Урок читання
Тема. Епічні твори. Джеремі Стронг « Гармидер у школі». Робота над твором.
Мета: познайомити учнів з особистістю дитячого англійського письменника Д. Стронга, зацікавити його творчістю, допомогти зрозуміти головну думку твору, вчити характеризувати героїв; розвивати фантазію, навички словесного малювання, виразного читання; виховувати любов до читання художньої літератури, толерантність.
Обладнання:посібник, портрет Д. Стронга, презентація, ілюстрації до твору, відеоматеріали
Тип уроку:поліфункціональний урок
Хід уроку
І. Емоційне налаштування.
Привітання.
- Бажаю Вам на цьому уроці цікавої, плідної роботи, щоб кожен із Вас дізнався щось нове і отримав задоволення від своєї роботи на уроці.
Отже, девіз нашого уроку :
Часу не втрачай, добро робити поспішай!
II. Мотивація навчальної діяльності
- Чи сподобались вам уривки повісті Джеремі Стронга « Гармидер у школі»?
- Що таке гармидер? (БЕЗЛА́ ДДЯ (відсутність або порушення порядку),БЕ́ ЗЛАД, НЕ́ ЛАД, РОЗГАРДІЯ́ Ш.)
- Як ви думаєте, чому головна героїня має прізвище Гармидер?
- Чи хотіли б ви провести урок-гармидер?
Гармидер це, безсумнівно, весело! А чи корисно? Спробуємо дати відповідь на це запитання, пригадавши сюжет прочитаної повісті.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Дорогі діти! Сьогодні на уроці ми з вами продовжуємо перебувати у Далендонській школі, в 3 класі .
Формуємо мету уроку
ІV. Актуалізація знань.
1. - Ми з вами вже багато дізнались про життєвий час Джеремі Стронга. Тому зараз, коли ми прочитаємо довідку, виділіть те, Що сказав письменник про свою роботу. ( Декілька учнів зачитують).
2. Вправа «Фотоапарат»
V. Проблемне питання.
- Мозок людини влаштований таким чином, що вивчивши певний твір, з часом людина його забуває. Тому давайте зараз пригадаємо з вами твори, з якими ми вже знайомі.
( Робота над завданням № 3)
- Твір Джеремі Стронга «Гармидер у школі» належить до якого жанру прозових творів? ( Робота над завданням №4)
VІ. Опрацювання нового матеріалу.
1. Робота з чистомовкою.
Читаємо разом, прискорюючи темп.
2. Хвилинка Знайка.
Читаємо текст і виконуємо завдання.
3. Словникова робота
Запитати двох учнів значення слова.
4. Вправа «Повітряні кульки»
5. Читання «хвилею» фрагмента повісті
(спочатку повільно, як повзе черепаха, а потім швидко, як скрекоче сорока, поступово прискорюючи темп).
6. Хвилинка здоров’ я. Вправа для покращення зору.
7. Читання уривка повісті. (Диктор)
8. Робота за змістом уривку.
а) Завдання Питайлика.
Робота над питаннями до уривку повісті Знайти в тексті та підкреслити відповіді на запитання.
б) Фізхвилинка ( пісня «Ми любимо читати..»)
в) Складання плану (самостійно, з подальшою перевіркою).
г) Робота над питаннями до уривку ( необхідна інформація в тексті виділяється)
д) Перегляд відеофрагменту. Відповіді на запитання.
VІІ. Підсумок уроку.
1. Чи сподобалася вам міс Гармидер?
2. З міс Гармидер, звичайно, цікаво. А чи навчала вчителька своїх учнів?
3. Чи сподобалась вам повість, що ви порадите своїм друзям? Намалюйте ваші літачки до відповідної рекомендації, що знаходиться у вас на партах
Прочитати. |
Прочитати обов’язково! |
Не читати. |
4. Оцінювання
5. Постановка домашнього завдання
6. Пісня «Школа».