В даній презентації зібрані приклади на яких повністю показано всі завдання по заданій темі нерівності.Показано, як розв'язують різні види нерівностей їх обгрунтоване пояснення.В кінці презентації тестові завдання по віій темі 12 титань на 12 балів.
Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати,розвивати самоаналіз. Формувати вміння застосовувати теоретичні відомості на практиці при розв’язуванні прикладних задач. Поглибити знання про способи розв’язуванялінійних нерівностей з однією змінною,та нерівностей з модулем. Мета уроку: Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Продовжити формувати уміння розв’язувати систем лінійних нерівностей з однією змінною та подвійних нерівностей .
“Бліц - опитування ”( математичний диктант).1. Наведiть приклади нерiвностей з однiєю змiнною.2. Що називається розв’язком нерiвностi з однією змiнною?3. Що означає розв’язати нерiвнiсть з однiєю змiнною?5. Сформулювати означення об’єднання множин.6. Сформулювати означення об’єднання числових роміжків.4. Якi нерiвностi називаються рiвносильними?
Виконання усних вправ ( за підручником стр.58 - 59).1. Чи є розв’язком нерівності х + 2 > 7 число:2. Запишіть проміжки, зображені на малюнках 30-33:3. Які з нерівностей є лінійними з однією змінною: Виконання письмових вправ ( за підручником стр.58 - 59).№4.(3) Відомо, що х > у. Порівняйте: 3.-х і –у; В-дь: 3) х < у.№ 5(2). Розв’яжіть нерівність: 3х-4 > х+8. В-дь: 2) х > 6; ( 6;+∞).№ 7(1). Дано: 5 < а < 10 і 2 < b < 4. Оцініть значеня виразу:1) 3а - b. Відповідь: 1). 13 < 3а – b < 26.
Тестове завдання 1. Відомо,що а < b. Якому з чисел може дорівнювати різниця а – b :а) 6; б) 0,3; b) -1,2; г) -3.2. Відомо,що х > у, вкажіть правильну рівність:а) х-2 > у-2; б) - х > -у ; b) 5х < 5у; г) у - 2 > х - 2. 3. Розв'язком якої нерівності є число -3?а) 5х+1>0; б) – х + 7 > 0; b) -2х -1 < 0; г) -2х + 5 > 0.b) -1,2;а) х-2 > у-2;б) -Х+7>0;4. Множиною розв’язків нерівності Зх + 6 < 0,є:а) (-∞; -2);5. Порівняйте числа:
6. Вимірявши довжину а і ширину b прямокутника (у сантиметрах),знайшли,що2,1 < а < 2,2 і 1,7 < b < 1,8. Оцініть периметр прямокутника.а) 7,6 < P <8,0; б) 3,8 < Р < 4,0; b) 1,7 < Р < 4,0; г) -1,7 < Р < 4,0 а) 7,6 < P <8,0; 7. Розв’язком нерівності -3х < 12 є проміжок:а) [- 4; + ∞); б) ( - 4; + ∞); b) ( 4; + ∞); г) ( -∞; - 4).б) ( - 4; + ∞); 8. Розв’яжіть систему нерівностей:а) (-4;2,5); б) [ -4; 2,5]; b) (-4; 2,5 ]; г) [-4; 2,5].а) (-4;2,5); 9. Порівняйте числа:;;
10. Розв'яжіть нерівність : |x |≤ 10.а) (-10;+∞); б) [ -10; 10 ]; b) ( 10 ; + ∞); г) [ 10; -10].б) [ -10; 10 ]; 11. Розв'яжіть нерівність: 5( 3 – у) – 4( у + 2 ) ≥ 43. а) (- ∞; - 4); б) ( - ∞; -4 ]; b) ( - ∞; 4); г) ( - ∞; - 4).b) ( - ∞; 4); 12. Назвіть проміжок зображений на малюнку:а) ( -∞ ; 4,2); б) (- ∞; 4,2 ]; b) ( 4,2; +∞); г) [ 4,2; + ∞).б) (- ∞; 4,2 ];