Презентація“ Створення умов для формування цілісної особистості, спрямованої на власний розвиток та саморозвиток ”

Про матеріал
Мета Вивести особистість учня в режим самовдосконалення, сформувати конкурентоспроможну особистість з постійною потребою у самореалізації та самовихованні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“ Створення умов для формування цілісної особистості, спрямованої на власний розвиток та саморозвиток ”Презентацію підготувала практичний психолог Красногорівського ЗЗСО І-ІІ ступенів №5 Ольга Маврова 26. 01. 2023

Номер слайду 2

Мета. Вивести особистість учня в режим самовдосконалення, сформувати конкурентоспроможну особистість з постійною потребою у самореалізації та самовихованні. Очікувані результати: Висока ступінь реалізації освітнім середовищем фізичних, розумових,естетичних, моральних і духовних можливостей кожного вихованця;Психосоціальне зростання учасників навчально-виховного процесу, Самореалізації їхніх позитивних природних нахилів і соціальних здібностей. Формування у переважної більшості учнівпедагогів та батьків позитивного ставлення до школи та її вимог.

Номер слайду 3

Психологічні умови та супроводження реалізую за допомогою системи організаційних, консультаційних, діагностичних, просвітницьких, профілактичних та розвиваючих заходів для учнів, батьків, педагогів, спрямованих на створення оптимальних умов для формування особистості та саморозвитку учнів. Головним завданням супроводу у цьому підході є створення умов переходу до “самодопомоги”. В процесі психологічного супроводу створюю умови та надаю учням підтримку для переходу від позиції "я не можу" до позиції "я можу сам справлятися зі своїми життєвими та навчальними труднощами", тобто пошук прихованих ресурсів особистості, опора на його можливості та створення цій основі умов розвитку.

Номер слайду 4

Корекційні заняття

Номер слайду 5

Рушійною силою саморозвитку є формування мотивації, яка стимулює особистість до самостійних дій саморозвитку і самовдосконалення, до прояву власної унікальності, включення учнів в процес творчого пошуку нестандартних рішень, можливість демонстрації продуктів навчально-творчої діяльності.

Номер слайду 6

Здатність до саморозвитку учня Формуванняпізнавальної активностіРозвитокпонятійного мислення. Задоволення базових потреб. Особистазацікавленість(пізнавальнамотивація)Розвиток рефлексіїРозвиток до цілеспрямування. Здатність планувати. Розвиток вольових якостей ВІДЧУТТЯ СВОЄЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Номер слайду 7

Маршрут до саморозвиненої особистості: діагностичний мінімум. Тести на типи соціальної взаємодії допоможуть вам зрозуміти, як ви будуєте стосунки з оточуючими, наскільки ви агресивні, конфліктні і наскільки добре вмієте адаптуватися в колективі. Знання про те, яким типом особистості ви володієте і які характеристики вам притаманні, допоможе краще зрозуміти себе. Наприклад, як і з якими людьми вам будувати взаємини, який вид діяльності вам більше підходить і як правильно самореалізуватися.

Номер слайду 8

Прогресивні матриці Равена — тест, що визначає рівень інтелектуального розвитку. Тест Майерс — Бріггс призначений для визначення одного з 16 типів особистості і допоможе виявити індивідуальні вподобання і схильності. Тест Сонді дає відповіді на багато питань, в тому числі пояснює вибір людиною коханих, друзів, професії і вказує на схильність до певних захворювань. Тест Айзенка спрямований на визначення типу емоційної поведінки: ви більше інтроверт або екстраверт. Методика діагностики темпераменту Яна Стреляу допоможе визначити тип темпераменту і те, як ви реагуєте на стресові ситуації. Тест Лірі на визначення особливостей ваших взаємин з оточуючими. Тест на адаптивність розповість, наскільки успішно і як саме ви адаптуєтеся в колективі. Тест Ассингера на визначення рівня агресивності у відносинах розповість, наскільки ви агресивні при спілкуванні. Тест Томаса допомагає визначити ваш тип поведінки в конфліктній ситуації. Тест комунікативної соціальної компетентності допоможе визначити, наскільки ви товариські і який тип комунікації ви віддаєте перевагу. Оцінка самоконтролю в спілкуванні розповість, наскільки ви відкриті і безпосередні, вмієте себе контролювати при спілкуванні.

Номер слайду 9

Маршрут до саморозвиненої особистості: “ Психологічний аватар ”

Номер слайду 10

Маршрут до саморозвиненої особистості:

Номер слайду 11

Маршрут до саморозвиненої саморозвитку особистості:

Номер слайду 12

Маршрут до саморозвиненої особистості:

Номер слайду 13

Маршрут до саморозвиненої особистості5 клас"Пізнай себе" Розумна людина не та,яка багато знає, а та,яка знає сама себеІ. Гете?Яppt_xr

Номер слайду 14

Маршрут до саморозвиненої особистості6 клас“ Зроби себе сам "Усі перемоги в житті починаються з перемоги над НАД САМИМ СОБОю. Конфуций. Сам собі вихователь Створи свій імідж. Вчись розуміти красу. Стань цікавим. Будь здоровим. Вироби характер. Повір у себе. Вчись дружити та любити. Вмій працюватиppt_x

Номер слайду 15

Маршрут до саморозвиненої особистості 7 клас “ Навчи себе вчитися" Вважай нещасним тойдень, в якому ти не засвоїв нічого нового. Я. А. Коменськийppt_xstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typefillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 16

Маршрут до саморозвиненої особистості 8 клас “ Самостверджуйся "Я все зможу! Удача танцює лише з тим, хто запрошує її на танець. Бодо Шеферppt_x

Номер слайду 17

Маршрут до саморозвиненої особистості 9 клас "Найди себе"Трагедія світу в тому, що тут повно людей, які так і не дізналися, ким вони хочуть стати або в чому полягає їхній талант. Террі Пратчтеттфізичнахарактерволябез шідливих звиччок. Життєвіпланипрацяпатріотдорослий колектив товаришлідерppt_xppt_xxshearppt_x

Номер слайду 18

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з батьками: “ Складання ментальної карти здоров’я для родини ” Присутність. Значення. ВідгукІнтуїція. Ціль. Потенціал. Сумісне плануванняІсторіїМедитація. Допомога у підготовціЖивлення. Відновлення

Номер слайду 19

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з батьками: Щоденник для свідомих і відповідальних батьківhttp://surl.li/eokzl. Контроль над реалізацією планів і формировання ідей

Номер слайду 20

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з батьками: “ Рекомендації ” , “ Участь у тренінгах ”Стійкість. ТИ зі мною. Я поруч. Я подбаю про тебе. Я дбаю про твою безпеку. Активність участь у проектах. Мова любовіСлова підтримки, заохочення, подяки. Проведений разом час. Допомога. Подарунки

Номер слайду 21

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з батьками: “ Рекомендації ” , “ Участь у тренінгах ”

Номер слайду 22

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями: “ Щоденник для свідомих класних керівників “

Номер слайду 23

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СИЛЬНИХ СТОРІН ДИТИНИУ сучасному суспільстві досі прийнято вважати, що успішність дитини в школі є єдиним показником, який визначає її потенціал. Але це не так. Вчені стверджують, що є 8 типів інтелекту: тілесно-кінестетичний, лінгвістичний, візуально-просторовий, натуралістичний, музичний, логіко-математичний, міжособистісний та екзистенціальний. Вважається, що в кожної дитини домінують один або два з них. Завдання як батьків, так і вчителів – розпізнати, який саме тип інтелекту має дитина, щоби розвивати його з раннього віку, добирати такі завдання, які розвиватимуть сильні сторони, будувати відповідний індивідуальний план та навчальну програму. Академічна успішність, безумовно, важлива, але настільки ж важливий і розвиток сильних сторін дитини, схильностей до творчості чи спорту.

Номер слайду 24

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями: “ Рекомендації за результатами тестувань ” 1. Тілесно-кінестетичний інтелект. Якщо в дитини такий тип інтелекту, то важливо давати їй багато рухатися, регулярно проводити досліди та експерименти на будь-які теми, проявляти творчість у малюванні, ліпленні, влаштовувати театральні вистави та використовувати пісок, крупи та різні текстури для навчання й розвитку.

Номер слайду 25

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями: “ Рекомендації за результатами тестувань ” 2. Лінгвістичний інтелект. Дітям із таким типом інтелекту важливо влаштовувати марафони з читання (обираючи крижки за зацікавленнями дитини), запропонувати вести щоденник або блог, писати книги (наслідуючи жанр улюбленої книги), проводити інтерв’ю або опитування (говорити на теми, які подобаються дитині), журналістське розслідування.

Номер слайду 26

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями: “ Рекомендації за результатами тестувань ” 3. Візуально-просторовий інтелект. Діти, які мають цей тип інтелекту, можуть стати художниками, архітекторами або фахівцями в подібних сферах. Для них важливо використовувати такі різновиди розвитку: картографія, фотоблог (інстаграм-сторінка), художня творчість, інжиніринг (3 D-моделювання) та квести.

Номер слайду 27

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями: “ Рекомендації за результатами тестувань ” Таким дітям важливо дати можливість піклуватися про тварин або доглядати за рослинами, вести щоденник спостережень будь-яких змін у природі, дослідити карту тваринного світу, створити власну енциклопедію, відвідувати заповідники та виставки, де вони зможуть спостерігати на вивчати рослинний і тваринний світ.4. Натуралістичній інтелект

Номер слайду 28

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями: “ Рекомендації за результатами тестувань ” 5. Музичний інтелект. З дитиною, яка має цей тип інтелекту, важливо вгадувати мелодії, імітувати звуки та відтворювати ритми – від простих до складних, використовувати диктофон для запису, озвучувати фільми та мультфільми різними голосами (дубляж), влаштовувати домашні концерти, відвідувати музеї музичних інструментів та концерти.

Номер слайду 29

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями: “ Рекомендації за результатами тестувань ” 6. Логіко-математичний інтелект. Цей тип інтелекту добре розвивати за допомогою настільних ігор, книжок-детективів, гри “ Що? Де? Коли? ” та стратегічних ігор, а також планування бюджету.

Номер слайду 30

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями: “ Рекомендації за результатами тестувань ” 7. Міжособистісний інтелект. Розвивати такий тип інтелекту потрібно спільними (груповими) проєктами, публічними виступами, проведенням інтерв’ю та анкетуванням із подарунками, влаштуванням вечірок для друзів.

Номер слайду 31

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями: “ Рекомендації за результатами тестувань ” 8. Екзистенціальний інтелект. Для розвитку цього типу інтелекту ідеально пасують ведення щоденника емоцій, втілення індивідуальних проєктів, такій дитині необхідно мати особистий простір, щоби проводити час наодинці. Оскільки такі діти небалакучі, їхні власні переживання можна попросити намалювати на папері, щоби батьки і вчителі могли розуміти, що відбувається з дитиною.

Номер слайду 32

Маршрут до саморозвиненої особистості Робота з вчителями: “ Рекомендації за результатами тестувань ” Візуали, аудіали, кінестетики1. Що мої учні сьогодні побачать?Зовнішній вигляд вчителя, очі, презентацію, відео…2. Що і про що моїм учням варто чути?Як звучить мій голос, слова підтримки, цікава інформація. Не обговорювати вчителям на онлайн-уроках переживання дітей та їх пережитий досвід, пов'язаний з воєнними подіями.3. Які відчуття, емоції варто прийняти, перетворити, подарувати? «Я розумію, що тобі було (є) дуже важко», «Я бачу, що ти хвилюєшся за батька, який захищає нашу країну»… Плед, чай, плюшевий ведмедик. обійми себе…

Номер слайду 33

Маршрут до саморозвиненої особистості . Робота з учасниками навчально-виховного процесу:

Номер слайду 34

Саморозвиток. Чи маєте ви свою систему саморозвитку?Які риси і особистісні якості ви хотіли б у собі розвинути?Які вади ви хотіли б подолати?

Номер слайду 35

Дякуюзаувагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
1268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку