Презентація "Використання ІКТ на уроках трудового навчання"

Про матеріал
Використання ІКТ на уроках трудового навчання розвиток міжпредметних зв'язків трудового навчання та інформатики; формування комп'ютерної грамотності ; розвиток самостійної роботи учнів на уроці; реалізація індивідуального, особистісно-орієнтованого підходу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання ІКТ на уроках трудового навчання. Завада Зоя Євгеніївна

Номер слайду 2

Що таке ІКТ ? Будь-яка педагогічна технологія - це інформаційна технологія, оскільки основу технологічного процесу навчання складає отримання і перетворення інформації.

Номер слайду 3

Комп'ютерні (нові інформаційні) технології навчання - це процес підготовки і передачі інформації суб'єктам навчання, засобом здійснення яких є комп'ютер.

Номер слайду 4

Цілі використання ІКТ розвиток міжпредметних зв'язків трудового навчання та інформатики; формування комп'ютерної грамотності ; розвиток самостійної роботи учнів на уроці; реалізація індивідуального, особистісно-орієнтованого підходу .

Номер слайду 5

Завдання використання ІКТ забезпечення фундаментальної трудової підготовки дітей; формування інформаційної та методичної культури, творчого дослідницького стилю діяльності учнів; підготовка учнів використовувати інформаційні технології та інші інформаційні структури.

Номер слайду 6

Функції компьютера на уроках трудового навчання : У функції вчителя комп'ютер представляє:джерело навчальної інформації (частково або повністю замінюючий вчителя або книгу); наочна допомога (якісно нового рівня з можливостями мультимедіа і телекомунікації); індивідуальний інформаційний простір; тренажер; засіб діагностики і контролю.

Номер слайду 7

У функції робочого інструменту комп'ютер виступає як: засіб підготовки текстів, їх зберігання; текстовий редактор; графічний пристрій, графічний редактор; обчислювальна машина великих можливостей (з оформленням результатів в різному вигляді); засіб моделювання. 

Номер слайду 8

Функцію об'єкту навчання комп'ютер виконує при:програмуванні, навчанні комп'ютера заданим процесам; створенні програмних продуктів; вживанні різних інформаційних середовищ.

Номер слайду 9

Використання на уроках трудового навчання мультимедіа реалізує такі принципи: Принцип міцності. Принцип наочності. Принцип науковості. Принцип доцільності. Принцип доступності. Принцип системності. Принцип послідовності.

Номер слайду 10

Засіб використання ІКТ на уроці – створення мультимедійної презентації .

Номер слайду 11

Призначення презентаційполегшення процесу засвоєння знань ;полегшення процесу подання матеріалу.

Номер слайду 12

Правила підготовки презентації на різних етапах уроку

Номер слайду 13

1. Організаційний момент тема уроку на окремому слайді ; прописана крупним шрифтом ;додати ілюстрацію з теми.

Номер слайду 14

2. Перевірка домашнього завдання. Один – два слайди з запитаннями, на які потрібно дати відповідь.

Номер слайду 15

3. Актуалізація опорних знань Розміщення відповідної таблиці чи схеми для заповнення учнями усно.

Номер слайду 16

4. Мотивація навчальної діяльності Використання матеріалу, який привертає більшу увагу учня та ілюструє значення теми для подальшої його діяльності.

Номер слайду 17

5. Засвоєння нового матеріалу подання основних термінів. тезисів, схем, малюнків, фотографій; текст має підпорядкований характер; подання визначень термінів, ключові фрази.

Номер слайду 18

6. Закріплення нового матеріалу Використання слайдів із запитаннями, порожніми схемами, завданнями і термінами, задачами та вправами.

Номер слайду 19

7. Підсумки уроку Один слайд із висновками, які подані як список чи у вигляді схеми, таблиці.

Номер слайду 20

ТИПОВІ ПОМИЛКИ

Номер слайду 21

Помилка 1 Інформацію про мету, завдання та тип уроку не слід включати !

Номер слайду 22

Помилка 2 Не варто перевантажувати слайди текстом!

Номер слайду 23

Помилка 3 На слайдах не пишуть : « обчисли, перевір, визнач, доведи, поєднай, відгадай », - інструкцію може дати вчитель.

Номер слайду 24

Помилка 4 Не вставляти надто строкатий фон із чималою кількістю об‘єктів. Зайві малюнки відволікають від навчального матеріалу.

Номер слайду 25

Помилка 5 У презентації бажано використовувати контрастні кольори .

Номер слайду 26

Помилка 6 Не варто встановлювати до всіх об`єктів цікаві анімаційні ефекти. Анімація дуже відволікає дітей.

Номер слайду 27

Помилка 7 Оформлення шаблону не повинно заважати об`єктам на слайді, малюнки і текст не мають стикатися з елементами оформлення шаблону.

Номер слайду 28

Помилка 8 Погано на слайді сприймається неоднаковий ілюстрований ряд ( графічні слайди, фотографії та малюнки ) .

Номер слайду 29

Помилка 9 Мінімальний розмір шрифту для презентації – 28 – й. Чим більший шрифт і об`єкти на слайді ,тим краще .

Номер слайду 30

Помилка 10 Розмите , розтягнуте зображення сильно напружує зір .

Номер слайду 31

Помилка 11 Різний розмір ілюстрацій на слайді підсвідомо може викликати ефект ранжирування .

pptx
Додав(-ла)
Завада Зоя
Пов’язані теми
Технології, Майстер-класи
Додано
31 березня 2021
Переглядів
1093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку