Презентація "Урок-екскурсія "Як спостерігати за природою навесні"

Про матеріал
Конспект уроку курсу Я досліджую світ у 1 класі НУШ в умовах дистанційної освіти. Використані інтерактивні завдання, вебквест, завдання пізнавального та розвивального характеру.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Моє відкриття: природа в небезпеці: Ти усвідомиш: люди змінюють стан природи(віртуальна екскурсія)16 травня. Степанова Лариса Іванівна. Криворізька ЗОШ І-ІІІ ст. №8

Номер слайду 2

Досліджуємо медіа

Номер слайду 3

Які ознаки притаманні кожному місяцю весни?Березень – початок весни. Квітень-розквіт весни. Травень-кінець весни

Номер слайду 4

Тріщить на ріСивий лід,чціГуркоче і ламається. А сонце шле Землі привітІ лагідно всміхається. С. Жупанин -Я квітую,-каже квітень,-Квітом луків ігаїв. Листя зграйками на вітах. Жде-чекає солов’їв.-Я квітую, - каже квітень,-Весно-сестро, пам’ятай,Що довік бажання наше-Прикрашати рідний край. М. Сингаївський. Відгадай загадку В травні трави молоді, Ніби хвилі на воді. Розливаються широко,Аж радіє наше око. М. Рильськийstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 5

А я рослини люблю! Це вони створюють красу природи. Рослини мене і всіх птахів від ворогів оберігають, дають житло і їжу. А хіба в тебе Сойко є вороги?Аякже, ще й скільки! Куниці, сови та ще й бездомні коти, які вміють по деревах лазити. Але я серед гілля і листя дерев так заховаюся, що мене ніхто не побачить.. Зате я і шаную рослини. Щороку завдяки моїй праці молоді дубки виростають. Дуб – моє улюблене дерево!

Номер слайду 6

Діти, як ви ставитеся до рослин? Чи приносять вони вам радість?Яка рослина у вас найулюбленіша?Цікаво, навіщо природа потрібна людям?А як ви бережете природу?Складіть ланцюг харчування :

Номер слайду 7

Працюємо у зошитіВебквестhttps://vseosvita.ua/webquest/play?id=6837

Номер слайду 8

РЕФЛЕКСІЯ

pptx
Додано
15 травня 2022
Переглядів
2003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку