Конспект уроку з предмету "Ядосліджую сві" для 1 класу на тему "Транспорт. Види транспорту"

Про матеріал
Конспект уроку для 1 класу з предмету "Я досліджую світ" по темі тижня "Транспорт", тема дня "Які є види транспорту? Транспорт моєї місцевості.". Матеріал уроку має допомогти дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у рідній місцевості.
Перегляд файлу

Автор-укладач: 

учитель початкових класів

Козіцька Марина Петрівна

Урок

1клас, предмет «Я досліджую світ»

22 тиждень

Тема. Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об’єктів. Зчитування і порівняння даних з таблиць, піктограм, схем. Збір даних на основі запропонованого опитувальника. Виконання простих завдань на основі зібраних (наявних) даних

Мета: допомогти дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у рідній місцевості; навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками; лічити за правилами лічби об’єктів навколишнього світу (розташовані хаотично); розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів.

Очікуванні результати: зіставляє ймовірний та фактичний результат лічби об’єктів; використовує знання про вивчені величини, вирішує конкретні життєві ситуації; збирає дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника (дав-три запитання); зчитує дані з таблиць, піктограм, схем;  виконує обчислення на підставі зібраних даних, беручи участь у запропонованих математичних іграх і розвагах.

Обладнання: ноутбук, інтерактивна  дошка, таблиці, індивідуальні картки, шість цеглинок.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

Показати цеглинки:

  • Червона в кого ім’я починається з голосного звука;
  • Синя – з приголосного;
  • Зелена – в кого гарний настрій;
  • Оранжевий – хто засмучений;
  • Жовтий – хто бажає подарувати нашим гостям тепло й усмішку.

ІІ. Основна частина

1. Оголошення теми  й завдань уроку

А) Проблемне питання

- Прослухайте аудіозапис, як ви вважаєте, що це за звуки?

Звуки міста, транспорту.

Яка тема нашого тижня? («Транспорт»)

А тема сьогоднішнього дня? (Які є види транспорту? Транспорт моєї місцевості.)

  • Сьогодні ми більше дізнаємося про транспорт. Будемо розв’язувати життєві задачі. В цьому нам допоможе математика.

Б) Гра «Чи знаєш ти транспорт»

Піднятися дітям, які бачили вид транспорту, описаний у серії віршів. Ті, які ніколи в житті цього виду транспорту не бачили, плескають у долоньки.

Це - автобус, знають всі:                                  

І дорослі, і малі.

Він по місту всіх розвозить.

А за це бензину просить.

 

До проводів причеплений за спинку,                  

Трамвай мчить від зупинки до зупинки.

Коли ж він у ночі відпочиває,

То бути швидким поїздом бажає.

 

Червона із білим пожежна машина   

Поставила бак із водою на спину.

Залізну драбину взяла із собою

І мчить загасити пожежу водою.

 

Човен підводний в морський глибині

Ліг, наче диво-рибина, на дні.

Потім свої двигуни увімкнув,

Риб налякав та й удалеч майнув.

 

 

Ось автівка так автівка,                       

Може й діток покатать,

У багажник вмістить речі,

Які треба в путь узять.

Ця машина – легкова,

Любить її вся сім’я.

 

Вантажівка кількатонна

Возить вантажі невтомно.

 Величезний кузов має

В нього вантажі складає.

 

Мчить літак у день погожий,                     

Він на птаха дуже схожий,

Бо і хвіст, і крила має,

Тільки зерна не дзьобає.

 

Ось тролейбус по дорозі

На роботу всіх розвозить,

Але він не п’є бензину,

А вхопився за дротину.

І як струм піде по дроті –

То тролейбус на роботі.

В) Робота на картках

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "транспорт картинки"

Результат пошуку зображень за запитом "таксі малюнок"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "машина поліція малюнок"

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

Пов’язане зображення

В клітинках записати нумерацію від 1 до 16.    

Що розташовано між номером 5 і 7? (пожежна машина) 9 і 11?  (літак)

4 і 12? (поліцейська машина) 1 і 9? (швидка допомога)

Що спільного між транспортом по горизонталі? (громадський, спеціальний, повітряний, водний)

Порахуйте, скільки якого транспорту за способом руху? На скільки більше  наземного, ніж повітряного?

Виконання онлайн завдань

https://learningapps.org/3347447 Пасажирський, громадський транспорт.

https://learningapps.org/4368658 Впізнай звук

  • Відмітити галочкою, який громадський транспорт є у нашому місті?

Знайти слова: Спробуйте знайти назви нашого міського транспорту у таблиці.

к

т

р

а

м

в

а

й

с

о

м

н

а

в

т

о

б

у

с

ш

т

р

о

л

е

й

б

у

с

в

у

ч

б

т

а

к

с

і

н

е

  • Сьогодні мандрувати ми будемо транспортом, який починається з першої літери абетки. (автобусом). Який виберемо автобус - день тижня?
  • Як розташуємо інші слова, якщо вони починаються на одну літеру?

Які правила проїзду у міському транспорті ви знаєте?

 Придбати квитки. Хто знає скільки коштує квиток? (Придбати квитки)

Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=BQ_M2jLndjU

  • Але це не звичайний квиток, а електронний. Розглянути позначки (номер автобуса, вартість, о котрій годині сіли в автобус)

Робота з циферблатом Ми починаємо нашу мандрівку о 9 годині? Будемо мандрувати 2 години. О котрій годині закінчиться наша мандрівка? Домалюйте стрілочки. Що позначає перша цифра у числі 11, друга? Назвіть сусідів числа 11.

 

 

 

А як ви вважаєте,  який  пасажирський транспорт у нашому місті з’явився першим?

Трамвай 1913 рік

Автобус 1932 рік

Результат пошуку зображень за запитом "пам'ятник вінницькому трамваю"Тролейбус 1963 рік

У роках між цифрами поставити знаки «+», аписати приклади, обчислити зручним способом.

6. Фізкультхвилинка

За назвою транспорту показати рухами його вид.

Повітряний (літає), водний (рухи плавання), наземний (крокуємо)

-Транспорт майбутнього

Відео https://www.youtube.com/embed/wPBAemjWkOc

7. Вірш про кран

Кран підйомний край дороги,

Мов журавлик довгоногий,

Мов журавлик-журавель

Із небачених земель.

 

Поверта до мене шию:

– Полетів би, так не вмію.

Хоч багато маю сил –

Я важкий та ще й без крил.

 

– Не журись! – втішаю крана.-

Скоро я дорослим стану

І змайструю все як слід –

Будеш крано-вертоліт!

 

Робота з танграмом (скласти літак, човен)

Логічне завдання: На стоянку приїхали 5 автобусів. Розташуйте їх так, щоб жовтий стояв посередині, зелений з лівого краю,   оранжевий – між зеленим і жовтим, синій – п’ятим, червоний між жовтим та синім.

Рефлексія. Кому сподобалося, покажіть червону цеглинку, не сподобалося синю. Складіть спільну вежу.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Басюк Анастасія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 травня 2022
Переглядів
2939
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку