Презентація та сценарій інтелектуальної гри: "Що? Де? Коли?

Про матеріал
Матеріал підготовлено для учнів 9-11 класів і містить питання з географії, математики, фізики та астрономії
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розробка вчителя математики та фізики КЗ “Гімназія № 2 м. Приморськ” Горбачової І. М.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Прізвище вчителя 5 Прізвище вчителя 3 Прізвище вчителя 2 Прізвище вчителя 1 Прізвище вчителя 4 Прізвище вчителя 6 Прізвище вчителя 7 Прізвище вчителя 8 Прізвище вчителя 9 Прізвище вчителя 10 Прізвище вчителя 11

Номер слайду 5

Існує прилад, який англійською мовою називають windsock. Це слово складається с двох слів: wind (вітер) та sock (шкарпетка). Подумайте, що цим приладом визначають? Як ми називаємо цей прилад? Прилад Відповідь: Вітровказівник або флюгер Фото вчителя

Номер слайду 6

Незвична країна! На земній кулі є багато країн, які вражають своєю незвичною природою. Але серед цих країн є країна, яку відомий письменник Жюль Верн назвав “країною навпаки”. Поетеса Галина Усова ось так описала цю країну: Она располагается под нами. Там, очевидно, ходят вверх ногами, Там наизнанку вывернутый год. Там расцветают в октябре сады, Там в январе, а не в июле лето, Там протекают реки без воды (Они в пустыне пропадают где-то). Там в зарослях следы бескрылых птиц, Там кошкам в пищу достаются змеи, Рождаются зверята из яиц… Країну ви впізнали. А хто такі “безкрилі птахи” та “звірята із яєць”? Відповідь: страус та качкодзьоб (качконіс) Фото вчителя

Номер слайду 7

У південній Америці цю природну зону називають пампа, у Північній Америці – прерії. А як цю природну зону називаємо ми? Природні зони! Відповідь: Степ Фото вчителя

Номер слайду 8

1. Що англійці називали «ледачою вісімкою»? Математичний бліц! 2. Двоє хлопців вирішили купити книгу. Одному не вистачило 5 грн., а іншому – 1 грн. Вони склали гроші, але їх все одно не вистачило. Скільки коштує книга? 3. У будинку було 4 кімнати. З однієї кімнати зробили дві. Скільки кімнат стало в будинку? 5 грн. 5 кімнат Фото вчителя

Номер слайду 9

Чорна скринька ! В чорній скринці знаходиться те, що легко підняти, але важко кинути. Фото вчителя

Номер слайду 10

В Иране это Тропа Аримана, Скандинавии – дорога Одина, в Индии – русло Ганга, Китае – Небесная река, у угро-финов и славян – Птичий путь, у венгров и румын – Цыганский путь. Как это называют у нас? По одной из версий, созвездие Девы – это богиня правосудия Фемида. Ведь не случайно рядом находится другое созвездие, подтверждающее это. Какое? Какая звезда лучше всего видна на небе днем? Астрономический суперблиц! Фото вчителя

Номер слайду 11

Млечный путь

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Почему изюминка, если ее бросить в газировку, то опускается на дно, то снова поднимается по несколько раз? Физический опыт! Ответ: Под действием силы тяжести изюминка движется вниз. Газированная вода содержит большое количество углекислого газа, который оседает в виде пузырьков и на изюминке. Когда ее объем увеличится, изюминка под действием Архимедовой силы движется вверх. На поверхности воды часть пузырьков лопается, сила тяжести становится больше архимедовой силы и изюминка снова идет на дно. Фото вчителя

Номер слайду 15

Ішли чоловік і жінка вулицею, підійшли до своєї домівки, а їм з вікна дитина гукає: «Добридень вам, татусю й матую!» Одначе то не був їхній син. А хто ж то був? Відповідь: дочка Ситуація?! Фото вчителя

Номер слайду 16

Назвіть числа, в яких кількість цифр дорівнює кількості букв у назві цих чисел (українською мовою або російською) Цікаве число! сто 1000 000 мільйон (миллион) Фото вчителя

Номер слайду 17

Бразильский писатель Пауло Коэльо писал: «Радость идет против основ математики…» Почему? Радость и математика! Фото вчителя

Номер слайду 18

В 1992 г. число π было рассчитано с точностью до 1 млрд. 11 млн. 196 тыс. 691 знака после запятой. Этот факт занесен в Книгу рекордов Гиннесса. Почему же само число туда не попало?  Число π Ответ: Для записи этого числа понадобилось бы свыше тысячи страниц! Фото вчителя

Перегляд файлу

Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»

 Мета: розвивати в учнів комунікативні, міжпредметні компетентності, розвивати  пізнавальний інтерес учнів до вивчення природничих наук та математики.

 Обладнання: комп’ютер, проектор, чорна скринька, обладнання для експериментальних питань, конверти з питаннями, дитяча дзиґа зі стрілкою, яка за допомогою гумової стрічки закріплена до штатива.

Хід гри

Шановні учні, учасники і глядачі!

 Сьогодні ми проведемо інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?»

 Грають знавці – команда з 6 учнів 9-11 класів проти вчителів. (Під музику ведучий представляє знавців, які сідають до грального столу)

Уважно прослухайте правила гри.

 В нашій грі 11 питань та музична пауза. Питання проектується на екран та зачитується ведучим. На обговорення знавцям дається одна хвилина, після цього ви почуєте звуковий сигнал і обговорення припиняється. Знавці можуть достроково дати відповідь або отримати допомогу від глядачів протягом 20 секунд, можуть узяти музичну паузу. Серед запитань є бліц з трьох питань, на обговорення кожного по 20 секунд, є чорна скринька та питання-експерименти.

 В кінці гри знавці вибирають найкраще питання, а глядачі найкращого знавця.

 Розпочинаємо! Знавці, крутіть дзигу.

(В кінці гри учні отримують солодкі призи)

І тур. Набір учасників гри. Учень, який відповів на одне з питань І туру, стає учасником і виходить до дошки (набрати 8 учнів). Потім ви самі формуєте команди по два учні в кожній. Після цього команди вибирають одну з чотирьох категорій: Математика, Інформатика, Природознавство, Задачі на логіку. Але… першою вибирає команда, в якій є учень, що першим відповів на питання І туру, другою вибирає команда, в якій є учень, що другим відповів на питання І туру, … четвертій команді залишається одна категорія без вибору.

ІІ тур. Кожна команда за 1 хвилину повинна запам’ятати номери питань своєї категорії: вони різного кольору. Після вибору номера питання команда прослуховує це питання і дає відповідь після звукового сигналу. За правильну відповідь на питання своєї категорії команда отримує 3 бали, якщо іншої категорії, то 2 бали. Якщо команда не відповідає, то піднімають руку глядачі. В кінці гри ми отримаємо не лише найрозумнішу команду, а й найрозумнішого глядача.

 Тож розпочинаємо, бажаємо вам успіхів!

 

zip
Пов’язані теми
Фізика, Позакласні заходи
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку