МЕТА УРОКУ: удосконалити навички застосовувати властивості арифметичного квадратного кореня 1 Розвивати обчислювальні навички при розв’язувані завдань на добування коренів , 2 виховувати наполегливість у досягненні мети 3 виховувати увагу, колективізм, індивідуальність,спостережливість при виконанні завдань, самооцінювання 4 Вчитель математики Пліхтяк С. І.
Номер слайду 3
Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 4
1% везіння + 99% потіння У С П І Х (Едісон)
Номер слайду 5
Успіх – це сума всіх досягнень, що повторюються кожного дня
Номер слайду 6
TEXT TEXT 1. Що називають арифметичним квадратним коренем із числа а? 2. Чи існує квадратний корінь з від’ємного числа? 3. Як називають операцію обчислення арифметичного значення квадратного кореня? . - 6.Щоб внести множник під знак кореня, треба... 8.Щоб винести множник з-під знака кореня, треба... 7. Арифметичний квадратний корінь з добутку невід'ємних множників дорівнює...
Номер слайду 7
Знайти помилку:
Номер слайду 8
ВСТАНОВІТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ + +
Номер слайду 9
С А М О П Е Р Е В І Р К А 1 2 3 4 5 6 Д А Б В З Г
Номер слайду 10
Успіх – це результат певних умінь і навичок
Номер слайду 11
СКОРОТІТЬ ДРІБ
Номер слайду 12
Розв’жіть рівняння
Номер слайду 13
Зібратися разом – це початок, залишитися разом — це прогрес. Працювати разом – це успіх.
Номер слайду 14
1 1 2 3 4 4 3 2
Номер слайду 15
СПРОСТІТЬ ВИРАЗИ
Номер слайду 16
Запорука успіху – постійна зайнятість Нікітін Л.
Номер слайду 17
Порівняйте числа N 542- підручник. N 517(9,10)
Номер слайду 18
Звільнитись від ірраціональності в знаменнику дробу
Номер слайду 19
Подумайте та скажіть 1. Скільки множників у чисельнику? 2. Чому дорівнює a , якщо
Номер слайду 20
§ 12-15 - повторити, N 512, 516(2,4), N 518(2,5), 524(2). Домашнє завдання