П `ятнадцяте листопада. Класна робота. Григорій Сковорода – музикант, педагог, письменник. Ідея «сродної праці» в байці «Бджола та Шершень». Повчальний характер і особливості збірки «Байки харківські»Праця – не засіб існування, а найбільша життєва потреба. Г. Сковорода
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Сковорода і музика. Сковорода і
Номер слайду 8
Розпорядок дня Г. Сковороди
Номер слайду 9
Щастя
Номер слайду 10
Пізнання себе «споріднена праця» (самовдосконалення) Філософія щастя Любов до рідного краю Любов до ближнього
Номер слайду 11
Збірка «Байки харківські»(1774) -30 творів.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Тематика збірки «Байки харківські» 1. Необхідність праці - «Змія і Буфон».2. Працелюбність - «Верблюд і Олень».3. «Сродна праця» - «Бджола і Шершень».4. Висміювання розумових обмежень – «Жайворонок».5. Засудження чванства і самодурства керівників – «Голова і тулуб».
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Сенкан1 В. – Бджола2 В. - Шершень
Номер слайду 16
Творча робота на тему : «Яка праця є «сродною» для мене ?»(3-4 реч.)
Номер слайду 17
Оцінка твору учнями - Актуальність байки дев`ятикласниками «Бджола та Шершень» Повчальність Проблеми у твору творі
Номер слайду 18
Завершіть речення:1. Бджола працює, бо… .2. Шершень не зрозумів Бджолу, бо … .3. Бджола керується принципом, що я дала людям? А що ви можете дати ?
Номер слайду 19
Праця – не засіб існування, а найбільша життєва потреба і насолода. Г. Сковорода
Номер слайду 20
... нам треба поспішати зробити щось, лишити по собі…