Тематична діагностувальна робота з математики. 4 клас

Про матеріал
В тематичній діагностувальній роботі пропонуються для учнів завдання 2-х варіантів. Є картка самоаналізу для учня і табличка, за якою вчитель оцінює рівень результату навчання відповідно до характеристики результатів навчання.
Перегляд файлу

Світлана Вітковська,

вчителька Шепетівського НВК №1

Хмельницької області 

Тематична діагностувальна робота

з математики

№ 1

ІІ семестр

(За підручником Скворцової С.О. Математика: підруч. для 4кл.закл. загал.серед.освіти (у 2-х ч.): ч.2/ С.О.Скворцова, О.В.Онопрієнко.- Харків. Вид-во «Ранок», 2021.-138с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМАТИЧНА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА

з математики

уч___________     4 -_____ класу

______________________________________________

Варіант 1

1.Обвести  букви, під якими неправильно обчислені числові вирази.

 

 

А.

 

 

 

 

 

 

 

Б.

 

 

 

 

 

 

 

В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

0

5

7

4

 

 

 

2

0

5

7

4

 

 

 

2

0

5

7

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

5

1

0

2

5

5

0

 

 

1

0

2

8

7

0

 

 

1

0

2

8

7

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

А.

 

 

 

 

 

 

 

 

Б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

5

3

0

5

 

 

 

 

3

5

3

0

5

 

 

 

 

 

 

 

 

3

5

 

 

7

6

 

 

 

3

3

 

 

7

4

6

 

 

 

 

 

 

 

 

3

0

 

 

 

 

 

 

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

0

 

 

 

 

 

 

2

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

 

 

 

 

 

 

3

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

5

3

0

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

5

 

 

7

0

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Розв’язати рівняння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(

х

-

2

4

0

)

:

2

=

1

8

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Розв’язати задачу, заповнивши попередньо таблицю.

Перший робітник працював на будівництві 5 днів, а другий-7, одержуючи за 1 день однакову суму грошей. Скільки гривень заробив окремо кожний робітник, якщо відомо, що другий робітник одержав за виконану роботу на 1000 грн більше, ніж перший?

 

Заробіток за І день

(грн)

Кількість днів

(дн.)

Загальний заробіток

(грн)

І

?, однаковий

 

 

ІІ

 

 

1)______________________________________________________

2)______________________________________________________

3)______________________________________________________

4)______________________________________________________

Відповідь:_______________________________________________

________________________________________________________

Перевірка:______________________________________________

4. Обчислити значення числового виразу.

 (23102-6424:8)*3=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Знайти хоча б один розв’язок кожної нерівності.

240*а>500           3000*в<12000

а=_____                в=_____

ТЕМАТИЧНА ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА

з математики

уч___________     4 -_____ класу

______________________________________________

Варіант 2

1.Обвести  букви, під якими неправильно обчислені числові вирази.

 

 

А.

 

 

 

 

 

 

 

Б.

 

 

 

 

 

 

 

В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

2

0

6

5

 

 

 

3

2

0

6

5

 

 

 

3

2

0

6

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

6

1

8

2

9

9

0

 

 

1

9

2

6

6

3

 

 

1

9

2

3

9

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

А.

 

 

 

 

 

 

 

 

Б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

4

2

4

8

 

 

 

 

6

4

2

4

8

 

 

 

 

 

 

 

 

6

4

 

 

8

3

 

 

 

6

2

 

 

8

2

5

 

 

 

 

 

 

 

 

2

4

 

 

 

 

 

 

2

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

4

 

 

 

 

 

 

1

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

 

 

 

 

 

 

4

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

4

2

4

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

4

 

 

8

0

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Розв’язати рівняння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(

х

+

1

8

0

)

:

2

=

2

2

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Розв’язати задачу, заповнивши попередньо таблицю.

Один майстер виготовляв деталі 9 днів, а другий-5 днів, одержуючи за 1 день однакову суму грошей. Скільки гривень заробив окремо кожний майстер, якщо відомо, що другий майстер  одержав за виконану роботу на 3200 грн менше, ніж перший?

 

Заробіток за І день

(грн)

Кількість днів

(дн.)

Загальний заробіток

(грн)

І

?, однаковий

 

 

ІІ

 

 

1)______________________________________________________

2)______________________________________________________

3)______________________________________________________

4)______________________________________________________

Відповідь:_______________________________________________

________________________________________________________

Перевірка:______________________________________________

4. Обчислити значення числового виразу.

 (34205-5442:6)*2=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Знайти хоча б один розв’язок кожної нерівності.

320*х>700           4000*с<10000

х=_____                с=_____

 

Картка самоаналізу

(для учня)

Завдання дуже складне

Завдання складне

Завдання легке

Завдання дуже легке

Завдання № 1.

 

 

 

 

Завдання № 2.

 

 

 

 

Завдання № 3.

 

 

 

 

Завдання № 4.

 

 

 

 

Завдання № 5.

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика   результатів  навчання

Рівень результату навчання

1.

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

 

2.

Аналізує текст задачі, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок.

 

3.

Розв’язує рівняння.

 

4.

Добирає розв’язок нерівності із змінною.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Данілова Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Жажкова Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
7 лютого 2023
Переглядів
4131
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку