Презентація "Урок творчості. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну "

Про матеріал
Презентація допоможе повторити й систематизувати знання, здобуті в початкових класах та засвоїти нові правила вживання апострофа, удосконалити навички правильної вимови й написання слів з апострофом; виховувати наполегливість у роботі, цікавість до слова, повагу до національної культури; розвивати увагу, спостережливість, навички самостійної роботи; розвивати інтелектуальні, творчі здібності учнів та вміння використовувати отриманні знання у нових ситуаціях, сприяти розвитку уваги й колективної діяльності учнів, виховувати повагу до національної культури. Під час проведення уроку повторюються й узагальнюються знання учнів, використовуються мовні ігри, проблемні завдання, комп’ютерна презентація.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок творчості. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну Вживання апострофа

Номер слайду 2

Мета уроку. Повторити й систематизувати знання, здобуті в початкових класах та засвоїти нові правила вживання апострофа, удосконалити навички правильної вимови й написання слів з апострофом; виховувати наполегливість у роботі, цікавість до слова, повагу до національної культури; розвивати увагу, спостережливість, навички самостійної роботи.розвивати інтелектуальні, творчі здібності учнів та вміння використовувати отриманні знання у нових ситуаціях, сприяти розвитку уваги й колективної діяльності учнів, виховувати повагу до національної культури. Під час проведення уроку повторюються й узагальнюються знання учнів, використовуються мовні ігри, проблемні завдання, комп’ютерна презентація.

Номер слайду 3

Візуалізація навчальної інформації — це набір графічних елементів і зв’язків між ними, який використовується для передачі текстового матеріалу у схему, плакат, постер, малюнок, комікс, мем, мотиватор, фотоколаж, хмару слів, інтелект-карту, сторінку лейпбука, слайд-шоу, відеоролик тощо.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Схема – це спрощене зображення в загальних рисах будови чого-небудь.апостроф{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}пишемоне пишемо{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Після приголосних б, п, в, м, ф:в’язати, п’ятнадцять, верб’я. У слові Лук’ян та похідних від нього словах. Після префіксів, що закінчуються твердим приголосним: під’їзд, з’єднання. Після першої частини складних слів, яка закінчується твердим приголосним: дит’ясла, дієт’їдальня. Після р, що позначає м’який звук [р’]: ряд, буряк, буря. Після приголосних б, п, в, м, ф, якщо перед ними є інший приголосний, крім р: свято, цвях, мавпячий

Номер слайду 6

Постер – художньо оформлений плакат.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Меми – це смішні зображення чи відео з надписами, які швидко поширюються в соціальних мережах та медіа.

Номер слайду 9

Я ЛИЖВЯР, а не АРФ'ЯР

Номер слайду 10

Мотиватор – це зображення, яке мотивує до якоїсь дії. Спорт - це життя!Знання - це крила: їх не відчуваєш, але без них не можеш злетіти.

Номер слайду 11

Підкорення вершини починається з найпростішого: самостійно виконаного домашнього завдання, вивченого напам'ять вірша, засвоєння правил вживання апострофа.

Номер слайду 12

Хмара слів – це відтворення списку слів на єдиному зображенні.

Номер слайду 13

Комікс – послідовність малюнків з короткими текстами, які створюють розповідь.

Номер слайду 14

Віддай півника, злодюжко!До-по-мо-жи!.. Півник розкажае мені про правила вживання апострофа!

Номер слайду 15

Сходи в ліцей, там навчать тебе правил! А півника більше не викрадай! Ох, лишенько...

Номер слайду 16

А може, запросимо Лисичку в гості і навчимо її правил?Запросімо!

Номер слайду 17

апостроф{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}чи  знаєте  ви, діти,ро  найцікавіший  знак  на  світі?круглий, пузатенький, із  хвостиком  маленьким.тав  перед  я, ю,  є  та  ї.вердість вимови  позначає,оздільно  читати також навчає.рфоепія  про  нього  дбає,онетика  найважчі справи  доручає.

Номер слайду 18

Незакінчене речення. Сьогодні  на  уроці  я  повторив…– Найбільше мені  сподобалось…– Найбільші труднощі я відчув…– На наступному уроці  я хочу…– Візуалізація – це…- Найбільше мені сподобався такий вид візуалізації…

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Опрацювати відеоролики і презентацію, параграф 33, за правилами вживання апострофа створити схему, колаж, мем, мотиватор, комікс, лейбук (на вибір).

Номер слайду 20

Бажаю успіху!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Максимович Тетяна
    Щиро дякую креативній колезі!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сенік Інна Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мироненко Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Підлужна Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Шевченко Майя
    Дякую за вашу працю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Федь Світлана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Тарасова Олена Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Дженкова Марія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
pptx
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
9676
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку