримати або зробити.

Номер слайду 4

Додаткова комунікація використовується в випадках: • Порушення слуху • Рухові порушення, що створюють моторні труднощі • Інтелектуальні проблеми • Емоційні проблеми і порушення контакту (аутизм), • Специфічні органічні проблеми артикуляцій • Прогресуючі захворювання (наприклад, м'язова дистрофія, множинний склероз) • Придбані захворювання або травми • Тимчасові обмеження мовних можливостей

Номер слайду 5

Недоліки системи символів - Постійна підтримка мотивації навчання - Необхідні додаткові пристосування (картки, книги, ноутбуки, електронні засоби) - Вимагає хороших навичок візуального сприйняття і сканування - Відтворення умінь в спонтанному режимі

Номер слайду 6

Система PECS дозволяє визначити поняття "комунікація" або "спілкування" способом, доступним дитині з з порушеннями розвитку, дозволяє швидко придбати базові функціональні навички комунікації За допомогою РЕСS якнайшвидше навчити дитину проявляти ініціативу і спонтанно вимовляти слова За допомогою РЕСS спілкування для дитини з оточуючими людьми стає більш доступним і, таким чином, стає можливим узагальнення набутих вербальних навичок

Номер слайду 7

Етапи роботы за системою PECS: Фізичний обмін. Навчання давати картку

Номер слайду 8

2. Передача картки в просторі

Номер слайду 9

3. Навчання розпізнавати, що зображено на картці

Номер слайду 10

4. Навчання складати речення з карток

Номер слайду 11

5. Навчання відповідати на прості питання за допомогою карток

Номер слайду 12

6. Навчання робити коментарі за допомогою карток

Номер слайду 13

Основні переваги використання системи РЕСS: 1. РЕСS - це програма, яка дозволяє швидко придбати базові функціональні навики комунікації. 2. За допомогою РЕСS якнайшвидше навчити дитину проявляти ініціативу і спонтанно вимовляти слова, ніж за допомогою навчання найменувань предметів, вокальної імітації, або посилення погляду. 3. За допомогою РЕСS спілкування для дитини з оточуючими людьми стає більш доступним і, таким чином, стає можливим узагальнення набутих вербальних навичок.

Номер слайду 14

Вчимося просити кілька предметів. Комунікаційна система обміну зображеннями (PECS). В основі методу лежить той факт, що привід для спілкування повинен передувати фактичній мовній діяльності. Метод починається з визначення потенційних стимулів (того, що дитина любить і хоче). «Книга, що розмовляє».

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 березня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку