Світлана Вітковська,
вчителька Шепетівського НВК №1
Хмельницької області
Тематична діагностувальна робота
з математики
№ 1
ІІ семестр
(За підручником Скворцової С.О. Математика: підруч. для 4кл.закл. загал.серед.освіти (у 2-х ч.): ч.2/ С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко.- Харків. Вид-во «Ранок», 2021.-138с.
ТЕМАТИЧНА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА з математики уч___________ 4 -_____ класу ______________________________________________ Варіант 1 1.Обвести букви, під якими неправильно обчислені числові вирази.
2. Розв’язати рівняння.
|
3. Розв’язати задачу, заповнивши попередньо таблицю. Перший робітник працював на будівництві 5 днів, а другий-7, одержуючи за 1 день однакову суму грошей. Скільки гривень заробив окремо кожний робітник, якщо відомо, що другий робітник одержав за виконану роботу на 1000 грн більше, ніж перший?
1)______________________________________________________ 2)______________________________________________________ 3)______________________________________________________ 4)______________________________________________________ Відповідь:_______________________________________________ ________________________________________________________ Перевірка:______________________________________________ 4. Обчислити значення числового виразу. (23102-6424:8)*3=
5.Знайти хоча б один розв’язок кожної нерівності. 240*а>500 3000*в<12000 а=_____ в=_____ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА з математики уч___________ 4 -_____ класу ______________________________________________ Варіант 2 1.Обвести букви, під якими неправильно обчислені числові вирази.
2. Розв’язати рівняння.
|
3. Розв’язати задачу, заповнивши попередньо таблицю. Один майстер виготовляв деталі 9 днів, а другий-5 днів, одержуючи за 1 день однакову суму грошей. Скільки гривень заробив окремо кожний майстер, якщо відомо, що другий майстер одержав за виконану роботу на 3200 грн менше, ніж перший?
1)______________________________________________________ 2)______________________________________________________ 3)______________________________________________________ 4)______________________________________________________ Відповідь:_______________________________________________ ________________________________________________________ Перевірка:______________________________________________ 4. Обчислити значення числового виразу. (34205-5442:6)*2=
5.Знайти хоча б один розв’язок кожної нерівності. 320*х>700 4000*с<10000 х=_____ с=_____ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Картка самоаналізу (для учня) |
Завдання дуже складне |
Завдання складне |
Завдання легке |
Завдання дуже легке |
Завдання № 1. |
|
|
|
|
Завдання № 2. |
|
|
|
|
Завдання № 3. |
|
|
|
|
Завдання № 4. |
|
|
|
|
Завдання № 5. |
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
Рівень результату навчання |
1. |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
|
2. |
Аналізує текст задачі, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок. |
|
3. |
Розв’язує рівняння. |
|
4. |
Добирає розв’язок нерівності із змінною. |
|