Презентація "Уміння вчитися"

Про матеріал
У презентації наведено корисні поради щодо розвитку в учнів уміння вчитися.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виступ на тему“УМІННЯ ВЧИТИСЯ”Забаровська Світлана Миколаївна,практичний психолог. Сновського вищого професійного училища лісового господарства

Номер слайду 2

Рекомендації Європейського Парламенту та Європейської Ради від 18 грудня 2006 року щодо ключових компетентностей для навчання впродовж життя визначили уміння вчитися – як уміння організовувати власне навчання як індивідуально, так і в групах, ефективно управляючи часом і інформацією. Відповідно до цих рекомендацій уміння вчитися передбачає:- набуття фундаментальних знань та умінь;- спроможність оперувати числами та ІКТ;- здобуття знань, їх обробку та засвоєння;- здатність організовувати власне навчання, співпрацювати з іншими;- здатність використовувати набуті знання, життєвий досвід у різних життєвих контекстах;- уміння оцінювати результати власного навчання.

Номер слайду 3

Головні складові уміння вчитися:дія контролюдія оцінкивиконання навчального завданняпостановка навчального завданнямотивація навчання

Номер слайду 4

Мотивація діяльностіМотив досягнення успіху. Мотив уникнення невдачіадекватний та високий рівень домагань; адекватна чи завищена самооцінка; схильність до розумного ризику; наполегливість у досягненні мети; схильність захоплюватися справою низький рівень домагань; занижена самооцінка; уникнення будь-якого ризику; відсутність наполегливості; відсутність інтересу до діяльностіФактори, що впливають: умови виховання, цінісні орієнтації, особистісні стандарти, привабливість самооцінки , локус контролю тощо

Номер слайду 5

Поради учням щодо організації власної навчальної діяльності перед ЗНО1 порада: Мотивувати себе до діяльності- визначити власну цінність у діяльності;- спроектувати позитивний результат діяльності (візуально, на рівні емоцій та почуттів, ціннісно);- спланувати собі винагороду за здійснену діяльності.

Номер слайду 6

2 порада: Фрагментування - розділити навчальний матеріал на невеликі частини; покладатися на розуміння матеріалу; встановлювати логічний зв’язок між частинами навчального матеріалу.

Номер слайду 7

3 порада: Ефективні способи запам'ятовування Ефективні прийоми запам'ятовування інтервальне повторення; чергування зосередженого та розсіяного режиму;переповідання матеріалу іншому; пригадування; роз'яснення собі; підкреслення не більше одного речення на сторінці; створення опорних схем (картки, нотатки, схеми); використання асоціативного мислення; чергування різних видів роботи (різних аналізаторів)Неефективні прийоми запам'ятовуванняпросте перечитування; тривала робота над однотипним матеріалом; підкреслення значного об'єму тексту на сторінці; “зазубрювання” – багаторазове повторення одного і того ж; запам'ятовування без розуміння

Номер слайду 8

Ефективні способи само-перевірки4 порада: Дієві способи самоперевірки Уникнення ефекту обізнаності Пригаду-вання. Перепо-відання Виконання тестів Робити записи. Робота з картками

Номер слайду 9

5 порада: Долати прокрастинацію. Прокрастинація (від лат. procrastinare) — психологічний термін, що означає схильність людини відкладати неприємні завдання на потім, тяжіння до справ, що приносять більше задоволення або швидший результат. подолайте негативні емоції перед заняттям; орієнтуйтеся на процес, а не на результат; нагороджуйте себе за пророблену роботу; метод “Pomodoro”  (25 хвилин зосередженого режиму).

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
31 липня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку