Презентація "Творчі завдання, індивідуальні та групові проєкти у різних видах мистецької діяльності"

Про матеріал
Особливістю Нової української школи є організація нового освітнього простору. Освітнє середовище НУШ сприяє вільному розвитку творчої особистості дитини. З цією метою на уроках музичного мистецтва використовуються творчі завдання та проєктна діяльність, які допомагають учням розвивати фантазію, критичне мислення та базуються на принципах продуктивності, саморозвитку, співробітництва й партнерства, зв’язку дослідження з реальним життям. Метод проєктів дає змогу ефективно формувати в учнів ключові компетентності: інформаційно-комунікативну, загальнокультурну, здоров’язбережувальну, громадянську, вміння вчитися, соціальну; дає можливість залучати до науково-дослідної та пошукової діяльності, створювати додаткову мотивацію до навчання, а також вже у ранньому віці найбільш повно визначати та розвивати інтелектуальні та творчі здібності дитини, а також є засобом реалізації мистецтва країн Європейського регiону у просторi свiтової культури шляхом популяризації творів мистецтва.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ № 72 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ, ІНДИВІДУАЛЬНІ ТА ГРУПОВІ ПРОЄКТИ У РІЗНИХ ВИДАХ МИСТЕЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Підготувала: вчитель музики Чавунова Т.В.

Номер слайду 2

Творчість- запорука успіху

Номер слайду 3

Реалізація нових векторів розвитку освіти потребує використання інноваційних педагогічних технологій, творчого пошуку нових або вдосконалених концепцій, принципів, підходів до освіти, суттєвих змін у змісті, формах і методах навчання, виховання, управлінням педагогічним процесом.

Номер слайду 4

«Я вірю, що музика – це голос особливого духу, завдання якого збирати мрії світу, і який, проходячи через свідомість людей, здатний залагодити, нехай навіть на короткий час, їх розібрати, або потрясти душі, руйнуючи соціальні незручності» – Адріано Челентано

Номер слайду 5

Одним із видів творчої діяльності молодших школярів є театралізована гра. Саме в ній ми можемо побачити та відшукати нові таланти, художньо-творче мислення та відкрити внутрішній світ кожного учня.   Театралізована гра «Пригоди в Лісовій школі»

Номер слайду 6

Гра «Намалюй свій настрій» допомагає учням долати свої негативні настрої за допомогою творчості та музичного сприймання.

Номер слайду 7

Розширити словниковий запас емоційно-образних музичних вражень допоможе гра «Долоньки товариша»

Номер слайду 8

Для кращого оволодіння предметними мистецькими компетентностями учням НУШ необхідно допомогти в активізації розумової діяльності шляхом створення спеціальних умов для виконання творчих завдань, формування стійкого інтересу до предмету та міжпредметних зв’язків, активізації сприйняття матеріалу засобами наочності, розвитку універсальних форм розумової діяльності в контексті навчання на уроках музичного мистецтва. В цьому допоможе гра-квест «Подорож до музичної математики».

Номер слайду 9

Гра-квест «Подорож до музичної математики»

Номер слайду 10

Використання методу проєктів на уроках музичного мистецтва на думку науковців, психолого-педагогічні можливості проєктної діяльності досить високі, адже проєктна діяльність оптимально забезпечує суб’єктне пробудження й розвиток особистості учнів, оскільки цілком відповідає їх віковим потребам та особливостям. Метод творчих проєктів – це система навчання, за якої учні здобувають знання у процесі планування і виконання творчих завдань-проєктів.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Проєкт «Сторінками Євробачення», як засіб реалізації мистецтва країн Європейського регiону у просторi свiтової культури. Мета проєкту: Дослідити історію перемог України на Євробаченні; виховати в учнів вміння працювати колективно, дослухатися до чужої думки та знаходити компроміси; вдосконалення навичок культури поведінки; розвиток творчих здібностей.

Номер слайду 13

Робота над проєктом дала можливість: збагаченню знань учнів з музичної літератури про участь представників України на пісенному конкурсі Євробачення через аналіз різноманітної літератури; розширенню знань учнів з музичного мистецтва  через самостійну роботу; удосконаленню рівня накопичених практичних навичок дітей; розвиток творчих здібностей учнів у продуктивній діяльності; удосконалення стилю партнерських відносин.

Номер слайду 14

Творчі завдання та проекти з музичного мистецтва мають велике значення в освітній діяльності, оскільки вони активізують музичну діяльність школярів та стимулюють їхню зацікавленність до предмету, формуючи креативні здібності особистості під час набуття учнями відповідних умінь та навичок щодо творчого вирішення проблем за умови взаємозв’язку формування розумових та творчих здібностей. «Хочеш бути успішним – будь ним сьогодні!»

Номер слайду 15

ppt
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
1237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку