Мета уроку- ознайомлення учнів із послідовністю виготовлення гольниці та основними техніками в ході виконання роботи;- навчити організовувати робоче місце, дотримуватися правил безпеки праці та санітарно-гігієнічних вимог;- розвиток творчого мислення, естетичних смаків учнів;- виховання охайності під час виконання роботи, любові до праці.
Історія гольниціІсторія гольниці сягає сивої давнини. Гольниці виготовляли з тканини і паперу, які привозилися з-за кордону і були дуже-дуже дорогими . Таку розкіш могли дозволити собі лише дуже багаті люди. Пізніше стали виготовляти гольниці з різноманітних матеріалів і різної основи - з деревини, слонової кістки. А коли навчилися плавити метал, то основу гольниць стали робити з олова, міді, срібла і навіть золота.
Виготовлення гольниці1. Підбір виробів аналогів для гольниці.2. Створення ескізного рисунка.3. Добір матеріалів та інструментів.4. Виготовлення шаблонів.5. Розкроювання деталей гольниці .6. Шиття окремих деталей.7. З’єднання окремих деталей виробу.8. Оздоблення гольниці.9. Кінцева обробка виробу.
Домашнє завдання. Пам’ятаєте, як Попелюшка вперше потрапила до палацу і зустрілась з принцом, в якого раптом відірвався комірець. У ту ж мить у неї знайшлась нитка з голкою і вона швидко зашила комірець, але де ж вона зберігала нитку з голкою? Голку зберігала в одязі. Хіба це відповідає правилам безпеки? Чи можливо придумати засіб зберігання такого небезпечного, але важливого інструменту? Для цього необхідно виготовити дорожню гольницю. Використовуючи засоби масової інформації, вам потрібно знайти моделі – аналоги дорожніх гольниць.