Вправа « Проект»
Мета: навчити підлітків створювати інформаційні матеріали щодо здорового способу життя.
Хід вправи
Учасники об’єднуються у три групи. Групи отримують завдання: розробити проекти інформаційних матріалів щодо здорового способу життя для проведення просвітницької роботи серед молоді.
Група 1 – створює газету.
Група 2 – створює буклети.
Група 3 – пише листівки.
Після виконання вправи групи презентують свої матеріали.
Вправа « Шлях здорового способу життя»
Мета: сформувати активне бачення учасниками дій і поведінки, в яких виявляється здоровий спосіб житттяю
Хід вправи
Учасники поділяються на три команди, кожна з яких отримує завдання: на рулоні шпалер створити « Шляхи здорового способу життя». Для цього з кольорового паперу вирізати сліди і написати на них дії та приклади поведінки, які на думку учасників, сприяють здоровому способу життя, після цього сліди приклеїти на шпалери. Кожна підгрупа презентує свій «шлях», а потім їх об’єднують в один.
Вправа « Колесо життя»
Мета: визначити поняття « здоров’я», « здоровий спосіб життя»та фактори, які впливають на здоров’я.
Хід вправи
На початку ведучий наголошує, що існує багато визначень поняття здоров’я. Білл Райн професор Канадського університету, пропонує концепцію поняття здоров’я.
Завдання: