Організаційний етап
Завдання уроку:
•розглянути органи виділення людини;
•вивчити будову та функції сечовидільної системи, механізм утворення сечі;
•зробити висновок про взаємозв’язок будови і функцій органів виділення.
Організаційний етап
Є уȟȐȳȠȳȠȖȟȭȥȳțȎȡȘ
ȀȎȱȚțȖȣȠȎȤȳȘȎȐȖȣ ǼȒțȳȱȬȳȕțȖȣȱȏȳȜșȜȑȳȭ ǥȐȟȳȝȞȜȤȓȚȖȕțȎȱȚȜ
DzȎȐȎȗȠȓȐȟȳȟȝȞȎȐȖ
ȐȳȒȘșȎȒȓȚȜ
ǽȞȜȏȳȜșȜȑȳȬȞȜȕȚȜȐȡ ȝȜȐȓȒȓȚȜ
Виділення відбувається лише в кишківнику. Обмін речовин – це поглинання їжі та виведення її рештків травною системою.
3. Виділення як етап обміну речовин здійснюється легенями, нирками, шкірою.
4. Функції виділення в обміні речовин здійснюють тільки нирки.
Сеча утворюється в нирках.
Шкіра не бере участь у виділенні як етапі обміну речовин.
Виділення – важливий етап обміну речовин.
Повідомлення теми, мети уроку та мотивація навчальпо - пізнавальної діяльності
Чи можна процес виділення
Самостійна робота з підручником.
Повідомлення теми, мети уроку та мотивація навчальпо - пізнавальної діяльності ǽșȎțȡȞȜȘȡ
2.Яка будова та функції сечовидільної системи?
3.Яка будова нефронів взаємопов’язана з їхніми функціями?
ȍ²țȖȞȘȎǰȘȞȖȠȎȭBBBBBBBBȜȏȜșȜțȘȜȬǺȎȬȠȎȘȳȦȎȞȖȭȘ ȘȳȞȘȜȐȖȗȠȎȚȜȕȘȜȐȖȗȁȘȳȞȘȜȐȜȚȡȞȜȕȠȎȦȜȐȎțȳBBBBBBBBBBȎȡ
ȚȜȕȘȜȐȜȚȡBBBBBBBBBǸȞȜȐȡȚȓțȓȝȜȠȞȎȝșȭȱȝȜBBBBBBBBBȎ ȐȖȐȜȒȖȠȪȟȭȝȜBBBBBBBBBBǺȳȟȤȓȐȭȘȜȚȡȐȟȓȞȓȒȖțȡțȖȞȘȖȐȣȜȒȭȠȪ ȟȡȒȖțȖțȎȕȖȐȎȬȠȪBBBBBBBBBBBBBǻȎȗȚȓțȦȎȚȜȭȥȎȟȠȜȥȘȎȭȘȎ ȐȚȳȱȡȠȐȜȞȬȐȎȠȖȟȓȥȡțȎȕȖȐȎȱȠȪȟȭBBBBBBBBBBBǿȓȥȎȕȏȖȞȎȱȠȪȟȭȡ țȖȞȘȜȐȳBBBBBBBBȎȝȜȠȳȚȡȜȒțȡțȖȞȘȜȐȡBBBBBBBBBDzȎșȳȭȐȳȒȒȎȬ ȟȓȥȡȟȓȥȜȐȜȒȎȚ
2. Які органи утворюють сечовидільну систему?
3. Яку будову має нирка?
4. Яку будову має нефрон?
5. Яку будову має нефрон?
6. Як відбувається реабсорбція?
7. Яка роль видільної системи у підтримці гомеостазу організму? .
Підбиття підсумків уроку
ǾȓȢșȓȘȟȳȭ Інтерактивна вправа
“Випадкове колесо”