В даній презентації зібрані приклади на яких повністю показано всі завдання по заданій темі нерівності.Показано, як розв'язують різні види нерівностей їх обгрунтоване пояснення.В кінці презентації тестові завдання по віій темі 12 титань на 12 балів.
Урок № 14 Розділ 1. Тема: Узагальненя та системетизація знань,підготовка до тематичної контрольної роботи.(Тестові завдання).
Номер слайду 2
КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr
Номер слайду 3
Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати,розвивати самоаналіз. Формувати вміння застосовувати теоретичні відомості на практиці при розв’язуванні прикладних задач. Поглибити знання про способи розв’язуванялінійних нерівностей з однією змінною,та нерівностей з модулем. Мета уроку: Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Продовжити формувати уміння розв’язувати систем лінійних нерівностей з однією змінною та подвійних нерівностей .
Номер слайду 4
Тип уроку : узагальнення та систематизація. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.
Номер слайду 5
Відповіді до д/з: Провірка готовності учнів до уроку: Відповіді до домашньої контрольної роботи. Завдання 1. 1) х > -1; (-1;+ ∞); 2) х < 5; ( -∞; 5). Завдання 2. ( -∞; -2)Завдання 3. – 4 < х < 6; (-4; 6).
Номер слайду 6
“Бліц - опитування ”( математичний диктант).1. Наведiть приклади нерiвностей з однiєю змiнною.2. Що називається розв’язком нерiвностi з однією змiнною?3. Що означає розв’язати нерiвнiсть з однiєю змiнною?5. Сформулювати означення об’єднання множин.6. Сформулювати означення об’єднання числових роміжків.4. Якi нерiвностi називаються рiвносильними?
Номер слайду 7
Виконання усних вправ ( за підручником стр.58 - 59).1. Чи є розв’язком нерівності х + 2 > 7 число:2. Запишіть проміжки, зображені на малюнках 30-33:3. Які з нерівностей є лінійними з однією змінною: Виконання письмових вправ ( за підручником стр.58 - 59).№4.(3) Відомо, що х > у. Порівняйте: 3.-х і –у; В-дь: 3) х < у.№ 5(2). Розв’яжіть нерівність: 3х-4 > х+8. В-дь: 2) х > 6; ( 6;+∞).№ 7(1). Дано: 5 < а < 10 і 2 < b < 4. Оцініть значеня виразу:1) 3а - b. Відповідь: 1). 13 < 3а – b < 26.
Номер слайду 8
Тестове завдання 1. Відомо,що а < b. Якому з чисел може дорівнювати різниця а – b :а) 6; б) 0,3; b) -1,2; г) -3.2. Відомо,що х > у, вкажіть правильну рівність:а) х-2 > у-2; б) - х > -у ; b) 5х < 5у; г) у - 2 > х - 2. 3. Розв'язком якої нерівності є число -3?а) 5х+1>0; б) – х + 7 > 0; b) -2х -1 < 0; г) -2х + 5 > 0.b) -1,2;а) х-2 > у-2;б) -Х+7>0;4. Множиною розв’язків нерівності Зх + 6 < 0,є:а) (-∞; -2);5. Порівняйте числа:
Номер слайду 9
6. Вимірявши довжину а і ширину b прямокутника (у сантиметрах),знайшли,що2,1 < а < 2,2 і 1,7 < b < 1,8. Оцініть периметр прямокутника.а) 7,6 < P <8,0; б) 3,8 < Р < 4,0; b) 1,7 < Р < 4,0; г) -1,7 < Р < 4,0 а) 7,6 < P <8,0; 7. Розв’язком нерівності -3х < 12 є проміжок:а) [- 4; + ∞); б) ( - 4; + ∞); b) ( 4; + ∞); г) ( -∞; - 4).б) ( - 4; + ∞); 8. Розв’яжіть систему нерівностей:а) (-4;2,5); б) [ -4; 2,5]; b) (-4; 2,5 ]; г) [-4; 2,5].а) (-4;2,5); 9. Порівняйте числа:;;
Домашнє завдання. Повторити змiст понять, вивчених на попередніх уроках, а також повторити схеми дiй, складених для розв’язування лінійних нерівностей з одією змінною.
Номер слайду 12
Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…