Урок 10 «Знайомство з феєю Інтонацією».
Слухання музики С. Прокоф’єв «Базіка»• У якому темпі говорить дівчинка: швидкому чи помірному?• Як упродовж твору змінювалися темп і динаміка?• Чому автор вірша назвала дівчинку Ліду базікою?• Який своєрідний прийом мовлення ви почули? • Який музичний твір композитора Сергія Прокоф’єва ви ще знаєте?
Заболіло горло в горили -Бо горила багато говорила.***Пироги перепеченіПерцем переперчені.***Ґава ґаву запитала:- Ти на ґанок не літала?- Не літала я на ґанок,То й проґавила сніданок. Ми плакати –Не плакали. Нам плакати. Нема коли.***Крокодил до крокодила. Припливав просити мила,Бо набридло крокодилу. Умиватися без мила. СКОРОМОВКИ
Т. Попатенко « Щеня і кошеня» 1. Жили в одній квартирі щеня і кошеня. Завжди удвох дружили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке,Завжди удвох дружили щеня і кошеня.2. Та іграшку предивну внесли якогось дня.І дуже розгубились щеня і кошеня. Бо як пригорнешся, то весь обколешся,І, не секрет, що зветься ялинкою вона.3. І от на цю ялинку з колючим чубеням. Напали тишком-нишком щеня і кошеня. Зубами і лапами кусали й шкрябали,Аж поки не звалили - щеня і кошеня.4. Ялинку повалили та не змогли піднять. Сховалися під килим щеня і кошеня. Та відшукали їх, і покарали їх…І сорому зазнали щеня і кошеня.5. Ялинку заквітчали, пісні гостей дзвенять.І навіть запросили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке.Із дітьми веселились щеня і кошеня.
Т. Попатенко « Щеня і кошеня» 1. Жили в одній квартирі щеня і кошеня. Завжди удвох дружили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке,Завжди удвох дружили щеня і кошеня.2. Та іграшку предивну внесли якогось дня.І дуже розгубились щеня і кошеня. Бо як пригорнешся, то весь обколешся,І, не секрет, що зветься ялинкою вона.3. І от на цю ялинку з колючим чубеням. Напали тишком-нишком щеня і кошеня. Зубами і лапами кусали й шкрябали,Аж поки не звалили - щеня і кошеня.4. Ялинку повалили та не змогли піднять. Сховалися під килим щеня і кошеня. Та відшукали їх, і покарали їх…І сорому зазнали щеня і кошеня.5. Ялинку заквітчали, пісні гостей дзвенять.І навіть запросили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке.Із дітьми веселились щеня і кошеня.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАБігла мишка по ліску,(біжимо по колу, як мишка) скаче жабка у ставку,(скачемо, як жабка) зайчик наздогнав лисичку, печуть разом паляничку.(знаходимо собі пару, плескаємо в долоньки)А ведмедик іде пішки,клишоногі в нього ніжки.(ходимо на зовнішній стороні стопи, як ведмедик)