Презентація "Використання методу проектів на уроках математики"

Про матеріал
Презентація "Використання методу проектів на уроках математики" показує як зацікавити школярів математикою. На порозі дорослого життя учням цікаво буде дізнатися у яких галузях господарства використовуються вивчені ними математичні формули, які люди розбудовували математику як науку
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Автор: Щербина Т.М., учитель математики КСШ №74 Використання методу проектів на уроках математики «Усіма можливими способами треба запалювати в дітях палке прагнення до знань і до уміння. Прагнення до уміння збуджується... самими навчальними предметами, методом навчання» Я. А. Каменський.

Номер слайду 2

Теорія Практичне застосування показникової функції. Логарифмічна функція та природничі науки Подвижники математики Результативність

Номер слайду 3

. Проект - це особлива форма філософії освіти. Філософія мети та діяльності, результатів і досягнень, вона прийнятна для школи сьогодення, тому що дозволяє поєднати ціннісно-змістовні основи культури та процес діяльнісної соціалізації.

Номер слайду 4

Метод дозволяє: 1)перевірити та закріпити на практиці теоретичні знання; 2)забезпечити продуктивний зв'язок теорії та практики у процесі навчання; 3)набути життєвого досвіду; 4)розвивати вміння аналізувати, систематизувати, 5)узагальнювати вивчений матеріал; 6)здійснювати організовану пошукову, дослідницьку діяльність на підставі спільної праці учнів; 7)навчити учнів самостійно працювати з додатковою літературою; 8)вчити вміння самостійно працювати над творчими завданнями; 9)підвищувати інтерес учнів до вивчення математики; 10)виховувати повагу, вміння працювати в колективі; 11)формувати власну життєву позицію.

Номер слайду 5

Проектне навчання заохочує і підсилює щире прагнення до навчання з боку учнів, тому що воно: особистісно орієнтоване; використовує безліч дидактичних підходів: навчання в справі, незалежні заняття, спільне навчання, мозковий штурм, рольову гру, евристичне та проблемне навчання, дискусію, командне навчання; має високу мотивацію, що означає зростання інтересу і включення в роботу в міру її виконання; підтримує педагогічні завдання в когнітивній, афективній і психомоторній сферах на всіх рівнях: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез; дозволяє вчитися на власному досвіді й досвіді інших у конкретній справі, а не вдавати навчальну діяльність.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Показникова функція у біології. «В наше сучасне життя впевнено входить математика з її особливим стилем мислення, який стає зараз обов’язковим і для інженера, і для біолога». Гнеденко Б.В.

Номер слайду 8

Показникова функція у фізиці. «Математичні методи стають не тільки методами, які застосовуються у механіці, фізиці, але загальними методами для всієї науки в цілому». Соболєв С.Л. Задача про визначення маси палива, необхідного для того, щоб надати ракеті необхідну швидкість, розв’язується за допомогою формули К.Е.Циолковського. Задача про швидкість падіння парашютиста. Задача про охолодження чайника.

Номер слайду 9

Задача про приріст деревини Дерево росте так, що кількість деревини збільшується з часом за законом M=M0akt, де М – кількість деревини у даний момент; M0 - початкова кількість деревини; t – час (у роках), який відраховують з моменту, коли об’єм деревини був M0 ; k – деяка стала. Обчислимо, наприклад, за скільки років об’єм деревини збільшиться в а разів. Розв’язання Якщо в деякий момент часу t М / M0 =а, то поділивши обидві частини рівняння M=M0akt на M0 , дістанемо М / M0 =аkt , тобто аkt =а=а1 . Тоді kt=1 і t=1/k. Отже, об'єм деревини збільшиться в а разів за 1/k років.

Номер слайду 10

Нобелівські лауреати, які отримали премію за дослідження в області фізики із застосуванням показникової функції: П'єр Кюрі - 1903 г. Річардсон Оуен - 1928 г. Ігор Тамм - 1958 г. Альварес Луіс - 1968 г. Альфвен Ханнес - 1970 г. Вільсон Роберт Вудро - 1978 г.

Номер слайду 11

Економіка Задача Обчислити вартість обладнання в гривнах через 5 років, якщо його початкова вартість 4,68∙105 грн, а щорічний відсоток амортизації 5,7%. Вартість обладнання через n років можна знайти за формулою: B0 - початкова вартість p – щорічний процент амортизації Bn – вартість обладнання через n років

Номер слайду 12

Географія Задача. Альпіністи, які підкорювали пік Перемоги, досягли висоти, де тиск був рівний 304 мм рт. ст. обчислити на якій висоті находяться альпіністи, якщо p0 = 760 рт. ст. Висота над рівнем моря обчислюється за формулою: p0 – тиск над рівнем моря; p – тиск на висоті h м. Пік Перемоги

Номер слайду 13

Хімія та логарифмічна функція Задача На скільки градусів треба підвищити температуру для прискорення хімічної реакції в 5900 раз, якщо швидкість реакції зростає в геометричної прогресії зі знаменником, що дорівнює 3 при підвищенні температури на кожні 100. Розв’язання Відповідь: Потрібно підвищити температуру на 100 для прискорення хімічної реакції

Номер слайду 14

Недостатньо лише отримати знання: треба знайти їм застосування. Недостатньо тільки бажати, треба творити. Йоган Гете

Номер слайду 15

Любов до математики стане ще більшою, коли побачиш не тільки саму науку, а й тих незчисленних подвижників, які, не шкодуючи зусиль, цілком віддавали себе математиці і неначе яскраві факели, освітлювали в ній шлях далеко вперед. М.І.Кованцов

Номер слайду 16

Наполегливість у навчанні, самостійне здобуття освіти Ніколо Тарталья (бл.1500-бл.1557), італійський математик П`ер Ферма (1601-1665), французький юрист і математик Рамунуджан (1887-1920), Індійский математик

Номер слайду 17

Працелюбність Леонардо да Вінчі (1452-1519), італійський художник і вчений, математик, механік Готфрід Лейбніц (1645-1716), німецький математик, фізик, філософ Мстислав Всеволодович Келдиш (1911-1978), радянський вчений у галузі механіки та математики

Номер слайду 18

М.І. Лобачевський Л.С. Понтрягін Взаємодопомога

Номер слайду 19

Дотримання слова Н. Абель

Номер слайду 20

Лев Михайлович Лоповок , радянський математик Андрій Миколайович Колмогоров (1903-1987), радянський математик Михайло Пилипович Кравчук (1892-1942) Патріотизм

Номер слайду 21

Міський конкурс-захист НДР при Жовтневому ліцеї 2010-2011р.: ІІ місце (Турунцев А.), ІІІ місце (Фадєєва Л.) Міський конкурс «Студія геометричних ідей» 2006-2007р.: ІІ місце (Бардась Г., Борщов М.), ІІІ місце (Радченко С., Груздєв Є.) 2007-2008р.: ІІ місце (Бардась Г.), ІІІ місце (Борщов М.) 2008-2009р.: І місце (Бардась Г.), ІІ місце (Борщов М.), ІІІ місце (Большой Є.) 2010-2011р.: І місце (Турунцев А.), ІІ місце (Большой Є.), ІІІ місце (Таранов К.) 2011-2012р.: ІІ місце (Шишка А.), ІІІ місце (Волкотруб В.)  Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» 2007-2008р.: «відмінний» - 1, «добре» - 5 2008-2009р.: «відмінний» - 2, «добре» -9 2009-2010р.: «добре» - 12 2010-2011р.: «відмінний» - 1, «добре» - 12  Районні конкурси НДР учнів з математики: 2008-2009р.: ІІ місце (Шишка А.), ІІІ місце (Таранов К.) Анімаційних робіт: 2008-2009р.: ІІ місце (Борщов М., Редькін І.), ІІІ місце (Кабакчей А, Ревко Я.)

Номер слайду 22

Віддай людині крихітку себе за це душа поповнюється світлом

Номер слайду 23

Актуальним вважаю формування математичних компетентностей школярів та загальної здатності розвитку креативної особистості на основі принципу прикладної спрямованості.

ppt
Пов’язані теми
Алгебра, 11 клас, Інші матеріали
Додано
3 березня 2019
Переглядів
940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку