Презентація "Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Розвиток уваги, пам'яті, сприйняття"

Про матеріал
Презентація "Уміння вчитися. Умови успішного навчання. Розвиток уваги, пам'яті, сприйняття" складена згідно чинної програми та відповідає віковим особливостям дітей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Уміння вчитися. Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання Мій план дня

Номер слайду 3

Скажіть мені, і я забуду, покажіть мені, і я запам’ятаю, залучіть мене, і я зрозумію»(Конфуцій 450 р. до н.е.)

Номер слайду 4

Інтелект це здатність людини думати, мислити, тобто її розум, здатність до пізнання.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Притча про секрет навчання

Номер слайду 7

Притча про секрет навчання

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Сприйняття це психічний процес, спрямований на відображення в нашій свідомості предметів навколишнього світу.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Увага це форма психічної діяльності людини, яка полягає в її спрямованості і зосередженості на певних предметах і явищах.

Номер слайду 15

ВИДИ УВАГИ

Номер слайду 16

Пам'ять психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду,дає можливість його повторного застосування в життєдіяльності людини.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Процеси пам'яті Запам'ятовування. Збереження. Забування. Відтворення. Закріплення у свідомості людини отриманої інформації, яка є необхідною умовою збагачення досвіду людини новими знаннями і формами поведінки. Запам'ятовування буває мимовільним і довільним. Способи довільного запам'ятовування - механічний і смисловий. Поява у свідомості раніше сприйнятих думок, образів. Форми відтворення: впізнавання, згадування, пригадування. Види відтворення: мимовільне в довільне. Процес гальмування, ліквідації, стирання слідів нервового збудження і відповідних нервових зв'язків, що впродовж тривалого часу не підкріплювалися. Основний шлях боротьби із забуванням – повторення. Утримання в пам'яті одержаних знань на протязівідносно тривалого періоду часу. Фізіологічна основа – збереження слідів нервового збудженняі відповідних нервових зв'язків.

Номер слайду 19

Здібності індивідуально стійкі психічні властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності або це здатність людини робити щось дуже успішно.

Номер слайду 20

Рівні здібностей. Обдарованість. Талант. Геніальність. Творчість. Сукупність декількох здібностей, яка обумовлює успішну діяльність людини в певній галузі. Дяльність людини, спрямована на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей( нові твори мистецтва, наукові відкриття, інженерно-технологічні інновації тощо). Необхідними компонентами творчості є фантазія,уява, психічний зміст. Вищий ступінь розвитку таланту, який дозволяє зробити щось принципово нове в тій чи іншій сфері діяльності. Сукупність здібностей, яка дозволяє досягати вищого рівня творчості.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

рушник, фантик, заєць, парта, телевізор, гніздо, лампа, змія, виноград, огірок, панчохи, сонце, дірка, пеньок, насіння, годинник, пігулки, відро, настрій, форма.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

«Ми сьогодні успішні, завтра також досягнемо успіху, завжди і в усьому будемо успішними!»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
3351
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку