Презентація "Степінь числа з натуральним показником"

Про матеріал

До Вашої уваги Презентація з математики для 5 - го класу "Степінь числа з натуральним показником". Дану презентацію можна використовувати упродовж всього уроку. Мета: домогтися засвоєння поняття степеня натурального числа з натуральним показником; сформувати вміння застосовувати це поняття до розв'язування задач прикладного змісту. Оскільки дана тема тісно поєднується з історичними фактами та вмінням вирішувати життєві потреби, то це забезпечить зацікавленість учнів математикою.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

5 клас Підготувала: вчитель математики Хорольської гімназії Миколенко Оксана Юріївна

Номер слайду 2

Степінь числа з натуральним показником Мета: навчальна: домогтися засвоєння поняття степеня натурального числа з натуральним показником; сформувати вміння застосовувати це поняття до розв'язування задач; розвивальна: розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення; виховна: виховувати уважність, старанність, інтерес до предмету та бажання вчитися.   Тип уроку: засвоєння знань і вмінь.

Номер слайду 3

Степінь числа з натуральним показником Епіграф до уроку “Вважай нещасливим той день і годину, коли ти не засвоїв нічого нового” Давньокитайська мудрість

Номер слайду 4

Історична довідка. Слід зазначити, що з квадратом і кубом числа працювали ще вчені Вавилона, майже 4000 років тому, отримуючи їх при обчисленнях площі квадрата та об’єму куба. Замінити дію множення однакових множників степенем зумів французький математик і філософ Рене Декарт (1596 – 1650). Він ввів і показник степеня, і запис « аn».

Номер слайду 5

Перевірка домашнього завдання № 556 93 = 122 = 24 = 1100 = 1001 = 103 = 9*9*9 = 729 12*12 = 144 2*2*2*2 = 16 1 100 10*10*10 = 1000

Номер слайду 6

№ 558 1) 32 + 42 = 3*3 + 4*4 = 9 + 16 = 25 2) 33 + 23 = 3*3*3 + 2*2*2 = 27 + 8 = 35 262 – (122*3 + 175) = 26*26 – (12*12*3+175) = 676 – (144*3 + 175) = = 676 – (432 + 175) = 676 – 607 = 69 4) 63 – 2* 43 – 13 = 6*6*6 – 2*4*4*4 – 1*1*1 = 216 – 128 – 1 = 87 5) 152: (132 - 124) = 15*15: (13*13 – 124) = 225: (169 - 124) = 225 : 45 = 5 6) 83: (42 - 23) = 8*8*8: (4*4 – 2*2*2) = 512 : (16 - 8) = 512 : 8 = 64

Номер слайду 7

Актуалізація опорних понять Подати у вигляді добутку суму: 7 + 7 + 7 + 7= 3 + 3 + 3 + 3 + 3= а + а + а + а + а + а= Подати у вигляді степеня: 2 * 2 * 2 * 2 * 2 * 2= 5 * 5 * 5= b * b * b * b * b = 7*4=28 3*5=15 а * 6 26=64 53=125 b 5

Номер слайду 8

Завдання №1. Вираз 5·5·5·5 можна записати так: 1. 2. 4. 3.

Номер слайду 9

Завдання №2. Назвіть основу степеня 1. 2. 3. 4. 7 8 56

Номер слайду 10

Звдання №3. Знайдіть значення виразу 1. 2. 3. 4. 1001 101 15 41

Номер слайду 11

Завдання №4. Знайти площу квадрата зі стороною 3см: 1. 2. 3. 4. 3смІ 12смІ 9смІ 27смІ

Номер слайду 12

Завдання №5. Яке натуральне число в квадраті дорівнює 64? 1. 2. 3. 4. 8 4 6 12

Номер слайду 13

Завдання №6. Запишіть число 32 у вигляді степеня з основою 2: 1. 2. 4. 3.

Номер слайду 14

Задача Обчисліть вартість штучного покриття спортивного майданчика, квадратної форми з довжиною 14 м. Якщо ціна штучної трави на 1 м2 становить 370 грн. Розв’язання 142 = 14*14 = 196 (м2) – площа поля 370*196 = 72520 (грн) – вартість штучного покриття спортивного майданчика. Відповідь: 72 520 гривень

Номер слайду 15

№ 561 9 = 27 = 243= 81 = 32 33 35 34

Номер слайду 16

Номер слайду 17

№ 563 Складіть числовий вираз і знайдіть його значення 1. Сума куба числа 5 і квадрата числа 8 2. Різниця квадратів чисел 6 і 2 3. Квадрат різниці чисел 6 і 2 53 + 82 = 5*5*5 + 8*8 = 125 + 64 = 189 62 – 22 = 6*6 – 2*2 = 36 – 4 = 32 (6 - 2)2 = 42 = 4*4 =16

Номер слайду 18

№1. Знайдіть площу квадрата, якщо його периметр дорівнює 36 см: а) 18 см2 ; б) 36 см2 ; в) 81 см2 ; г) 12 см2 Розв’язування вправ в) 81 см2

Номер слайду 19

№2. Квадратом числа 16 є: а) 256; б) 3721; в) 225; г) 625. Розв’язування вправ 256

Номер слайду 20

№3. Знайдіть значення виразу 23۰53+(202- 62) : 22 а) 341; б) 1091; в) 884; г) 134. Розв’язування вправ 1091

Номер слайду 21

Задача Присадибну ділянку потрібно огородити парканом. Ділянка має форму квадрата зі стороною 10 м. Обчисліть вартість залізобетонного паркану, якщо 1 секція довжиною 5 м коштує 195 грн.

Номер слайду 22

Кросворд 1.Як називають число 6 у записі ? 2. Як називають вираз ? 3. Назвати показник степеня 4. Прямокутник у якого всі торони рівні 5. Геометрична фігура, що може бути показником степеня. 4 3 1 2 О С Н О В А Т Е П І Н Ь Ч Т И Р И У Б К В Д Р А Т

Номер слайду 23

Що повторили на уроці? Що сподобалося найбільше? Що було найскладнішим при виконанні завдань?

Номер слайду 24

Зелені пелюстки – все зрозуміло; Жовті – зрозуміло наполовину; Червоні – нічого не зрозуміло.

Номер слайду 25

Домашнє завдання (Математика: підручник для 5 класу / А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір, 2013) Розділ 1 Повторити п.19, п.20 № 560, № 562, ст. 162

Номер слайду 26

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Савитская Ирина
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Задорожна Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
10 січня 2018
Переглядів
7838
Оцінка розробки
4.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку