Презентація уроку літературного читання 3 клас "Мрія Маляки",за посібником "Хрестоматія"

Про матеріал
Презентація за твором Сашка Дерманського допоможе педагогу організувати роботу учнів в парі, групі, застосовуючи елементи критичного мислення, удосконалить володіння позитивними навичками спілкування учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сашко Дерманський «Мрія Маляки». Сашко Дерманський «Мрія Маляки» (уривок).https://www.youtube.com/watch?v=Rkc5yl. DSn. G4

Номер слайду 2

Чистомовка. Ить-ить-ить – заєць в полі аж тремтить. Ем-ем-ем – він сховався за кущем. Уха-уха-уха – але довгі в нього вуха,Іх-іх-іх – не сховати зайцю їх.

Номер слайду 3

Скромовка Всі є вдома Валя валить Женя женить Рита риє, Тоня тоне, Маня манить, Рада радить, Таня тане, Люба любить, Рая риє, Соня сонна. Ганя ганить. Вадик вадить.

Номер слайду 4

Скромовка Ліза лізе, Руся – руса, Боря боре,Марчик марить, Кость – кістлявий, Лада ладить, Коля коле, Сьома – сьомий, Тома томить,Варка варить. Дір – дірявий. Глаша гладить. Рима – зрима, Рома – з ромом, Ну, здається, Всі є вдома! О. Дерманський

Номер слайду 5

Вправа “Кмітливчики”. САШОДИНКОДВА ДЕРТРИМАНЧОТИРИСЬКИЙоп. МРІов. Яід. Маан. ЛЯия. Ки

Номер слайду 6

Скромовка Що мені відомо?Чого нового я дізнався?Дитячий письменник Написав книги: «Чудове чудовисько», «Крамничка тітоньки Мальви», «Пригоди вужа Ониська»   Щоб заповнити другу частинку бортового журналу, прочитайте біографію Олександра Дерманського на с.96 Хрестоматії.

Номер слайду 7

Скромовка Що мені відомо?Чого нового я дізнався?Дитячий письменник. Любив лазити в малинник і ховатися від близьких. Написав книги: «Чудове чудовисько»,Воювати з осами і шершнями, сікти лозинами листя кабачків на городі.«Крамничка тітоньки Мальви»,Блукати кукурудзяними лабіринтами з дерев’яним автоматом.«Пригоди вужа Ониська»Ходити поміж бібліотечних полиць у передчутті неймовірної насолоди від нових пригод і подорожей. Любив мріяти. Мріяв навчитися літати не лише уві сні.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Олександр Степанович Дерманський

Номер слайду 11

Маляка принцеса Драконії

Номер слайду 12

Робота за підручником с.97-99 Мрії маляки.(аудіозапис)

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Чи вірите ви,…Що дівчину можна назвати Малякою?Що дорослі дуже довірливі?Що на Землі живуть дракони?Що дівчина може покататися на драконі?Що дівчина може намалювати дракона на гарматі?Що діти дуже люблять своїх учителів?Що дівчина може мріяти про бабусине серце?              - Ставте у першому рядку під номером запитання послідовно «плюс», якщо згодні з твердженням, і «мінус», якщо не згодні.

Номер слайду 14

Вправа “Ланцюжок”

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Маляка принцеса Драконії{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ДИКЦІЯ чітке вимовляння звуків відповідно до фонетичних норм мови. ДРАКОНИ збірна назва, що об'єднує ряд вигаданих істот, в більшості змієподібних, великих розмірів, часто з додаванням ознак інших тварин. КОМОДОострів в Індонезії площею 390 км². Має вулканічне походження. Його населення становить всього 2000 осіб (2006). ВАРАНИ рід ящірок родини Варанові , єдиний сучасний рід цієї родини. ГАРМАТАтип артилерійської зброї, що відрізняється від інших представників ствольної артилерії, більшим подовженням ствола. ОСТРІВ частина суходолу, оточена з усіх сторін водою.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Комодський варан. Найкрупніший екземпляр був завдовжки 3.1 метри і важив 166 кг (разом із спожитою здобиччю). Зазвичай їх довжина близько 2 метрів, а вага близько 70 кілограмів. Хвіст такої ж довжини, що й голова та тіло. Череп комодського варана зазвичай близько 21 сантиметра завдовжки. Зуби (близько 60-ти) у тварини загнуті назад, сплощені, зазубрені, до 2.5 см в довжину. Завдяки їм варан легко викусує цілі шматки з тіла жертви. Їжу ящур не жує, однак будова щелеп та глотки дозволяє ковтати великі шматки.

Номер слайду 20

Комо́до  — острів в Індонезії площею 390 км². Має вулканічне походження. Його населення становить всього 2000 осіб (2006).{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Місце знаходженняІндійський океан. Площа390 км²Найвища точка823 м. КраїнаІндонезія. Комодо належить до Малих Зондських островів та розташований між більшими сусідніми островами Сумбава на заході та Флорес на сході. Він є частиною Національного парку «Комодо». Острів відомий насамперед як батьківщина комодських варанів.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

“Диктор телебачення”.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

«Товсті» й «тонкі» запитання. - Придумайте в групах 2 «тонких» і 2 «товстих» запитання до тексту. Презентуйте по одному. Тонкі ТовстіХто? (головна героїня твору) Як пояснити чому…? ( дорослі називають Що? (виходило замість «Марійка») дівчинку Малякою)Коли? (почали називати Малякою) У чому відмінність…? (дракона і варана)Де?(прочитала про о. Комодо) Чи вірно?(що Маляка намалювала Що буде, якщо …? ( Маляка поїде на Комодо)дракона на справжній гарматі крейдою)Може?(людина поділитися своїм Що, якщо …? (скарбничка наповниться)добрим серцем)Буде? (бабуся працювати у школі) У чому причина …?(хвороби серця бабусі)Чи згодні Ви? (що у дітей Які наслідки …? (Можуть бути у стареньких від можуть бути труднощі з дикцією) радощів)

Номер слайду 29

Складання детального плану.

Номер слайду 30

Як звали героїню твору?Чому дівчинка має ім’я Маляка?Чому дорослі називали Маляку Малякою?Де дівчинка використовує своє справжнє імя?Про що мріяла Маляка?Що Маляка прочитала в енциклопедії?Навіщо Маляка хотіла потрапити на Комодо?Де малювала дівчинка драконів?Як бабуся поділилась своїм добрим серцем?Куди влаштувалася працювати бабуся?Чого прагнула дівчинка для своєї бабусі?

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Вправа “Ти – мені, я – тобі». Перекажіть текст одне одному1. Як Марійка стала Малякою.2. Малячині мрії.3. Де малювала драконів дів-чинка?4. Малячина бабуся віддала серце дітям.5. Маляка могла лише мріяти. ПЛАН.

Номер слайду 37

“Коло ідей”Чи варто Маляці реалізовуватисвою мрію.

Номер слайду 38

“Незавершене речення”. Сьогоднішній урок мені запам'ятався…Я дізнався(дізналася)Сьогодні на уроці я вперше. Я хочу …Мене вразили …

Номер слайду 39

Домашнє завдання:с.97-99 прочитати, переказати за планом

pptx
Додано
29 липня
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку