​Презентація. Урок 10 «Знайомство з феєю Інтонацією», 3 клас (Аристова, Сергієнко)

Про матеріал

Урок 10 «Знайомство з феєю Інтонацією». Презентація до уроку з музичного мистецтва у 3 класі загальноосвітньої школи, розроблений за підручником Аристової, Сергієнко

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знайомство з феєю Інтонацією

Номер слайду 2

МОВА РОЗМОВНА МОВА МУЗИЧНАзасоби музичної виразності: МЕЛОДІЯ, ДИНАМІКА, ТЕМП, ТЕМБР

Номер слайду 3

Добрий день. ЗАВДАННЯВиголосіть слова привітання:• Спокійно• Із сумом• Із здивуванням• З радістю

Номер слайду 4

У перекладі з латинської мови слово «інтонація» означає - гучна, виразна вимова.

Номер слайду 5

Слухання музики С. Прокоф’єв «Базіка»• У якому темпі говорить дівчинка: швидкому чи помірному?• Як упродовж твору змінювалися темп і динаміка?• Чому автор вірша назвала дівчинку Ліду базікою?• Який своєрідний прийом мовлення ви почули? • Який музичний твір композитора Сергія Прокоф’єва ви ще знаєте?

Номер слайду 6

Скоромовка – це вірші, слова в яких складні для швидкого вимовляння. Найчастіше зміст скоромовок жартівливий.

Номер слайду 7

Заболіло горло в горили -Бо горила багато говорила.***Пироги перепеченіПерцем переперчені.***Ґава ґаву запитала:- Ти на ґанок не літала?- Не літала я на ґанок,То й проґавила сніданок. Ми плакати –Не плакали. Нам плакати. Нема коли.***Крокодил до крокодила. Припливав просити мила,Бо набридло крокодилу. Умиватися без мила. СКОРОМОВКИ

Номер слайду 8

МУЗИЧНА АБЕТКАДруга нотка, з якою ми з вами подружимось, нотка РЕ. Вона розташувалася вище нотки ДО під нотним станом.

Номер слайду 9

Т. Попатенко « Щеня і кошеня» 1. Жили в одній квартирі щеня і кошеня. Завжди удвох дружили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке,Завжди удвох дружили щеня і кошеня.2. Та іграшку предивну внесли якогось дня.І дуже розгубились щеня і кошеня. Бо як пригорнешся, то весь обколешся,І, не секрет, що зветься ялинкою вона.3. І от на цю ялинку з колючим чубеням. Напали тишком-нишком щеня і кошеня. Зубами і лапами кусали й шкрябали,Аж поки не звалили - щеня і кошеня.4. Ялинку повалили та не змогли піднять. Сховалися під килим щеня і кошеня. Та відшукали їх, і покарали їх…І сорому зазнали щеня і кошеня.5. Ялинку заквітчали, пісні гостей дзвенять.І навіть запросили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке.Із дітьми веселились щеня і кошеня.

Номер слайду 10

Т. Попатенко « Щеня і кошеня» 1. Жили в одній квартирі щеня і кошеня. Завжди удвох дружили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке,Завжди удвох дружили щеня і кошеня.2. Та іграшку предивну внесли якогось дня.І дуже розгубились щеня і кошеня. Бо як пригорнешся, то весь обколешся,І, не секрет, що зветься ялинкою вона.3. І от на цю ялинку з колючим чубеням. Напали тишком-нишком щеня і кошеня. Зубами і лапами кусали й шкрябали,Аж поки не звалили - щеня і кошеня.4. Ялинку повалили та не змогли піднять. Сховалися під килим щеня і кошеня. Та відшукали їх, і покарали їх…І сорому зазнали щеня і кошеня.5. Ялинку заквітчали, пісні гостей дзвенять.І навіть запросили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке.Із дітьми веселились щеня і кошеня.

Номер слайду 11

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАБігла мишка по ліску,(біжимо по колу, як мишка) скаче жабка у ставку,(скачемо, як жабка) зайчик наздогнав лисичку, печуть разом паляничку.(знаходимо собі пару, плескаємо в долоньки)А ведмедик іде пішки,клишоногі в нього ніжки.(ходимо на зовнішній стороні стопи, як ведмедик)

Номер слайду 12

З якою новою мешканкою країни Музики ви познайомились? Який музичний твір ми слухали на уроці? Які засоби музичної виразності передати характер пісні?Жартівливі вірші, слова в яких складні для швидкого вимовляння називаються… Підсумок уроку

Номер слайду 13

pptx
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
2514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку