Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення.

Про матеріал
Урок засвоєння нових знань з теми "Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення".
Перегляд файлу

УРОК 1

Тема. Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення.

Мета. Ознайомити учнів з правилами розкриття дужок, зведення подібних доданків та формувати навички їх застосування до розв’язування вправ.

Очікувані результати: учні повинні засвоїти правила розкриття дужок та зведення подібних доданків і вміти застосовувати їх до розв’язування вправ.

Основні поняття: подібні доданки, коефіцієнт, властивості додавання та множення.

Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати числовою інформацією, застосовувати властивості розкриття дужок та зведення подібних доданків; ключові – інформаційно-цифрова, соціальна і громадянська; спілкування державною мовою; вміння вчитися впродовж життя.

Обладнання: таблиця, сигнальні картки, підручник.

Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь.

Хід уроку

І. Організація учнів до роботи.

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався,

До уроку приготувався.

Тож гаразд, часу не гаєм

І урок розпочинаєм.

ІІ.      Перевірка домашнього завдання (Робота в парах).

1. Взаємоперевірка (за готовими розв'язками, записаними на закритій частині дошки).

2. Обговорення та виправлення допущених помилок.

ІІІ.     Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та очікуваних

результатів роботи.

IV.    Актуалізація опорних знань.

1. Фронтальна робота з класом (Технологія «Мікрофон»):

а) Пригадаємо, які ви знаєте вирази.

- Числові, буквені.

Наведіть приклади.

б) Як називається число, записане перед буквою?

- Коефіцієнт.

в) Назвіть коефіцієнт виразу: 1) 12а; 2) -5,6ху; 3) -с; 4) авс; 5) 0,6ха.

г) А якщо вираз подано добутком з дужками, то яке перетворення можна зробити?

- Розкриття дужок та спрощення виразу.

д) Сформулюйте властивості додавання та множення.

е) Де ви використовували ці властивості?

- При спрощенні виразів, обчисленні значень виразу раціональним способом.

V.      Вивчення та осмислення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя.

а) Винесення спільного множника за дужки.

б) Подібні доданки та їх зведення.

в) Правила розкриття дужок.

г) Спрощення виразів.

д) Обчислення значення виразу найзручнішим способом.

VI.     Розв’язування вправ.

№ 1037 (1-4). Спростіть вираз і вкажіть його коефіцієнт.

№ 1064 (3-4). Зведіть подібні доданки.

№ 1068 (1-4) (коментовано). Як треба змінювати знаки доданків, розкриваючи дужки у виразі?

№ 1055 (1, 5) (письмово з коментуванням).

№ 1057 (1, 3) (колективно, із записами на дошці і в зошиті).

№ 1063 (самостійно, з послідуючою взаємоперевіркою).

№ 1065 (усно).

№ 1073 (обчислити найзручнішим способом).

VII.  Гра. (Технологія «Ланцюжок успіху»). Тема «Десяткові дроби».

Десяткові дроби                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII.  Домашнє завдання:

§4, п.36-37(опрацювати). Вивчити правила.

Розв’язати № 1056 (1-4), 1058, 173(1).

IX.    Підсумок уроку. Оцінювання.

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку