Презентація "Teaching listening skills"

Про матеріал

Навчання аудіюванню -одне з найскладніших завдань для вчителя у школі. Дана презентація ознайомить як правильно розвивати ці навички, які типи текстів та завдань використати, які труднощі виникають в навчанні аудіювання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Teaching listening skills at school                                             

Номер слайду 2

Types of texts. Natural sound. A conversation A phone call. An announcement. A lecture. News. Music. A movie. A TV program. A talk show

Номер слайду 3

Task types. Gap filling. Matching. True\false. Multiplechoice

Номер слайду 4

Listening skills and strategies: For main idea (gist)For specific information. For details. For predicting. For inferring meaning. For opinion. For inferring relations. For recognizing context

Номер слайду 5

Main difficulties. Pupils try to understand every word. Pupils don’t know the topical vocabulary. Different accents. Pupils don’t recognize the words they know. Lack of listening strategies. Making predictions. Guessing words. Recognizing main points. Difficult listening material

Номер слайду 6

Active listening

Номер слайду 7

Номер слайду 8

pptx
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
898
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку