Презентація "Види та жанри театрів"

Про матеріал
Мета: - ознайомити з видами та жанрами театрального мистецтва; - розвивати вміння співставляти театральні жанри; - виховувати інтерес та ціннісне ставлення до театральних жанрів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Види та жанри театрів. Підготувала студентка групи П-42 Гірняк Марія

Номер слайду 2

Мета:- ознайомити з видами та жанрами театрального мистецтва;- розвивати вміння співставляти театральні жанри;- виховувати інтерес та ціннісне ставлення до театральних жанрів.

Номер слайду 3

1. Ознайомити студентів з театром як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними зтеатром.2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.3. Збагатити активне мовлення студентів новими словами.4. Творчо опрацювати та інсценізувати виставу. Завдання:

Номер слайду 4

Театр, трагедія, комедія , трагікомедія, драма, опера, балет, оперета, мюзикл, театр ляльок, театр тіней, музичний театр, драматичний театр, театр маріонеток, пальчиковий театр, пантоміма, рок-опера, театр абсурду, епічний театр, народний театр, фентезі. Словник

Номер слайду 5

Театр -вид сценічного мистецтва, що відображає життя в сценічній дії, яку виконують актори перед глядачами, а також установа, що здійснює сценічні вистави певним колективом артистів і приміщення, будинок, у якому відбуваються вистави.

Номер слайду 6

Які види мистецтв об’єднує в собі театр?Літературу (вистави ставляться за літературними сюжетами)Музику ( у виставах присутній музичній супровід та вокал )Образотворче мистецтво (створення декорацій)Декоративно-ужиткове мистецтво ( костюми акторів)Хореографію ( актори у виставах танцюють)

Номер слайду 7

З історії театру: Давня Греція

Номер слайду 8

З історії театру: Давній Рим

Номер слайду 9

З історії театру: Театр Корифеїв

Номер слайду 10

Театральні професії:режисеравторихудожник-постановниккомпозитордиректордиригент /муз.директорхореографихудожник-дизайнерсвітловикхудожник-костюмердраматургиакториспіваки-соліститанцюристихороркестрзвукорежисерконцертмейстерсвітлорежисерсуфлергримеримасовка-статисти

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Основні види театів

Номер слайду 13

І це ще не все……. Абсурду. Авторський. Аматорський. Вуличний. Вертеп. Монотеатр. На водіПересувний. ПісніПоезіїПолітичний. Східний. Танцю. Радіотеатр. Вогню. Звірів. Камерний. Молодіжний

Номер слайду 14

Не існуючі сьогодні…АГІТАЦІЙНИЙІМПЕРАТОРСЬКИЙКОМЕДІЯ ДЕЛЬ АРТЕКРІПОСНИЙМІРАКЛЬМОРАЛІТЕСКОМОРОХІВШЕНЕДЖАТАЯРМАКОВИЙ

Номер слайду 15

ПОПУЛЯРНІ СЬОГГОДНІ…. СВІТЛО-МУЗИЧНИЙТЕАТРАЛІЗОВАНІ ШОУЖИВИЙ ТЕАТР ТІНЕЙВЕЛЕТНІВВОГНЮРОБОТІВ

Номер слайду 16

ОПЕРА- ВИД ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА, У ЯКОМУ СЦЕНІЧНА ДІЯ ТІСНО СПЛІТАЄТЬСЯ З ВОКАЛЬНОЮ І ОРКЕСТРОВОЮ МУЗИКОЮ. БАЛЕТ – ТАНЦЮВАЛЬНА ТЕАТРАЛЬНА ВИСТАВА, У ЯКІЙ МУЗИКА, ПОРЯД З ТАНЦЕМ ВІДІГРАЄ ВАЖЛИВУ РОЛЬ У РОЗКРИТТІ СЮЖЕТУ.

Номер слайду 17

ТЕАТРИ ОПЕРИ ТА БОЛЕТУ НАЙЧАСТІШЕ ІСНУЮТЬ В ОБ’ЄДНАНІЙ ФОРМІ.

Номер слайду 18

І. Борко. Національна опера України Дж. Верді «Набукко» - УРИВОК

Номер слайду 19

ДРАМАТИНИЙ ТЕАТР- ОДИН З ОСНОВНИХ ВИДІВ ТЕАТРУ. СПЕКТАКЛЬ В ДРАМАТИЧНОМУ ТЕАТРІ ГРУНТУЄТЬСЯ НА ЛІТЕРАТУРНОМУ ТВОРІ – ДРАМІ ЧИ СЦЕНАРІЇ. ОСНОВНИМ ЗАСОБОМ ВИРАЗНОСТІ ДЛЯ АРТИСТА ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ, ПОРЯД З ФІЗИЧНИМИ ДІЯМИ Є МОВА.

Номер слайду 20

Національний академічний драматичний театр ім. І. Франка_УРИВОК «Весілля Фігаро»

Номер слайду 21

ТЕАТР ПАНТОМІМИ- МІМІЧНИЙ АКТОР ОДИН З НАЙДРЕВНІШИХ ВИДІВ СЦЕНІЧНОГО МИСТЕЦТВА, В ЯКОМУ ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ СТВОРЮЄТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МІМІКИ, ЖЕСТІВ, ПЛАСТИКИ ТІЛА ТА МУЗИЧНОГО СУПРОВОДУ.

Номер слайду 22

ЗРАЗКОВИЙ ТЕАТР СТУДІЯ ПАНТОМІМИ І ПЛАСТИКИ «БЕЗ СЛІВ» УРИВОК ВИСТАВИ «Маріонетки»

Номер слайду 23

ТЕАТР ТІНЕЙТеатр тіней використовує великий напівпрозорий екран і кольорові плоскі маріонетки, якими керують на тонких паличках. Маріонеток доторкають до екрану ззаду і вони стають видимими для глядача.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Опере́та (італ. operetta — маленька опера) — музично-сценічна вистава переважно розважального характеру, що поєднує монологічне і діалогічне мовлення з вокальною та інструментальною музикою, танцювальне мистецтво й естрадні прийоми. Оперети пишуться на комічний сюжет, музичні номери в них коротші, ніж у оперних. В цілому музика оперети носить легкий, розважальний характер, однак напряму наслідує традиції академічної музики.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Кабукі (яп. 歌舞伎, букв. «пісня, танець, майстерність») — один з видів традиційного театру Японії. Становить синтез співу, музики, танцю і драми, виконавці використовують складний грим і костюми з потужним символічним навантаженням

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Рок-опера — музично-драматичний жанр, основою якого є рок-музика, а коріння пов'язане з мюзиклом. 

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Епічний театр Особливості та теоретичні засади: -в основі драми - розповідь, а не дія; -відкритий фінал (конфлікт не розв'язано); -п'єса не наслідує життя, це лише сценічна замальовка; -переважає жанр драми; -широке використання запозичених сюжетів; -"ефект очуження" (буденне явище змальовується по-новому, здається дивним).

Номер слайду 32

Народний театр. Театр, заснований на матеріалі усної народної творчості (скоморохи, вертеп, райок, балаган, петрушка).

Номер слайду 33

Театр абсурду. Безглузді інтриги, діалоги, що повторюються, й безцільна балаканина, драматична непослідовність дій, все має одну мету — створення казкового, а, можливо, й жахливого настрою.

Номер слайду 34

Театр маріонеток має свій неповторний високохудожній почерк, традиції та креативний підхід у спілкуванні з глядачем. Творчий пошук колективу театру зосереджено на створенні оригінальних вистав для дітей та дорослих за творами світової літератури та українського фольклору.

Номер слайду 35

Театр ляльок. Художній образ створюється діями ляльок, їх пластичними особливостями і промовою актора.

Номер слайду 36

Мюзикл. Сплав європейських і американських традицій музичної комедії з джазом, рок-музики.

Номер слайду 37

Гра « Дешифрувалинк»

Номер слайду 38

Який вид театру?55364 62 224366 Опери та балету

Номер слайду 39

Який вид театру?36252647544 Драматичний

Номер слайду 40

Який вид театру?63266 494954 Театр ляльокppt_xppt_xxshearppt_x

Номер слайду 41

Який вид театру?525655452 Пантоміма

Номер слайду 42

Перейдіть за посиланням та виконайте вправи:https://learningapps.org/watch?v=p070fsrn320https://learningapps.org/watch?v=psnb3w9ok20https://learningapps.org/watch?v=pgfv6rep520https://learningapps.org/watch?v=p92a4qw1v20https://learningapps.org/watch?v=pg73forac20

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Правила поведінки у театрідрес-код: святковий одягфото/відео зйомки забороненіправило третього дзвоника означає початок виставиверхній одяг залишають у гардеробіпід час вистави не шуміти у залі, не їсти.в кінці вистави /акту акторам аплодують. Відвідування театрів, філармоній, виставок - свято, яке вносить у наше життя різноманітність і красу. А щоб воно не було затьмарене, ми повинні дотримуватися правил гарного тону й говорити на одній мові - мові вихованих людей. Приходьте в театр завчасно. Після того як Ви опорядитеся, у Вас ще повинне залишитися кілька хвилин, щоб придбати програмку й знайти свої місця в залі.

Номер слайду 46

Найвідоміші театри світу: Оперний театр Сан-Карло, Неаполь

Номер слайду 47

Найвідоміші театри світу: Концертний зал Уолта Діснея в Лос-Анджелесі

Номер слайду 48

Найвідоміші театри світу: Театр Мінак, Корнуол

Номер слайду 49

Найвідоміші театри світу: Театр королівської біржі, Манчестер

Номер слайду 50

Найвідоміші театри світу: Оперний фестиваль на плавучій сцені в Брегенці

Номер слайду 51

Найвідоміші театри світу: Національний центр виконавських мистецтв, Пекін

Номер слайду 52

Найвідоміші театри світу: Театр Колумба, Богота

Номер слайду 53

Найвідоміші театри світу: Сіднейський оперний театр

Номер слайду 54

Найвідоміші театри світу: Театр Ла Скала. Мілан. Італія

Номер слайду 55

Найвідоміші театри світу: Королівського театр Ковент-Гарден Лондон. Великобританія.

Номер слайду 56

Вправа-інтерв’ю «Що ти знаєш про театр?»Чи був ти колись у театрі?На якому спектаклі?Яка дія відбувалася у цьому спектаклі?Що тобі сподобалося (або не сподобалося) у спектаклі?Тобі сподобалися актори? Якщо ні, то чому?А тобі сподобався сам театр?Ти пішов би в театру ще раз?На яку виставу ти хотів би потрапити?Як ти гадаєш, а чому люди ходять в театру?А чи знаєш ти, як виник театр?Як ти гадаєш, хто відповідає за створення вистави?

Номер слайду 57

Гра «Жести»Студенти сідають колом. Кожен гравець має вигадати свій жест, наприклад, можна почухати вухо, помахати рукою, поплескати в долоні тощо. Потім один з учнів показує свій жест і одразу­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ – іншого учасника. Той, чий жест показали, має повторити його сам та також показати чужий. І так по колу. Якщо хтось збився, він вибуває з гри. Гра продовжуються доти, поки не залишаться два переможці.

Номер слайду 58

Гра «Відгадай героя»Заздалегідь підготуйте картки якогось кольору (наприклад, блакитного) та одну зелену. Покладіть їх у коробку та запропонуйте студентам по черзі витягнути картку. Той, хто витягне зелену, стає ведучим. Студент загадує будь-якого казкового персонажа та без слів показує його одногрупникам. Завдання глядачів ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– відгадати, про якого героя йдеться. Той, хто відгадав першим, стає ведучим.

Номер слайду 59

Вправа «Створи історію»Студенти дуже люблять вигадувати різні цікаві історії. Запропонуйте кожному з них вигадати власний сюжет про похід у театру та розказати його одногрупникам. Історія не обов’язково має бути масштабною, достатньо кількох речень. Ви були з студентами в театрі? Ускладніть завдання та попросіть їх вигадати продовження вистави, наприклад, подумати над тим, як склалася історія героїв після завершення дії на сцені. А потім розіграйте цей сюжет.

Номер слайду 60

Вправа «Театр тіней»Запитайте у студентів, які види театру їм відомі та розкажіть про таке цікаве мистецьке явище як театр тіней. Запропонуйте студентам подумати над тим, чи можна створити його у звичайних умовах коледжу і що для цього потрібно. Підкажіть та спрямуйте на правильний шлях, а потім запропонуйте пограти в театр тіней в аудиторії.

Номер слайду 61

Вправа «Скоромовки»Запитайте в студентів, чи не хотіли би вони стати акторами, та поясніть їм, що для того, щоб досягти цієї мети, необхідно довго тренуватися, зокрема, навчитися правильно вимовляти звуки. І зробити це можна за допомогою скоромовок! Роздайте студентам аркуші зі скоромовками та запропонуйте разом потренуватися. Кожен по черзі буде вимовляти скоромовку, а коли зіб’ється, може обрати одногрупника, який вимовить її за нього.

Номер слайду 62

Приклади скоромовок: Ой, збирала Маргаритка маргаритки на горі. Розгубила маргаритки Маргаритка у дворі. Ой, був собі коточок,Украв собі клубочок. Та й сховався в куточок. Кит кота по хвилях катав -Кит у воді, кіт на киті. Тигренятко з тигром-татом. Тренувалися стрибати. Крокодил до крокодила. Припливав просити мила,Бо набридло крокодилу. Умиватися без мила.

Номер слайду 63

Вправа «Намалюй афішу»Запропонуйте студентам подумати над тим, яку саме виставу їм би хотілося відвідати. А що можна зробити для того, щоб й інші люди захотіли на неї піти? Правильно, намалювати гарну афішу, яка привертатиме увагу! Як це зробити? Об’єднайте студентів у декілька груп по п’ять осіб – разом вони мають намалювати афішу. При цьому важливо, щоб кожен учасник висловив свою думку та брав участь у створенні малюнка.

Номер слайду 64

Отже, феномен театрального мистецтва пов'язаний з осмисленням художньої спадщини минулого, з творчими пошуками сучасних театральних діячів, які філософськи осмислюють світ і намагаються розкрити морально-психологічний стан особистості.

Номер слайду 65

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Юрченко Андрій
    Багатий матеріал, дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Немельяйнен Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Столовнік Ольга
    Дякую за змістовну презентацію.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
14519
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку