Презентація "Уміння вчитися. Умови успішного навчання. Розвиток уваги, пам'яті, сприйняття" складена згідно чинної програми та відповідає віковим особливостям дітей.
Тема уроку: Уміння вчитися. Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.
Номер слайду 2
Перевірка домашнього завдання Мій план дня
Номер слайду 3
Скажіть мені, і я забуду, покажіть мені, і я запам’ятаю, залучіть мене, і я зрозумію»(Конфуцій 450 р. до н.е.)
Номер слайду 4
Інтелект це здатність людини думати, мислити, тобто її розум, здатність до пізнання.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Притча про секрет навчання
Номер слайду 7
Притча про секрет навчання
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Сприйняття це психічний процес, спрямований на відображення в нашій свідомості предметів навколишнього світу.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Увага це форма психічної діяльності людини, яка полягає в її спрямованості і зосередженості на певних предметах і явищах.
Номер слайду 15
ВИДИ УВАГИ
Номер слайду 16
Пам'ять психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду,дає можливість його повторного застосування в життєдіяльності людини.
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Процеси пам'яті Запам'ятовування. Збереження. Забування. Відтворення. Закріплення у свідомості людини отриманої інформації, яка є необхідною умовою збагачення досвіду людини новими знаннями і формами поведінки. Запам'ятовування буває мимовільним і довільним. Способи довільного запам'ятовування - механічний і смисловий. Поява у свідомості раніше сприйнятих думок, образів. Форми відтворення: впізнавання, згадування, пригадування. Види відтворення: мимовільне в довільне. Процес гальмування, ліквідації, стирання слідів нервового збудження і відповідних нервових зв'язків, що впродовж тривалого часу не підкріплювалися. Основний шлях боротьби із забуванням – повторення. Утримання в пам'яті одержаних знань на протязівідносно тривалого періоду часу. Фізіологічна основа – збереження слідів нервового збудженняі відповідних нервових зв'язків.
Номер слайду 19
Здібності індивідуально стійкі психічні властивості людини, що визначають її успіхи в різних видах діяльності або це здатність людини робити щось дуже успішно.
Номер слайду 20
Рівні здібностей. Обдарованість. Талант. Геніальність. Творчість. Сукупність декількох здібностей, яка обумовлює успішну діяльність людини в певній галузі. Дяльність людини, спрямована на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей( нові твори мистецтва, наукові відкриття, інженерно-технологічні інновації тощо). Необхідними компонентами творчості є фантазія,уява, психічний зміст. Вищий ступінь розвитку таланту, який дозволяє зробити щось принципово нове в тій чи іншій сфері діяльності. Сукупність здібностей, яка дозволяє досягати вищого рівня творчості.