Дана презентація розроблена для проведення уроку основ здоров'я у 8 класі зі здобувачами освіти з порушеннями слуху. В презентації представлені різні форми та методи роботи.
Узагальнення знань: «Безпека в побуті й навколишньому середовищі». Н. ШУТКО
Номер слайду 2
Вправа «Запитання – відповідь»1. Назвіть учасників дорожнього руху.2. Чому важливо організувати дорожній рух?3. Назвіть основні групи чинників ризику, що спричиняють аварії на дорогах.4. Назвіть функції правоохоронних органів України щодо збереження життя і здоров’я громадян.5. Наведіть приклади зниження чинників ризику дорожньої аварійності.6. Поясніть, що таке «трикутник безпеки».7. Чому потрібно додержуватися Правил дорожнього руху?8. Розкажіть, як ви переходите регульовані та нерегульовані перехрестя; вузькі та інші складні ділянки дороги.
Номер слайду 3
Ситуаційні завдання. Хто матиме пріоритет у русі?1. Під час велосипедної прогулянки ви маєте проїхати перехрестя.2. На пішохідному переході одночасно дозволено рух пішоходам і автомобілям.3. Рух дозволено одночасно трамваю та автомобілю. Які вказівки виконувати насамперед?1. На перехресті дорожній рух регулює регулювальник, але сигнали світлофора працюють.2. Поряд з постійним знаком «Рух тільки прямо» встановлено тимчасовий знак «Рух заборонено». Дорожня розмітка свідчить, що рух прямо дозволено.
Номер слайду 4
Моделюйте — набувайте життєвих навичок. Розгляньте малюнки. Визначте пріоритетність дорожнього руху в кожній наведеній ситуації.
Номер слайду 5
Розгляньте фотоілюстрації. Які правила для мотоциклістів і пасажирів мотоцикла порушено? Як діяли б ви?
Номер слайду 6
Ситуаційні завдання. Що порадите підліткам у наведених ситуаціях? Як діятимете ви?1. Підлітки п’ють воду з водойми біля поля.2. На підприємстві сталася аварія, річка поблизу населеного пункту забруднена. Але хлопці будь-що-будь вирішили купатися.3. Дівчата вирішили готувати їжу, але не звернули уваги, що з крана тече вода жовтуватого кольору.4. Після аварійного викиду стічних вод у водоймі багато риби спливло на поверхню. Компанія підлітків вирішила зварити юшку із цієї риби.
Номер слайду 7
Моделюйте — набувайте життєвих навичок1. Розгляньте фотоілюстрації. Яких правил додержуватиметеся, щоб зберегти здоров’я?
Номер слайду 8
2. Чи вірите ви в існування «живої» і «мертвої» води? Дізнайтеся, яку воду вважають «живою», а яку — «мертвою».
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Моделюйте — набувайте життєвих навичок. Розгляньте фотоілюстрації. Як діятимете ви в наведених ситуаціях? Яких правил додержуватиметеся, щоб зберегти здоров’я? Чому?
Номер слайду 11
Ситуаційні завдання. Що порадите підліткам у наведених ситуаціях?1. Дівчина зірвала грушу з дерева поблизу автомагістралі і хоче з’їсти її.2. Хлопці вирішили зібрати гриби і ягоди недалеко від промислового підприємства.
Номер слайду 12
Моделюйте — набувайте життєвих навичок. Розгляньте малюнки Герлуфа Бідструпа. Як діятимете ви в наведеній ситуації? Яких правил додержуватиметеся, щоб зберегти здоров’я? Чому?
Номер слайду 13
Перейдіть за посиланням та пройдіть тестування. Бажаю успіхів.https://naurok.com.ua/test/bezpeka-v-pobuti-y-navkolishnomu-seredovischi-8-klas-525840.html
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Джерела: Підручник Основи здоров’я 8 клас Т. Є. Бойченкоhttps://naurok.com.ua/test/bezpeka-v-pobuti-y-navkolishnomu-seredovischi-8-klas-525840.html