Презентація містить матеріал до уроку із зарубіжної літератури в 6 класі, може бути використана на уроці розвитку мовлення під час підготовки учнів до написання твору-роздуму за романом Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан".
Урок розвитку мовлення Твір-роздум. Мій друг Дік Сенд (за романом Жуля Верна “П’ятнадцятирічний капітан”)
Номер слайду 2
У чому привабливість образу Діка Сенда?
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Головним героєм роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан» є Дік Сенд. Йому всього 15 років. Доля була до нього суворою: Хлопець мріяв ..., тому у школі захоплювався…, а ще хотів вивчити…. Мене вразило, що ще в дитинстві він дав собі слово …
Номер слайду 5
Дік Сенд середній на зріст, міцно збудований, із синіми розумними та рішучими очима, обличчям хороброї та завзятої людини. У п’ятнадцять років хлопець уже міг … У подорожі Дік Сенд проявив себе …
Номер слайду 6
Який він, Дік Сенд?Фізична сила й міцний дух допомогли йому … Сміливість, рішучість дозволяли йому діяти….. Чуйність і відданість спонукали юнака ….. Головна риса характеру Діка - …, тож не дивно…. .
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Діка Сенда більшість героїв…, сподіваючись на …, і лише Негоро й Герріс вороже ставляться до капітана, бо… Після неймовірної подорожі він вирішив…, тому …
Номер слайду 9
Чи може літературний герой стати другом? Жюль Верн вивів образ Діка Сенда в романі як зразок для наслідування. Відомо, що він хотів, щоб головний герой роману став ідеалом для його власного сина Мішеля. І успішно впорався з цим завданням. Дік Сенд для багатьох поколінь читачів став життєвим орієнтиром.