![]() |
Організаційний етап
Завдання уроку:
•розглянути органи виділення людини;
•вивчити будову та функції сечовидільної системи, механізм утворення сечі;
•зробити висновок про взаємозв’язок будови і функцій органів виділення.
Організаційний етап
Є уȟȐȳȠȳȠȖȟȭȥȳțȎȡȘ
ȀȎȱȚțȖȣȠȎȤȳȘȎȐȖȣ ǼȒțȳȱȬȳȕțȖȣȱȏȳȜșȜȑȳȭ ǥȐȟȳȝȞȜȤȓȚȖȕțȎȱȚȜ
DzȎȐȎȗȠȓȐȟȳȟȝȞȎȐȖ
ȐȳȒȘșȎȒȓȚȜ
ǽȞȜȏȳȜșȜȑȳȬȞȜȕȚȜȐȡ ȝȜȐȓȒȓȚȜ
![]() |
![]() |
Виділення відбувається лише в кишківнику. Обмін речовин – це поглинання їжі та виведення її рештків травною системою.
3. Виділення як етап обміну речовин здійснюється легенями, нирками, шкірою.
4. Функції виділення в обміні речовин здійснюють тільки нирки.
Сеча утворюється в нирках.
Шкіра не бере участь у виділенні як етапі обміну речовин.
Виділення – важливий етап обміну речовин.
Повідомлення теми, мети уроку та мотивація навчальпо - пізнавальної діяльності
Чи можна процес виділення
![]() |
Самостійна робота з підручником.
Повідомлення теми, мети уроку та мотивація навчальпо - пізнавальної діяльності ǽșȎțȡȞȜȘȡ
![]() |
2.Яка будова та функції сечовидільної системи?
3.Яка будова нефронів взаємопов’язана з їхніми функціями?
![]() |
![]() |
![]() |
ȍ²țȖȞȘȎǰȘȞȖȠȎȭBBBBBBBBȜȏȜșȜțȘȜȬǺȎȬȠȎȘȳȦȎȞȖȭȘ ȘȳȞȘȜȐȖȗȠȎȚȜȕȘȜȐȖȗȁȘȳȞȘȜȐȜȚȡȞȜȕȠȎȦȜȐȎțȳBBBBBBBBBBȎȡ
ȚȜȕȘȜȐȜȚȡBBBBBBBBBǸȞȜȐȡȚȓțȓȝȜȠȞȎȝșȭȱȝȜBBBBBBBBBȎ ȐȖȐȜȒȖȠȪȟȭȝȜBBBBBBBBBBǺȳȟȤȓȐȭȘȜȚȡȐȟȓȞȓȒȖțȡțȖȞȘȖȐȣȜȒȭȠȪ ȟȡȒȖțȖțȎȕȖȐȎȬȠȪBBBBBBBBBBBBBǻȎȗȚȓțȦȎȚȜȭȥȎȟȠȜȥȘȎȭȘȎ ȐȚȳȱȡȠȐȜȞȬȐȎȠȖȟȓȥȡțȎȕȖȐȎȱȠȪȟȭBBBBBBBBBBBǿȓȥȎȕȏȖȞȎȱȠȪȟȭȡ țȖȞȘȜȐȳBBBBBBBBȎȝȜȠȳȚȡȜȒțȡțȖȞȘȜȐȡBBBBBBBBBDzȎșȳȭȐȳȒȒȎȬ ȟȓȥȡȟȓȥȜȐȜȒȎȚ
![]() |
2. Які органи утворюють сечовидільну систему?
3. Яку будову має нирка?
4. Яку будову має нефрон?
5. Яку будову має нефрон?
6. Як відбувається реабсорбція?
7. Яка роль видільної системи у підтримці гомеостазу організму? .
![]() |
![]() |
![]() |
Підбиття підсумків уроку
ǾȓȢșȓȘȟȳȭ Інтерактивна вправа
“Випадкове колесо”
![]() |