Мета. На основі знань про відсоткове відсотки, сформувати навички і вміння розв’язувати задачі на відсотки розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пам’ять уважність; виховувати активність, увагу, інтерес до нових знань, самостійність , вміння працювати в колективі. Тип уроку. Урок формування знань, вмінь і навичок.
Процентне відношення зручне для оцінювання зміни величини. Наприклад: 1) нова зарплата склала 150% від старої. Це означає, що зарплата збільшилася на 50% (у 1,5 разу). 2) На розпродажі нова ціна плаття склала 85% від старої. Це означає, що ціна знизилася на 15%. Щоб знайти, як змінилася величина треба знайти відношеннянова величина /стара величина * 100%
Самостійна робота: На галявині росла полуниця, що містить 6% цукру. Лисичка зібрала 4кг полуниці. Чому дорівнює маса зібраної полуниці без цукру?Сашко витратив 350 грн., що становить 20% своїх заощаджень. Скільки всьго гривень було в Сашка?Сукня спочатку коштувала 400 грн., а потім її ціна підвищилася до 460 грн. На скільки відсотків змінилася ціна сукні.