Урок 10 «Знайомство з феєю Інтонацією». Презентація до уроку з музичного мистецтва у 3 класі загальноосвітньої школи, розроблений за підручником Аристової, Сергієнко
МОВА РОЗМОВНА МОВА МУЗИЧНАзасоби музичної виразності: МЕЛОДІЯ, ДИНАМІКА, ТЕМП, ТЕМБР
Номер слайду 3
Добрий день. ЗАВДАННЯВиголосіть слова привітання:• Спокійно• Із сумом• Із здивуванням• З радістю
Номер слайду 4
У перекладі з латинської мови слово «інтонація» означає - гучна, виразна вимова.
Номер слайду 5
Слухання музики С. Прокоф’єв «Базіка»• У якому темпі говорить дівчинка: швидкому чи помірному?• Як упродовж твору змінювалися темп і динаміка?• Чому автор вірша назвала дівчинку Ліду базікою?• Який своєрідний прийом мовлення ви почули? • Який музичний твір композитора Сергія Прокоф’єва ви ще знаєте?
Номер слайду 6
Скоромовка – це вірші, слова в яких складні для швидкого вимовляння. Найчастіше зміст скоромовок жартівливий.
Номер слайду 7
Заболіло горло в горили -Бо горила багато говорила.***Пироги перепеченіПерцем переперчені.***Ґава ґаву запитала:- Ти на ґанок не літала?- Не літала я на ґанок,То й проґавила сніданок. Ми плакати –Не плакали. Нам плакати. Нема коли.***Крокодил до крокодила. Припливав просити мила,Бо набридло крокодилу. Умиватися без мила. СКОРОМОВКИ
Номер слайду 8
МУЗИЧНА АБЕТКАДруга нотка, з якою ми з вами подружимось, нотка РЕ. Вона розташувалася вище нотки ДО під нотним станом.
Номер слайду 9
Т. Попатенко « Щеня і кошеня» 1. Жили в одній квартирі щеня і кошеня. Завжди удвох дружили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке,Завжди удвох дружили щеня і кошеня.2. Та іграшку предивну внесли якогось дня.І дуже розгубились щеня і кошеня. Бо як пригорнешся, то весь обколешся,І, не секрет, що зветься ялинкою вона.3. І от на цю ялинку з колючим чубеням. Напали тишком-нишком щеня і кошеня. Зубами і лапами кусали й шкрябали,Аж поки не звалили - щеня і кошеня.4. Ялинку повалили та не змогли піднять. Сховалися під килим щеня і кошеня. Та відшукали їх, і покарали їх…І сорому зазнали щеня і кошеня.5. Ялинку заквітчали, пісні гостей дзвенять.І навіть запросили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке.Із дітьми веселились щеня і кошеня.
Номер слайду 10
Т. Попатенко « Щеня і кошеня» 1. Жили в одній квартирі щеня і кошеня. Завжди удвох дружили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке,Завжди удвох дружили щеня і кошеня.2. Та іграшку предивну внесли якогось дня.І дуже розгубились щеня і кошеня. Бо як пригорнешся, то весь обколешся,І, не секрет, що зветься ялинкою вона.3. І от на цю ялинку з колючим чубеням. Напали тишком-нишком щеня і кошеня. Зубами і лапами кусали й шкрябали,Аж поки не звалили - щеня і кошеня.4. Ялинку повалили та не змогли піднять. Сховалися під килим щеня і кошеня. Та відшукали їх, і покарали їх…І сорому зазнали щеня і кошеня.5. Ялинку заквітчали, пісні гостей дзвенять.І навіть запросили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке.Із дітьми веселились щеня і кошеня.
Номер слайду 11
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАБігла мишка по ліску,(біжимо по колу, як мишка) скаче жабка у ставку,(скачемо, як жабка) зайчик наздогнав лисичку, печуть разом паляничку.(знаходимо собі пару, плескаємо в долоньки)А ведмедик іде пішки,клишоногі в нього ніжки.(ходимо на зовнішній стороні стопи, як ведмедик)
Номер слайду 12
З якою новою мешканкою країни Музики ви познайомились? Який музичний твір ми слухали на уроці? Які засоби музичної виразності передати характер пісні?Жартівливі вірші, слова в яких складні для швидкого вимовляння називаються… Підсумок уроку