Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»
Мета: розвивати в учнів комунікативні, міжпредметні компетентності, розвивати пізнавальний інтерес учнів до вивчення природничих наук та математики.
Обладнання: комп’ютер, проектор, чорна скринька, обладнання для експериментальних питань, конверти з питаннями, дитяча дзиґа зі стрілкою, яка за допомогою гумової стрічки закріплена до штатива.
Хід гри
Шановні учні, учасники і глядачі!
Сьогодні ми проведемо інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?»
Грають знавці – команда з 6 учнів 9-11 класів проти вчителів. (Під музику ведучий представляє знавців, які сідають до грального столу)
Уважно прослухайте правила гри.
В нашій грі 11 питань та музична пауза. Питання проектується на екран та зачитується ведучим. На обговорення знавцям дається одна хвилина, після цього ви почуєте звуковий сигнал і обговорення припиняється. Знавці можуть достроково дати відповідь або отримати допомогу від глядачів протягом 20 секунд, можуть узяти музичну паузу. Серед запитань є бліц з трьох питань, на обговорення кожного по 20 секунд, є чорна скринька та питання-експерименти.
В кінці гри знавці вибирають найкраще питання, а глядачі найкращого знавця.
Розпочинаємо! Знавці, крутіть дзигу.
(В кінці гри учні отримують солодкі призи)
І тур. Набір учасників гри. Учень, який відповів на одне з питань І туру, стає учасником і виходить до дошки (набрати 8 учнів). Потім ви самі формуєте команди по два учні в кожній. Після цього команди вибирають одну з чотирьох категорій: Математика, Інформатика, Природознавство, Задачі на логіку. Але… першою вибирає команда, в якій є учень, що першим відповів на питання І туру, другою вибирає команда, в якій є учень, що другим відповів на питання І туру, … четвертій команді залишається одна категорія без вибору.
ІІ тур. Кожна команда за 1 хвилину повинна запам’ятати номери питань своєї категорії: вони різного кольору. Після вибору номера питання команда прослуховує це питання і дає відповідь після звукового сигналу. За правильну відповідь на питання своєї категорії команда отримує 3 бали, якщо іншої категорії, то 2 бали. Якщо команда не відповідає, то піднімають руку глядачі. В кінці гри ми отримаємо не лише найрозумнішу команду, а й найрозумнішого глядача.
Тож розпочинаємо, бажаємо вам успіхів!