Презентація Узагальнення та систематизація знань з теми: « Прислівник» (Мовознавча гра-квест)

Про матеріал

Даний урок є узагальнюючим етапом системи уроків з теми «Прислівник як незмінна самостійна частина мови». Мною було обрано тип уроку формування практичних умінь і навичок, урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок. Форма роботи: мовознавча квест-гра. При плануванні враховано те, що учні мають навички аналізу та узагальнення матеріалу, роботи в парах, групах, роботи з комп'ютером (безпосередньо з тестами, створеними за допомогою платформи KAHOOT!)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

‹#›Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань з теми: « Прислівник»(Мовознавча гра-квест)Вдень. Прекрасно. Яскраво. УвечеріНа-гора. Швидко. Прислівник. Українська мова. 7 клас. Автор: учитель української мови та літератури СЗШ І-ІІІ ст.№4 м. Гайсина Вінницької обл. Наталія Немировська

Номер слайду 2

‹#›Мета уроку:закріпити знання про прислівник ; закріпити уміння та навички правильно використовувати у мовленні і писати прислівники;розвивати творчі здібності;виховувати повагу до любов до рідного слова . Девіз нашого уроку такий: Думати швидко Виконувати чітко Творчо працювати Каліграфічно писатиppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 3

‹#›Правила мовознавчого квесту1. Усі учасники квесту діляться на дві команди. 2. Наша гра поділяється на три етапи: І- теоретичний; ІІ- практичний; ІІІ- творчий, ІV - тестування.3. Кожний етап містить декілька завдань, кожне завдання умовно позначене певною мудрою порадою від відомих українців. Словникова робота Квест (від англ. quest - пошук, пошуки пригод) - це гра-випробування ерудованості, начитаності та уміння змагатися у команді.

Номер слайду 4

‹#›Етапи квест-гри “Прислівник”Мудра павутинка. Прислівникова мозаїка. Синонімічні забавки. Орфографічна хвилинка. Відбий атаку. Знайди зайве“Рекламний ролик”Підсумкове тестування. Оголошення теми та мети уроку. Підсумки уроку

Номер слайду 5

{6 FC6 D739-30 DD-425 F-BD11-9 F6445 DB5 ACB}Картка 1. Яка частина мови називається прислівником?А. Самостійна незмінна частина мови, що виражає ознаку дії, стану або ознаку іншої ознаки. Переходьте до картки 7. Б. Самостійна частина мови, яка вказує на ознаку предмета. Переходьте до картки 5. Картка 2 Яким членом речення найчастіше виступає прислівник?А. означенням. Переходьте до картки 5 Б. обставиною. Переходьте до картки 1 В. підметом. Переходьте до картки 8 Картка 3 На які питання відповідають прислівники?А. як? де? коли? звідки?Переходьте до картки 11. Б. який? котрий?Переходьте до картки 2 В. що роблячи? що зробивши?Переходьте до картки 6 Картка 4 До якого розряду належить прислівник “босоніж”?А. якісно-означальний. Переходьте до картки 8 Б. способу діїПереходьте до картки 8 В. обставинний часу. Переходьте до картки 5 Картка 5 Укажіть речення, в якому виділене слово прислівник. А. Догана мудрого більше стоїть, як похвала дурного. Переходьте до картки 4 Б. Більше діло роби гуртом. Переходьте до картки 9 Картка 6 На які розряди поділяється прислівник?А. якісні, відносні та присвійніПереходьте до картки 9 Б. якісно-означальні, часу, мети, місця, причини. Переходьте до картки 5. Картка 7 Від яких прислівників утворюється ступінь порівняння?А. від прислівників способу дії. Переходьте до картки 1 Б. від якісно-означальних. Переходьте до картки 11 Картка 8 Прислівниками є всі слова рядка: А. А пліч-о-пліч, опівдні, дехто. Переходьте до картки 11 Б. збоку, завглибшки, ніколи. Переходьте до картки 10 Картка 9 Як пишеться прислівник казна//де ?А. разом. Переходьте до картки 4 Б. через дефіс. Переходьте до картки 12 Картка 10 Скільки прислівників в реченні? Щоб часом дарма не блудить, чужого розуму питайся. А. один. Переходьте до картки 12 Б. два. Переходьте до картки 3 Картка 11 Правильно утворено ступінь порівняння прислівника в рядку: А. найбільш актуальніше. Переходьте до картки 1 Б. найбільш зручно. Переходьте до картки 9 Картка 12 Чим відрізняється прислівник від інших самостійних частин мови?А. змінюється за особами Переходьте до картки 3 Б незмінний. Переходьте до картки 6‹#›Мудра павутинка. Прислівник. Ключ: 1. 7. 11. 9. 12. 6. 5. 4. 8. 10. 3. 11 Або: 1 А 2 Б 3 А 4 Б 5 А 6 Б 7 Б 8 Б 9. Б 10 Б 11 Б 12 Бppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 6

Роби справу чесно, з душею — і твоє до тебе прийде. Треба бути терплячим, але істину золотих слів для нинішнього покоління закривають золоті гори. Богдан Ступка

Номер слайду 7

{F90 AFD54-4 CF3-4361-8 DA0-D60 FFD31 D0 C6}Розряд за значенням. Запитання, на які відповідають прислівники. Приклади. Прислівники способу діїКрасиво, високо, тихо, так, по-нашому, по-дитячому, спросоння. Скільки? в якій мірі? як багато? наскільки? надзвичайно швидко, недостатньо активний, дуже високий. Прислівники часу. Де? куди? звідки? в якому напрямку?Навколо, тут, скрізь, усюди, лісом, праворуч, згори, здалека, униз. Чому? Через що?Прислівники мети наперекір, навмисне, назло, нащо. Прислівникова мозаїка. Як? Яким способом?Прислівники міри та ступеня. Коли? Відколи? До якої пори? Щодня, вчора, післязавтра Місця. Причини. Згарячу, нанароком. З якою метою? Навіщо?

Номер слайду 8

‹#›

Номер слайду 9

‹#›

Номер слайду 10

{F90 AFD54-4 CF3-4361-8 DA0-D60 FFD31 D0 C6}Прислівник. Фразеологізм. Несподівано. Ніколи Легко Давнодуже уважнодалеко як-небудьневідомо, як буде. Весела естафета “Синонімічні забавки”Довідка: як собаці муху з’їсти; за царя Гороха; де Макар телят не пас ; п'яте через десяте; як грім з ясного неба; від букви до букви; вилами по воді писано; коли рак на горі свисне.‹#› як грім з ясного неба коли рак на горі свисне.як собаці муху з’їстиза царя Горохавід букви до буквиде Макар телят не пас п'яте через десятевилами по воді писаноppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 11

‹#›r

Номер слайду 12

Орфографічна хвилинка {6 FC6 D739-30 DD-425 F-BD11-9 F6445 DB5 ACB}Разом. Окремо. Через дефіс. Подані слова записати у відповідну колонку, пояснюючи правило. На..багато, у..сні, з..верху, без..вісти, врешті..решт, по..весняному, по..англійськи, не..як..слід, по..жіночому, по..біч, з..гарячу, на..живо, на..відмінно, так..сяк, з..замолоду, на..славу, по..стонському,до..нині. Якщо правильно записати слова, то, підкресливши третю літеру від початку кожного прислівника, можна прочитати початок афоризма Григорія Сковороди: “..., навiть найлегше”.‹#›

Номер слайду 13

{CAF6 F4 E5-B48 A-4 D7 A-AFF8-FBB15056 B915}Разом. Окремо. Через дефіснабагатоу сніврешті-рештзверхуне як слідпо-весняномубезвістина відміннопо-англійськипобічна славупо-жіночомузгарячутак-сякнаживопо-естонськомуззамолодудониніВідповіді‹#›

Номер слайду 14

“Без бажання все важке, навіть найлегше”Григорій Сковорода‹#›

Номер слайду 15

Відбий атаку ( робота із картками)Прочитати прислівники та швидко відбити атаку, підіймаючи синю картку, якщо утворюється ступінь порівняння, і червону, якщо не утворюється. Влітку,прекрасно, щоденно, розумно,,, погано, довіку,гарно,навесні, доречно, мало, донині, добре, мудро,змолоду,сумлінно,щороку, весело,весело.‹#›

Номер слайду 16

«Доля випробовує тих, хто надумав дійти якої великої мети. І вона на їх життьовім шляху усякі перешкоди-незгоди підсовує...» Катерина Білокур‹#›

Номер слайду 17

‹#›Гра “Знайди зайве”Поясни свій вибір1. Спросоння, навмання, наодинці, по-перше, четверо.2. Зненацька, поодинокий, зависокий, недбалий, живий.3. Вгорі, наживо, подвоїти, щиро, похапцем.4. По-весняному, по-перше, навприсядки, широко, по козацькому.5. Радісно, заздрісно, щоденно, прекрасно, совісно.6. Сам на сам, рік у рік, хоч-не-хоч, раз у раз.ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 18

‹#›Добру науку приймай, хоч її від простого чуєш; злої ж на ум не бери, хоч би й святий говорив... Іван Франко

Номер слайду 19

‹#›Творча пауза “Рекламний ролик”Групам пропонується створити “рекламний ролик” на одну із тем, використовуючи чим більше прислівників. Представник кожної групи прокручує “ролик”, а інші учні уважно слухають і на кожен прислівник підіймають картку. !!!Ролик, який набере найбільше карток, буде ухвалений. Реклама цікавого україномовного фільма (Наприклад, “Іван Сила”)Реклама відкриття розважального центру для дітей ( Наприклад, “Холідей”)ppt_x

Номер слайду 20

‹#›Віддай людині крихітку себе. За це душа поповнюється світлом. Ліна КОСТЕНКО

Номер слайду 21

‹#›Не дивіться на Україну, як на землю своїх батьків. Дивіться на неї, як на землю своїх дітей. І тоді прийдуть зміни.. Святослав Вакарчук. Доля випробовує тих, хто надумав дійти якої великої мети. І вона на їх життьовім шляху усякі перешкоди-незгоди підсовує…Катерина Білокур. Без бажання все важке, навіть найлегше. Григорій Сковорода. Міняйте світ до кращого, дбайте про нього, бо ви в ньому живете. Кузьма Скрябін. Віддай людині крихітку себе. За це душа поповнюється світлом. Ліна КОСТЕНКОДобру науку приймай, хоч її від простого чуєш; злої ж на ум не бери, хоч би й святий говорив… Іван Франко. Роби справу чесно, з душею — і твоє до тебе прийде. Треба бути терплячим, але істину золотих слів для нинішнього покоління закривають золоті гори. Богдан Ступка. Мудрі цитати від відомих українцівppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 22

‹#›Тестування кахот

Номер слайду 23

‹#›Домашні витребеньки:Інструкція до виконання вправ: Виконайте тестиhttp://natalianemirovska.blogspot.com/2016/04/7.html. Виконайте вправи http://Learning. Apps.org/view2127744 Зробіть знімок (скріншот) виконаної вправи. Надішліть на електронну скриньку nemirovskanatalia@gmail.com

Номер слайду 24

‹#›Дякую за увагу! Вчитель української мови та літератури Наталія Немировська

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Горностай Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Якименко Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Українська мова 7 клас (Голуб Н.Б., Шелехова Г.Н., Новосьолова В.Н., Ярмолюк А.В.)
Додано
9 липня 2018
Переглядів
7465
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку