Презентація Технології критичного мислення для реалізації наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток»

Про матеріал

Презентація "Технології критичного мислення для реалізації наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» розкриває основні методи технології критичного мислення на уроках екології та при підготовці позаурочних занять з екології.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тренінг підготувалавчителька біології Скандинавської гімназії м. Києва Боганець Н. П.nbohanets830202@gmal.com. Технології критичного мислення для реалізації наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток»

Номер слайду 2

Критичне мислення (КМ) – це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію, усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших. Критичне мислення – фундаментальна навичка життя, що зробить його більш осмисленим і успішним

Номер слайду 3

Основні етапи формування критичного мислення

Номер слайду 4

Структура уроку з використанням технології критичного мислення. Фаза актуалізації Фаза побудови знань. Фаза консолідації

Номер слайду 5

Фаза актуалізації Актуалізація уже наявних знань з теми. Пробудження пізнавальної діяльності Самостійне визначення учнями напрямків у вивченні нової теми: постановка питання, висування пропозиції, обговорення мети уроку! Методи: «мозковий штурм», припущення на підставі запропонованих слів, «лови помилку»…

Номер слайду 6

Фаза побудови знань. Осмислення нової інформації, критичне читання та письмо;Робота з текстом (художнім, критичним, науковим, публіцистичним); Робота з підручником;Лекція або бесіда;Перегляд відео;Дослідження;Експеримент;Творчі роботи;! Методи: “читання з маркуванням тексту”, “читання (узагальнення) в парах”, “спрямоване читання”, “подвійний щоденник”, “взаємне навчання”, інсценізація”, «ажурна пилка», «акваріум»…

Номер слайду 7

Фаза консолідації Обговорення. Систематизація. Переоцінка. Нове бачення отриманих знань. Проговорювання проблеми! Методи: “Павутинка дискусії”, «Займи позицію» “ЗХД”, есе, ментальні карти, “Твір - п’ятихвилинка”

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Вправа 1: «Знайомство»«Я – природнє явище, чи природній об’єкт»

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Вправа 2: «Діамант»

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Вправа 3: «Прості поради»Тези (5 хвилин)1. Рекомендації та поради щодо збереження навколишнього середовища. А) для учнів;Б) для мешканців міста Мелітополя;В) для людей планети Земля.2. Обговорення в групах та обрання одного варіанта поради (10 вилин).3. Виступ та декларація (5-7 хвилин)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Вправа 4: «Павутинка дискусії»Аргументи «ЗА»Аргументи «ПРОТИ»Теза: На території Чорнобильської зони відчуження було прийняте рішення побудувати «ядерний могильник» відходів для усіх країн «Європейського союзу»

Номер слайду 16

Висновки

Номер слайду 17

Джерела:1.  Розвиток критичного мислення в університеті Монтклер [Текст] // Управління школою. – 2005. – № 25. – С. 18-31.2. Матеюк О. П. «Еколого-педагогічний тренінг як засібформування екологічнох культури студентів-екологів»; Педагогічні науки, №3, 20143.  Бєлкіна, О. В.   Критичне мислення учнів початкових класів [Текст] / О. В. Бєлкіна // Практична психологія та соціальна робота. – 2005. – № 5. – С. 37-44.4.  Бєлкіна-Ковальчук, О. В.   Формування критичного мислення учнів початкових класів у процесі навчання [Текст] : Автореф. дис. ... канд. пед. наук: Спец. 13.00.09 - теорія навчання / О. В. Бєлкіна-Ковальчук ; Волинський держ. ун-т ім. Л. Українки. – Луцьк, 2006. – 21 с.5.  Буряк, В.   Формування у студентів критичного стилю мислення [Текст] / В. Буряк // Вища школа. – 2007. – № 3. – С. 21-30. – Проблеми педагогіки.

pptx
Пов’язані теми
Екологія, 11 клас, Майстер-класи
Додано
5 травня 2018
Переглядів
905
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку