Я - пасажир.ЯДС 1 клас

Про матеріал
Мета. Формування в учнів уявлення про те, хто такі пасажири; ознайомити з правилами безпечної поведінки пасажирів;привчати дітей бути гарними, вихованими пасажирами; розширити уявлення про транспорт своєї місцевості, його призначення; створити дружню атмосферу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Ранкове вітання. Доброго ранку – нині, щодня!Хай не псується годинник на вежі. Хай буде все на землі, як належить: Сонце – як сонце, літо – як літо,Дощик – як дощик, діти – як діти. Кожному дому ми щастя бажаєм. Маку – цвітіння, житу – врожаю,Небові – миру, голубу – неба. Кожній дитині – всього, що треба. Хай усміхаються діти щодня. Доброго ранку!Доброго дня!

Номер слайду 3

Як можна мандрувати?ПІШКИ НА ТРАНСПОТРІВ яких ситуаціях можна обрати кожний вид мандрування?

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Наведіть приклади

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

ВЧИ, ЗНАЙ,ВИКОНУЙ ПРАВИЛА ПАСАЖИРІВ !

Номер слайду 18

Відгадайте загадки. Дім по вулиці повзе,На роботу всіх везе. Не на курячих ногах,У гумових чобітках.Є у мого татка на колесах хатка. Возить хатка невеличка нас на дачу і до річки. Швидко мчить, бо поспішає,пасажирів підбирає.І хвилинка у хвилинку їх доставить на зупинку.

Номер слайду 19

Вправа «Інтерв'ю»-Яку загальну назву можна добрати до цих відгадок?- А що ви знаєте про транспорт?- Які види транспорту ви знаєте? - Яким громадським транспортом користуєтеся, коли їдете до міста?- Які транспортні засоби призначені для перевезення великої кількості людей?- Яким транспортним засобом можна доїхати до нашої школи?- Яким транспортним засобом користуєтесь ви?

Номер слайду 20

Робота зі сигнальними картками «Так-Ні»- Можна розмовляти з водієм під час руху?- Можна висовуватися у вікно чи виставляти руку?- Чи можна ходити по автобусу, коли він їде?- Чому не можна ставати ногами на сидіння?- Чи можна в автобусі (трамваї, тролейбусі) голосно розмовляти, кричати, співати пісні, читати вірші?

Номер слайду 21

ВіршІде Зайчик у трамваїі довкола поглядає. Тут підходить Їжачокі говорить:-    Ваш квиток!Червоніє Зайчик густоі дає листок, капусти. Пожував Їжак листок.-    Це, - говорить, -не квиток. Доведеться вам зійтиі додому пішки йти!Чому почервонів Зайчик?

Номер слайду 22

Правила поведінки у транспортіНе шуміти, не штовхатись,Чемно й лагідно триматись. Без квиточка, знає кожен,їхать в транспорті не можна. Старшим людям, як годиться,Треба місцем поступиться. Хочеш вийти — не штовхайся,Потихеньку просувайся. Як зійшов — шукати слід. Пішохідний перехід.

Номер слайду 23

Хто на малюнку порушив, а хто ні правила?

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Фізкультхвилинка  Потрібно показати рухи при виконанні правил дорожніх знаків• «Пішохідний перехід» (крокують на місці),• «Рух пішоходів заборонено» (стоять на місці),• «Залізничний переїзд із шлагбаумом» (гудуть «ту-ту»),• «Слизька дорога» (гойдаються з ноги на ногу),• «Підземний перехід» (крокують на місці навприсядки).

Номер слайду 26

Тротуаром йдуть малята,Жваві хлопчики й дівчата. Не кричать і не пустують —Дуже ввічливо крокують. Симпатичні всі на вроду. Наші дітки — ...

Номер слайду 27

Гра «Так –НІ»— Дружно всі скажіть меніНа дорозі можна гратись?— Лине музика й пісніПри дорозі гратись можна?— Б’є в ворота м’яч хлопчак. На подвір’ї гратись можна?— Можна на дорозі, ви скажіть мені,Мчати на велосипеді?— Як тобі вже чотирнадцять й ти мастак. По дорозі можна їхати вже?— А щоб ви ніколи не були сумні,Правила порушувати можна?

Номер слайду 28

Загадки. На дорозі - справжній друг,Регулює вправно рух. Підморгне червоним оком:«Стій! Не рухайся! Ні кроку!»Жовтим каже: «Зачекай!»,А зеленим: «Йди! Рушай!»Килимок - помічничок, -Посмугований бочок, -На дорозі примостився,Пішоходові згодився. Ти рушай зі мною в ногу,Перейдемо вдвох дорогу: Під землею, над землею проведу,На той бік переведу. У дороги зліва й справаЄ асфальтова оправа. Тут не їздять, тільки ходять,Пішоходи верховодять. Йде з села до села,А з місця й кроку не зробить.

Номер слайду 29

Гра «Світлофор»На червоне світло світлофора підіймаємо руки вгору, на жовте – плескаємо в долоні, . на зелене – тупаємо ногами.

Номер слайду 30

Лего. Колективна робота. Створення моделі вулиці:дороги;тротуару;будинки;автомобілі;

Номер слайду 31

Вставте потрібне слово. Щоб здоровим завжди бути,Треба добре те збагнути,Що дорога, безперечно,Дуже-дуже небезпечна. Та як правила всі знаєшІ щодня їх пам’ятаєш,То, звичайно, що тоді,Де узятися біді?Кожен знає перехожий: Перехід на зебру схожий. Й попереджувальний знак. Перехід покаже, так?А від школи і додому. Знаєш стежечку знайому?Бо ж водили мама й тато,Хоч і знаків там багато. Знає вже дитина кожна,Як пройти безпечно можна.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Вправа «Мікрофон» Дорога — мій кращий друг, тому що я знаю ….

Номер слайду 34

Робота зі щоденником вражень«Дорога любить чем­них та обережних пішоходів». Новий дорожній знак. Шкільний автобус – товариш школяра

pptx
Додано
18 травня 2022
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку