Навчальна мета: сформувати в учнів знання про тектонічну будову Євразії; засвоїти перелік тектонічних структур та їх розміщення на материку. Розвиваюча мета: розвивати вміння порівнювати, робити висновки; стимулювати активну пізнавальну діяльність засобами самостійного оволодіння матеріалом за допомогою карти під керівництвом вчителя. Виховна мета: виховувати чесність, відповідальність, уважність, самостійність. Обладнання: фізична карта Євразії, тектонічна карта Євразії, атласи, підручники (Географія : підруч. для 7 класу загальноосвіт. навч. закладів / Г. Д. Довгань, О. Г. Стадник. – Х. : Видавництво «Ранок», 2015. – 304 с. : іл.), робочі зошити, геохронологічна таблиця, презентація. Тип уроку: комбінований з постановкою проблемного питання.2
Усне опитування+робота з картою. Показати і назвати крайні точки материка Євразія. Показати і назвати об’єкти, по яких проходить межа між Європою та Азією. Назвати океани, якими омивається материк, та сусідні материки. Назвати 2-3 дослідники материка та їхній внесок. Перевірка домашнього завдання4