Презентація уроку математики у 3 класі НУШ за темою: Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень.

Про матеріал
Дана презентація допоможе вчителю на уроці виконувати з учнями письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях , знаходити значення числових виразів, знаходити помилки в математичних обчисленнях, усувати їх, виконуючи необхідні дії ...
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Презентацію підготувала вчитель початкових класів: Козаченко Юлія Миколаївна. Урок математики у 3 класі НУШПисьмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень

Номер слайду 2

Організація класу. Закінчилася перерва, в клас зібралась дітвора. Затихаймо всі швиденько, розпочинать урок пора. Поверніться, посміхніться, до роботи всі беріться. Працювати будуть всі?....(так!)Тож вперед , друзі мої.

Номер слайду 3

Емоційне налаштування Я прийшов на урок для чого?...-Треба бути якими?...- Я готовий до чого?...

Номер слайду 4

Девізом нашого уроку будуть такі слова: Ні кроку назад і ні кроку на місці,А тільки вперед і тільки всі разом!

Номер слайду 5

10 лютого. Класна робота. Хвилинка каліграфії 1 1 0 100 1000 1 10 100 1000 1 1 0 100

Номер слайду 6

Розв’яжіть ланцюжок, покажіть цеглинку з правильною відповіддю 500 700 600 200 400 900 300100400100400-+-+

Номер слайду 7

Розв’яжіть ланцюжок, покажіть цеглинку з правильною відповіддю 120 100 150 300 400 200 1303050150200-+-+

Номер слайду 8

Завдання 1  с. 64 підручника. Запиши тричі підряд цифру 5. Відніми 500. Помнож на 10. Яким числом слід доповнити результат до 1000?450 - число, яким слід доповнити результат до 1000.

Номер слайду 9

Руханка “ Кроком руш” : https://youtu.be/c. Umv. YKFc. P2g

Номер слайду 10

Завдання 4 (1) с. 65 підручника. Розглянь, як віднімати числа з переходом через розряд. 

Номер слайду 11

Завдання 4 (1) с. 65 підручника Пояснення: * від 2 відняти 6 — неможливо. Тому позичаю 1 дес. від 7дес. і перетворюю його на 10 од., 7 дес. – це 6 дес. і 10 одиниць. І в нас ще є 2 один. та плюс 10 один., буде 12 одиниць, від 12 віднімаю 6, буде 6, записую під одиницями. * Десятків залишилося 6, віднімаю від них 5, отримуємо 1, записуємо під десятками. * Сотень 5 , віднімаю від них 1, отримуємо 4, записуємо під сотнями. * Виконую перевірку – додаю до різниці зменшуване.

Номер слайду 12

Завдання 4 (1) с. 65 підручника. Розглянь, як віднімати числа з переходом через розряд. 

Номер слайду 13

Завдання 4 (1) с. 65 підручника Обчисли з коментуванням253 – 136 445 – 219 715 - 307 936 - 718

Номер слайду 14

Завдання 4 (1) с. 66 підручника Пояснення : Від 9 відняти 4, буде 5. Одиниці пишу під одиницями . Від 3 відняти 8 — неможливо. Беру 1 сот. від 6 сот. і перетворюю його на 10 лес., 6 сот. – це 5 сот. і 10 десятків. І в нас ще є 3 дес. та плюс 10 дес., буде 13дес., від 13 віднімаю 8, буде 5, записую під десятками. Сотень залишилося 5, віднімаю від них 2, отримуємо 3, записуємо під сотнями. Виконую перевірку – додаю до різниці зменшуване.

Номер слайду 15

Завдання 4 (1) с. 66 підручника Обчисли з коментуванням327 – 146 449 – 273 725 - 452 936 - 886

Номер слайду 16

Завдання 8, с. 68 підручника Розв'яжи задачу (усно)Писар узяв книгу в бібліотеці 17 січня і має її повернути до 30 січня. Скільки щонайбільше днів Писар може тримати книгу? 30 – 17 =13 (дн.)Відповідь: 13 днів щонайбільше Писар може тримати книгу.

Номер слайду 17

Завдання 9, с. 68 підручника Розв'яжи задачу. Поки козачки були в бібліотеці, Відчайдух встиг прочитати 8 сторінок журналу «Пізнайко», а Дзиґа за цей час прочитав 5 аркушів журналу «Всезнайко». Хто прочитав більше – Відчайдух чи Дзиґа? 1) 5 * 2 =10 (ст.)прочитав Дзиґа.10>8 Відповідь: Дзиґа прочитав більше за Відчайдуха.

Номер слайду 18

Завдання 10 , с. 69 підручника Розглянь бібліотечний каталог словників. Дай відповіді на запитання. Запиши усі круглі числа серед номерів словників. Назви серед номерів число, у якому сотень, десятків і одиниць є порівну. Прочитай, як дізнатися кількість орфографічних словників у бібліотеці. Визнач кількість тлумачних словників; словників іншомовних слів. 3-А клас узяв для уроку словники з номерами від 216 по 229. Скільки і яких словників узяв 3-А клас для уроку? 3-Б клас узяв для уроку книги з номерами 170–172, 597– 602. Скільки серед них є словників і яких?

Номер слайду 19

Завдання 11, с. 69 підручника Розв'яжи задачу У бібліотеці художніх книг на 580 більше, ніж навчальних. Художні книги розташовані по 30 штук на кожній із 30 полиць. Навчальні книги стоять на 8 полицях, порівну на кожній. Скільки навчальних книг на одній полиці?30 * 30 = 900 (кн.)художніх;900 -580 = 320 (кн.) навчальних;320 : 8 = 40 (кн.) на 1 полиці. Відповідь: 40 книг

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку LEGO

Номер слайду 22

Підсумок уроку. Вправа «Інтерв’ю»Чого ви навчились на уроці?Чи було вам важко? Якщо так, в чому саме? Продовжте речення. Тепер я знаю, що …

pptx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
1181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку