Презентація "Віднімання раціональних чисел"

Про матеріал
Дану презентацію можна використати на уроках математики в 6 класі (НУШ) за підручником О.Істер
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ховдій В.О. вчитель математики Савинківського ліцею Корюківської міської ради Чернігівської області 2024

Номер слайду 2

ОБЧИСЛИТИ 12,5 + 17, 34 + (- 12, 5) + (-87,92) + (- 17,34) =

Номер слайду 3

5,37 17 -1 В Ї К И -87,92

Номер слайду 4

Розмістити числа в порядку спадання 5,37 17 -1 В Ї К И -87,92

Номер слайду 5

Розмістити числа в порядку спадання КИЇВ 5,37 17 -1 В Ї К И -87,92

Номер слайду 6

Графічний математичний диктант ^ так - ні

Номер слайду 7

Результати графічного математичного диктанту ^ так - ні ^1 ^2 -3 ^4 -5 -6 -7 ^8 -9 ^10

Номер слайду 8

Пригадайте Які числа називаються протилежними?

Номер слайду 9

ПРИГАДАЙМО https://learningapps.org/display?v=p0wuo4m6t24

Номер слайду 10

Пригадайте Як додати два від’ємних числа? Як додати два числа з різними знаками?

Номер слайду 11

ПРИГАДАЙМО https://wordwall.net/uk/resource/68493212

Номер слайду 12

45 – 34 = 11 Згадаємо: як називаються числа при відніманні?

Номер слайду 13

45 – 34 = 11 зменшуване від'ємник різниця Згадаємо: як називаються числа при відніманні?

Номер слайду 14

52 – 84 = ДАВАЙТЕ ВІДНІМЕМО

Номер слайду 15

Знання збираються по краплині, як вода в долині.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Те, що я встиг пізнати, - чудово. Сподіваюсь, таке ж чудове те, що мені ще доведеться пізнати. Сократ ДЕВІЗ УРОКУ

Номер слайду 18

Як знайти різницю двох чисел? У якому випадку різниця a - b є додатною? Від'ємною? Дорівнює 0? Сьогодні на уроці

Номер слайду 19

Чи можна від меншого числа відняти більше? 4 – 5 = ?

Номер слайду 20

Чи можна від меншого числа відняти більше? 4 – 5 = ?

Номер слайду 21

Чи можна від меншого числа відняти більше? 4 – 5 = ? 4 +(–5) = -1

Номер слайду 22

Щоб відняти від одного числа друге потрібно до зменшуваного додати число, протилежне від’ємнику. 

Номер слайду 23

Приклади виду a – b, де b > a 10 – 15 = 12 – 20,7 = 0 – 7 = 8 – 12 = 7 – 8 =

Номер слайду 24

Приклади виду a – (– b) 17 – (– 2,1) = 4 – (– 21,2) = 4 – (– 2) = 12 – (– 12) = 17 – (– 1) =

Номер слайду 25

Приклади виду – a – (– b) – 3 – (– 12) = – 1 – (– 3) = – 1 – (– 9) = – 7 – (– 7) = – 13 – (– 8) =

Номер слайду 26

Приклади виду – a – b – 4 – 1 = – 2 – 3 = – 2,9 – 4,5 = – 12,3 – 7 = – 14,7 – 17,4 =

Номер слайду 27

ЗАПОВНИТИ ТАБЛИЦЮ

Номер слайду 28

ЗАПОВНИТИ ТАБЛИЦЮ

Номер слайду 29

-17 - (-2) І група ІІ група 19 – … -14 - … -33 - … …- 60 …- (-3) … - (-13) … - (-70) … - 49 -14 - … -78 - … Порівняйте

Номер слайду 30

-17 - (-2) І група ІІ група 19 – (-15) … -14 – 34… -33 – (-48)… 15…- 60 (-45)…- (-3) -42 -15… - (-13) -2… - (-70) 68… - 49 -14 - …19 -78 - …-33 -45 Порівняйте

Номер слайду 31

-17 - (-2) І група ІІ група 19 – (-15) … -14 – 34… -33 – (-48)… 15…- 60 (-45)…- (-3) -42 -15… - (-13) -2… - (-70) 68… - 49 -14 - …19 -78 - …-33 -45 Порівняйте >

Номер слайду 32

Найтепліша країна - це Лівія, там температура досягає +56 градусів. Найбільш низька температура в Антарктиді -88. Обчислити різницю між найбільшою і найменшою температурою на Землі?

Номер слайду 33

Мертве море знаходиться на висоті – 425 м відносно рівня Світового океану. Каспійське море, що є найбільшим у світі озером, знаходиться на висоті – 28 м відносно Світового океану. На скільки рівень Каспійського моря вищий за рівень Мертвого моря?

Номер слайду 34

Ртуть плавиться при температурі – 38,9 ̊С, а мідь – при температурі 1083,4 ̊С. На скільки градусів температура плавлення міді вища за температуру плавлення ртуті?

Номер слайду 35

ПРИГАДАЙТЕ ГОЛОВНЕ

Номер слайду 36

Замініть зірочки знаками «+» або «-» так, щоб утворились правильні рівності: а) 7,2 * (-5,3) = 12,5; б) 3,6 * 8,1 = -4,5; в) -6,1 * (-2,3) * 3,8 = 0; г) -3,7* (-6,9) = -10,1; д) -4,9 * 1,7 = -3,2; є) 3,9 * 7,4 * (-9,3) = -12,8. 2. Замість квадратиків запишіть такі числа, щоб утворились правильні рівності: а) -9 – 12 = 9 - □; б) – 2 - □ = □ – 3; в) □ – 7 = 13 - □; г) □ + □ = -8; д) □ - □ = -8.

Номер слайду 37

Опрацювати п. 34 Повторити п.10 Виконати № 1127 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

Номер слайду 38

- «менi все зрозумiло , я впорався зi всіма завданнями». - «менi майже все зрозумiло , я допустився декiлькох помилок». - «менi важко було виконувати вправи, але я розумiю, що причина - недостатність знань та цей недолік я буду намагатися виправити».

Номер слайду 39

Як приємно дізнатися, що ти чогось навчився. Ж. Мольєр

Номер слайду 40

Дякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
2.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лысенко Анна
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    4.0
ppt
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
25 лютого
Переглядів
234
Оцінка розробки
3.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку