Презентація. Творчий звіт викладача Молокової С.В.

Про матеріал
Творчий звіт викладача гірничих дисциплін Молокової С.В. за міжатестаційний період з 2017 по 2020 рік
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творчий звіт викладача гірничих дисциплін. Молокової Світлани Валеріївни,ІІ категорія

Номер слайду 2

Коротко про себе: Мій шлях до досягнення мрії:1999 р. – закінчила Павлоградський технікум Національної гірничої академії України за спеціальністю “Бухгалтерський облік і аудит” ,і здобула кваліфікацію бухгалтера. 2008 р. – закінчила Національний гірничий університет і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки “Гірництво” та здобула кваліфікацію бакалавра, інженера з гірничих робіт - маркшейдера. 2009 р. – закінчила Національний гірничий університеті отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Маркшейдерська справа” та здобула кваліфікацію гірничого інженера-маркшейдера з дослідницьким рівнем діяльності,викладача вищого навчального закладу.

Номер слайду 3

Коротко про себе: Працюю в Павлоградському коледжі НТУ “ДП” з 01 вересня 2009 р. Педагогічний стаж – 10 років. Маю ІІ кваліфікаційну категорію. (Попередня атестація – квітень 2017 р.)Протягом звітного періоду мала педагогічне навантаження з дисциплін: “Спорудження гірничих виробок”, “Гірнича справа”, “Основи гірничого виробництва", “Основи геодезії і маркшейдерської справи”, “Технології”, а також являюсь керівником навчальних та виробничих практик, курсових та дипломних проектів, на денному та заочному відділенні. В 2018 році мною були пройдені курси підвищення кваліфікації при Дніпропетровському обласному інституті післядипломної Пелагогічної освіти , тема випускної роботи: «Особливості розробки тестів та їх використання під час контрольно-оціночних занять з гірничих дисциплін». В 2019-2020 навчальному році я прохожу онлайн-курси по продуктам Autodesk на тему: «Використання Auto. CAD на 100%. Версія 2.0», надані авторизованим навчальним центром «Школа Олексія Меркулова».

Номер слайду 4

Тема, над якою працюю: Роль використання систем автоматизованого проектування (САПР) при вивченні гірничих спеціальних дисциплін та технологій

Номер слайду 5

Мета досвіду: Показати можливість використання інформаційних технологій та різноманітних прикладних програм при обробці результатів експериментальних досліджень, плануванні і аналізі технологічних процесів. Розкрити майбутнім спеціалістам весь потенціал Auto. CAD та впровадити його в свою роботу у сучасному виробництві.

Номер слайду 6

Завдання: Підвищити рівень професійної компетентності та професійної майстерності, розвиток творчої ініціативи, підвищення престижу та авторитету

Номер слайду 7

Зміст досвіду роботи: Методи навчання. Пояснювально-ілюстративний метод. Студенти здобувають знання, слухаючи розповідь, лекцію, з навчальної або методичної літератури, через екранний посібник у вигляді мультимедійної презентації. Такий метод я застосовую для передавання значного масиву інформації, переважно теоретичних положень. Репродуктивний метод. Ідеться про застосування вивченого матеріалу на основі зразка. Діяльність сдутентів алгоритмічна. Метод проблемного викладення. Використовуючи будь-які джерела й засоби, перш ніж викладати матеріал, я ставлю проблему, формулюю завдання, а потім, розкриваючи систему доведень, порівнюючи погляди, різні підходи, показую спосіб розв'язання поставленого завдання.

Номер слайду 8

Зміст досвіду роботи: Методи навчання. Частково-пошуковий, або евристичний метод. Його суть - в організації активного пошуку розв'язання висунутих викладачем завдань або під керівництвом викладача, або на основі евристичних програм і вказівок. Процес мислення набуває продуктивного характеру, але його поетапно скеровує й контролює викладач або самі студенти на основі роботи над програмами та з навчальними посібниками. Дослідницький метод. Після аналізу матеріалу, постановки проблем і завдань та короткого усного або письмового інструктажу студенти самостійно вивчають літературу, джерела, методичні вказівки та виконують роботу. Ініціатива, самостійність, творчий пошук виявляються в дослідницькій діяльності найповніше.

Номер слайду 9

Зміст досвіду роботи: Форми контролю. Графічні роботи оцінюються в балах, залежно від об’єму виконаної роботи та її складності. Основними критеріями при оцінці графічних завдань є: якість виконання та оформлення; кількість помилок, що були допущені при виконанні; дотримання вимог державних стандартів; терміни виконання завдань. При значному відставанні від графіка здачі робіт до студента може бути застосований штрафний рейтинг.

Номер слайду 10

Ефективність досвіду: Якісні показники результатів

Номер слайду 11

Методичні розробки: З метою методичного оснащення дисциплін, що викладаю, було розроблено: Робочі навчальні програми з дисциплін: “Спорудження гірничих виробок”, “Комп’ютерна графіка” (для спеціальності ПРКК), “Комп’ютерна графіка” (для спеціальності ЕРГЕО), “Технології” (для спеціальності ПРКК), “Технології” (для спеціальності ЕРГЕО);методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни “Спорудження гірничих виробок”; методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисциплніі “Комп’ютерна графіка” (для спеціальності ПРКК та ЕРГЕО) та ін….

Номер слайду 12

Методичні розробки: 

Номер слайду 13

Я – класний керівник! До червня 2019 року виконувала обов’язки класного керівника гр. Р-1-15. З вересня 2018 року – куратор групи ГРз-1-18 заочного відділення. З 1 вересня 2019 року - класний керівник групи ГР-1-19. Згідно плану виховної роботи проводяться класні години, батьківські збори, проводиться індивідуальна робота зі студентами.

Номер слайду 14

Я – класний керівник!  Разом ми перемагали, досягали успіхів та долали труднощі. Нам було весело на екскурсіях та заняттях, приймати участь в конкурсах та змаганнях, виступати зі сцени та спостерігати із зали…

Номер слайду 15

Я – класний керівник!  

Номер слайду 16

Я – класний керівник!  

Номер слайду 17

Моє життєве кредо:“Довго сам учися, коли хочеш навчати інших”Г. Сковорода. Основні заповіді мого успіху: Все, що ти робиш словом або ділом, роби як для Господа!Завжди будь люб'язною, привітною і доброзичливою. Пам'ятай, що успішна робота – це професіоналізм плюс порядність. Дбай про своє добре ім'я – це найвища цінність сучасного вчителя. Думай про інших, а не лише про себе. Турбуйся про своїх колег, учнів – вони створюють твій імідж. Дбай про свій зовнішній вигляд. Пам'ятай: привабливий зовнішній вигляд – запорука позитивного іміджу. Говори і пиши гарною мовою. Твої мова й мовлення – ознаки інтелекту. Пам'ятай, що впевненість у собі не повинна заважати скромності.

Номер слайду 18

Якщо людина кожен день буде робити свою справу, незважаючи ні на що, життя зміниться на краще. А сухе дерево, якщо його поливати кожен день, зацвіте ...

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
1224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку